Gå til innhold

Undertøy

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva slags undertøy skal dere ha på dagen?

Jeg sliter litt med å finne noe jeg blir helt fornyd med....

Kan jeg få se bilder/link til det dere skal bruke?

:klem:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var kjempe lekkert! :D Tenker dere var lekre! :)

Skrevet

Oh yes :ler:

Det var fra Triumph og ganske rimelig. Tror jeg betalte 500 for hele settet (korsett og truse). Men det var en veldig begrenset periode de solgte dette undertøyet så det kan være lurt å følge med litt hvis du er på utkikk etter noe spesielt.

Skrevet

Det var lekkert! Har ikke sett det noe sted?? Kan jeg spørre om hvor dere kjøpte det??

Skrevet

Hva slags undertøy skal du ha? Korsett? Skikkelig korsett, eller "korsett-topp"? Bh?

Synes victoria's secret har utrolig mye fint.

Skrevet
Det var lekkert! Har ikke sett det noe sted?? Kan jeg spørre om hvor dere kjøpte det??

Som sagt så var det Triumph og ble solgt i en begrenset periode. Tror ikke du får tak i det nå lenger....

Skrevet
Undertøy - Kan jeg se ditt?

Det må være den sleipeste sjekkereplikken jeg har hørt på lenge! :ler:

Jeg har ikke funnet ut hvilket undertøy jeg skal bruke enda. :)

Skrevet
Det må være den sleipeste sjekkereplikken jeg har hørt på lenge!  :ler:

Sant! :ler:

-viXen-

Skrevet

Jeg hadde et hvitt torsolett som gikk litt ned på magen, litt mønstret (offwhite på hvitt). Det hadde stropper til strømper og jeg hadde hvite strømper. Og så tredde jeg faktisk på meg en hvit boxershorts utenpå det hele. Det er nemlig skikkelig herk å få truser av og på under og mellom korsett og strømpeholderstropper! Og ingen skulle se mitt undertøy før min mann sent på kvelden. Da tok jeg en tur inn på badet og tok av hele boxeren. Min mann syntes det var utrolig spennende med korsett og strømper og ingen truser i det hele tatt. ;)

Catzy

Skrevet

Jeg får bare opp en feilmelding på den linken din jeg Heidi...

Skrevet

Da har vel Teddy Toria slettet bildet fra albumet sitt her på kg....

Skrevet

Jeg har ikke funnet ut hva slags undertøy jeg skal ha enda, men har kikket litt på ynde.no, der er det mye fint og ikke så aller verst dyrt heller.

Jeg kommer til å gå for enten hel body eller torselett e.l. under kjolen, kommer ikke til å tenke på lekrest mulig under kjolen. Så kommer jeg heller til å skifte undertøy når kvelden nærmer seg over og heller ha på meg noe mer lekkert da :) Så slipper jeg å ha undertøy som jeg har gått i hele dagen og helt sikkert er svett og ekkelt ;)

Skrevet

....men det skal vel egentlig ganske fort av også... :kgblunk:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...