AnonymBruker Skrevet 21. april 2021 #1 Skrevet 21. april 2021 Er på dag 11 i syklusen. I går ble alle strimmeltester (kl 10, 14 og 20) pluss CB-testen (fast smilefjes) positive. I dag kl 10 var testen negativ igjen. Betyr det at jeg har hatt eggløsning da? I går kveld eller i natt..? Jeg vet at testene ikke kan si noe om EL faktisk HAR skjedd altså, og at det er LH-nivået som vises. Men bare lurer på om det er sannsynlig at egget har løsnet nå, siden testen i dag var negativ? La inn aksjer både på mandag og i går kveld, så krysser fingrene😊 Anonymkode: ff561...e96
Amatariel Skrevet 21. april 2021 #2 Skrevet 21. april 2021 Du bør ta en EL-test i ettermiddag. Det er den tiden på døgnet LH er på sitt høyeste og du kan finne ut om dagen i dag blir positiv eller negativ EL-test. Om den blir negativ i ettermiddag, så er det sannsynlig at du har EL i dag. Men det kan også gå 1-2 dager senere før egget faktisk slipper. Finnes også en liten sjanse for at egget ikke slipper i det hele tatt, på tross av positiv EL-test. Men det er ikke veldig vanlig.
AnonymBruker Skrevet 21. april 2021 #3 Skrevet 21. april 2021 Amatariel skrev (48 minutter siden): Du bør ta en EL-test i ettermiddag. Det er den tiden på døgnet LH er på sitt høyeste og du kan finne ut om dagen i dag blir positiv eller negativ EL-test. Om den blir negativ i ettermiddag, så er det sannsynlig at du har EL i dag. Men det kan også gå 1-2 dager senere før egget faktisk slipper. Finnes også en liten sjanse for at egget ikke slipper i det hele tatt, på tross av positiv EL-test. Men det er ikke veldig vanlig. Takk, da skal jeg gjøre det. Har liksom ingen symptomer på at jeg har EL, men syns jeg hadde bittelitt el-typisk slim i går.. Teit spm kanskje, men er det lurt å ha sex i dag også da? Anonymkode: ff561...e96
Amatariel Skrevet 21. april 2021 #4 Skrevet 21. april 2021 Mange som ikke har symptomer på EL Hos meg varierer det fra en syklus til å ha skikkelig smerter, til neste syklus ikke kjenne noe overhodet. Absolutt lurt med sex i dag også. Egget ditt har sannsynligvis ikke sluppet ennå, og både EL-dagen og dagen etter er fertile dager. Bare kjør på til du mener at eggløsning er helt overstått
AnonymBruker Skrevet 21. april 2021 #5 Skrevet 21. april 2021 Amatariel skrev (14 minutter siden): Mange som ikke har symptomer på EL Hos meg varierer det fra en syklus til å ha skikkelig smerter, til neste syklus ikke kjenne noe overhodet. Absolutt lurt med sex i dag også. Egget ditt har sannsynligvis ikke sluppet ennå, og både EL-dagen og dagen etter er fertile dager. Bare kjør på til du mener at eggløsning er helt overstått Skjønner! Da er det stor variasjon ja. Den kroppen vår er så rar altså!😊 Da får vi ta ei økt i dag også!😅 Takk for svar😊 Anonymkode: ff561...e96
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå