Vinterbrud-05 Skrevet 31. august 2005 #1 Skrevet 31. august 2005 Hva slags undertøy skal dere ha på dagen? Jeg sliter litt med å finne noe jeg blir helt fornyd med.... Kan jeg få se bilder/link til det dere skal bruke?
Gjest gjest1 Skrevet 31. august 2005 #2 Skrevet 31. august 2005 Både Teddy Toria og jeg hadde dette undertøyet
Vinterbrud-05 Skrevet 31. august 2005 Forfatter #3 Skrevet 31. august 2005 Det var kjempe lekkert! :D Tenker dere var lekre!
Gjest gjest1 Skrevet 31. august 2005 #4 Skrevet 31. august 2005 Oh yes Det var fra Triumph og ganske rimelig. Tror jeg betalte 500 for hele settet (korsett og truse). Men det var en veldig begrenset periode de solgte dette undertøyet så det kan være lurt å følge med litt hvis du er på utkikk etter noe spesielt.
Romantisk Skrevet 31. august 2005 #5 Skrevet 31. august 2005 Det var lekkert! Har ikke sett det noe sted?? Kan jeg spørre om hvor dere kjøpte det??
Gjest gjest1 Skrevet 31. august 2005 #6 Skrevet 31. august 2005 Hva slags undertøy skal du ha? Korsett? Skikkelig korsett, eller "korsett-topp"? Bh? Synes victoria's secret har utrolig mye fint.
Gjest gjest1 Skrevet 1. september 2005 #7 Skrevet 1. september 2005 Det var lekkert! Har ikke sett det noe sted?? Kan jeg spørre om hvor dere kjøpte det?? ← Som sagt så var det Triumph og ble solgt i en begrenset periode. Tror ikke du får tak i det nå lenger....
Gjest Gjest Skrevet 1. september 2005 #8 Skrevet 1. september 2005 Undertøy - Kan jeg se ditt? Det må være den sleipeste sjekkereplikken jeg har hørt på lenge! Jeg har ikke funnet ut hvilket undertøy jeg skal bruke enda.
vixen Skrevet 1. september 2005 #9 Skrevet 1. september 2005 Det må være den sleipeste sjekkereplikken jeg har hørt på lenge! ← Sant! -viXen-
Catzy Skrevet 3. september 2005 #10 Skrevet 3. september 2005 Jeg hadde et hvitt torsolett som gikk litt ned på magen, litt mønstret (offwhite på hvitt). Det hadde stropper til strømper og jeg hadde hvite strømper. Og så tredde jeg faktisk på meg en hvit boxershorts utenpå det hele. Det er nemlig skikkelig herk å få truser av og på under og mellom korsett og strømpeholderstropper! Og ingen skulle se mitt undertøy før min mann sent på kvelden. Da tok jeg en tur inn på badet og tok av hele boxeren. Min mann syntes det var utrolig spennende med korsett og strømper og ingen truser i det hele tatt. Catzy
Trampe Skrevet 3. september 2005 #11 Skrevet 3. september 2005 Jeg får bare opp en feilmelding på den linken din jeg Heidi...
Gjest gjest1 Skrevet 3. september 2005 #12 Skrevet 3. september 2005 Da har vel Teddy Toria slettet bildet fra albumet sitt her på kg....
Lassie Skrevet 3. september 2005 #13 Skrevet 3. september 2005 Jeg har ikke funnet ut hva slags undertøy jeg skal ha enda, men har kikket litt på ynde.no, der er det mye fint og ikke så aller verst dyrt heller. Jeg kommer til å gå for enten hel body eller torselett e.l. under kjolen, kommer ikke til å tenke på lekrest mulig under kjolen. Så kommer jeg heller til å skifte undertøy når kvelden nærmer seg over og heller ha på meg noe mer lekkert da Så slipper jeg å ha undertøy som jeg har gått i hele dagen og helt sikkert er svett og ekkelt
Romantisk Skrevet 5. september 2005 #14 Skrevet 5. september 2005 ....men det skal vel egentlig ganske fort av også... :kgblunk:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå