keops Skrevet 21. april 2021 #1 Del Skrevet 21. april 2021 Prøver meg som hobbygartner for tiden, har derfor anskaffet et lite drivhus. Valgte et med glassruter da jeg synes det ser så pent ut. Nå erfarer jeg at ja, det ser fint ut, men blir jo utrolig varmt inni der når solen står på. Dette ville jeg nok unngått hvis jeg hadde kjøpt annet materiale, slike med riller feks. Men jeg sitter altså med mitt vesle, pene drivhus og lurer på hva andre i samme situasjon bruker for å skjerme plantene så de ikke brenner ihjel i de varmeste periodene. Ser man kan kjøpe heldekkende nett, er det noen som har tips til andre løsninger? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. april 2021 #2 Del Skrevet 21. april 2021 Ville kjøpt vindusfolie så får du dekt til der sola er som værst. Anonymkode: 15f92...6e4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thildamor Skrevet 21. april 2021 #3 Del Skrevet 21. april 2021 Du kan f.eks henge opp tynne gardiner, om det er mulig. Jeg har hengt opp noe billig greier fra IKEA. Så står døra inn til drivhuset åpent på dagtid på sommeren. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
keops Skrevet 21. april 2021 Forfatter #4 Del Skrevet 21. april 2021 Tror kanskje jeg også går for å henge opp noen biliggardiner, kan jo flytte de litt rundt hvis det trengs. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå