Gå til innhold

Han vil introdusere meg for ei venninne

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan taklet dere at kjæresten har venninner?

Anonymkode: 5681d...670

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Min har ikke venninner, så ikke noe problem her.

Anonymkode: c3217...c9f

• Liker 4
Gjest Skogsalv
Skrevet

Dersom venninnen har vært i et langvarig forhold eller er gift,no problem. Det forutsetter også at kjæresten aldri har vært til sengs med vedkommende ( gift eller ikke 🙃)

AnonymBruker
Skrevet

Det er helt greitt.

Anonymkode: e8c25...e99

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Så lenge han vil at dere skal møtes så må da det være helt greit? Det er det motasatte som er et problem. De fleste voksne mennesker har noen venner av motsatt kjønn. Men det varierer selvfølgelig hvor mye tid man tilbringer sammen da. Men det gjelder jo venner generelt, uavhengig av kjønn.

Anonymkode: cf4b6...6ed

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Mannen min har flere venninner fra studietiden, og jeg syns det bare er bra :) hva skulle problemet vært? Jeg har også flere mannlige venner. Aldri skjedd noe som helst.

Så flott at han vil du skal bli kjent med henne :)

Anonymkode: 6d515...f64

• Liker 10
Skrevet

Det synes jeg er veldig bra, pluss i boka. 

Jeg liker folk som har et stort nettverk, og stoler ikke helt på de som bare har venner av samme kjønn.

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Jeg og mannen har venner av begge kjønn. Det har aldri vært et problem, heldigvis.

Anonymkode: b1c6f...e6a

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Helt ok for meg så lenge jeg får møte de :) jeg har flere kamerater . Hadde nok ikke vært så fornøyd om han plutselig fikk ei ny venninne  ,men de som var der før meg har jeg selvsagt ingenting imot :)

Anonymkode: 8d474...53a

• Liker 3
Skrevet

Det er vel ikke noe å takle? Helt naturlig at mennesker har venner, også av motsatt kjønn. 

Hvis du ikke takler det, så må du holde deg singel.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Er det ikke fint at han har venninner da?

hvem vet. Kanskje hun er en tidligere FF og kanskje hm håper på trekant hvis dere finner tonen. :) 
Vinn, vinn for alle tre. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en tro om at menn og damer aldri kan bli ordentlige venner med det motsatte kjønn. Dvs at menn alltid vil tenke sex med venninna før eller siden. Virker som kvinner lettere anser mannen bare som venn.
Så er jeg mann selv og har mange venninner. Dama kan stole på meg, og det vet hun. Jeg stoler på hun når hun møter mannlige venner som hun ikke har mange av uansett. Men jeg stoler aldri på han. 

Anonymkode: cb20f...c0b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Glad jeg er singel og ingen fjott skal sitte og gnisse tenner over at jeg har venner med samme kjønnsorgan som hen.

Anonymkode: 8281a...224

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er litt to-delt i synet på venninner....

Min mann har en venninne han har kjent i ca.10 år. De ble kjent på en datingside, men på første treff ble det tydelig for dem begge at det ikke var noe fysisk tiltrekning. De hadde derimot god vennekjemi, lik humor og mange sammenfallende interesser. Hun har hatt samboer i mange år før hun nå er blitt single igjen. Min mann har også hatt kjærester etter han møtte henne. Jeg har derfor ingen tro på at det er noe mer mellom dem. Ifølge min man har de aldri hatt sex heller.

Problemet mitt er at hun er så totalt ulik meg.  Vi har ingen kjemi i det hele tatt. Det virker derfor rart å ha henne på besøk, men nekter det selvsagt ikke. Hun blir fort fornærmet og snurt for ting. Føler min mann går litt på nåler når hun er her og er redd for å si noe «feil» til henne slik at hun blir sur. Så for meg er hun en lite trivelig person og det gjør meg ingenting om hun holder seg unna. Hadde hun vært mer lik meg hadde jeg bare synes det var kjekt at han har en venninne.

Anonymkode: cce7d...8f4

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde heller reagert om han holdt venninnene skjult, altså at du ikke fikk hilse på dem. 

Anonymkode: d9837...69c

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Tar som en selvfølge at partneren min har både kvinner og menn som venner.

om min partner hadde forsøkt å nekte meg å være venn og ha samvær med kvinnelige venner hadde vi ikke kunne vært sammen.

jeg har nok flere kvinnelige en mannlige venner totalt sett, og jobber i et kvinnedominert yrke. Noen av mine nærmeste venner er kvinner.

dette skal og må være helt uproblematisk. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vi har både venner, og nære kollegaer, av begge kjønn. Har truffet de fleste, og har et avslappet forhold til det.

Eneste som skiller venner av ulikt kjønn fra de av samme kjønn er at man gjerne ikke finner på ting som kan minne om "date" bare to stykker. Eller, jeg har jo vært ute og spist alene med mannlige kollegaer om vi er på jobbreise, eller tatt et glass med en mannlig venn før et felles julebord. Men ville nok følt det litt unaturlig om jeg skulle ut og spise med en mannlig venn fra studietiden bare oss to, da inviterer vi gjerne med flere. Ikke at vi noen gang har diskutert dette, det har bare falt seg naturlig slikt. 

Anonymkode: 95024...4c4

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville ikke likt det. Jeg ser for meg at hvem som helst kan være lik meg, og med det mener jeg også å holde dilemmaet skjult.

I jobb møter man mange av begge kjønn, og jeg har måttet jobbe sammen med menn. Før eller siden lurte jeg alltid på hvordan han så ut under skjorta, og hvordan han så ut naken. Fra "uskyldige" tanker, går det gjerne til at jeg lurer på om han har rytme i senga, hvordan hans kåte blikk ville vært, hvordan han vil prøve seg/forføre, og lignende... 

Jeg kan ikke ha mannlige venner. Mitt urinstinkt rykker i libidoet når jeg treffer en mann jeg synes er likelig (som venn, kollega, spiller ingen rolle). 
Er det snakk om et vennepar, hvor min samboer er venn med både dama og mannen, og jeg det samme, så er det ok med tanke på samboeren. Jeg vil fremdeles se for meg mannen naken... 

Jeg elsker generelt å se for meg hvordan mennesker ser ut nakne. Iblant også kvinner, men ikke venninner.

Er jeg virkelig den eneste? Jeg er attpåtil kvinne.

Anonymkode: 31af1...4b0

AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker at mannen min er sosialt oppegående og har stort nettverk, så det ser jeg ingen problemer med. I ett tilfelle så har en av dem blitt en av mine beste venner og jeg tilbringer mer tid med henne enn det han gjør. 😊

Anonymkode: 28e3b...277

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Jeg ville ikke likt det. Jeg ser for meg at hvem som helst kan være lik meg, og med det mener jeg også å holde dilemmaet skjult.

I jobb møter man mange av begge kjønn, og jeg har måttet jobbe sammen med menn. Før eller siden lurte jeg alltid på hvordan han så ut under skjorta, og hvordan han så ut naken. Fra "uskyldige" tanker, går det gjerne til at jeg lurer på om han har rytme i senga, hvordan hans kåte blikk ville vært, hvordan han vil prøve seg/forføre, og lignende... 

Jeg kan ikke ha mannlige venner. Mitt urinstinkt rykker i libidoet når jeg treffer en mann jeg synes er likelig (som venn, kollega, spiller ingen rolle). 
Er det snakk om et vennepar, hvor min samboer er venn med både dama og mannen, og jeg det samme, så er det ok med tanke på samboeren. Jeg vil fremdeles se for meg mannen naken... 

Jeg elsker generelt å se for meg hvordan mennesker ser ut nakne. Iblant også kvinner, men ikke venninner.

Er jeg virkelig den eneste? Jeg er attpåtil kvinne.

Anonymkode: 31af1...4b0

Det høres veldig rart ut. Om man er i et lykkelig forhold.

Jeg reiser (vanligvis) på arbeidsoppdrag i utlandet med menn i min alder, der vi gjerne tar et glass og en middag på kvelden, og så bor på samme hotell. Har aldri følt på disse som noe annet enn kollegaer, har jo en mann hjemme som gir meg alt, og som jeg er uendelig glad i. 

Om man kjenner såpass på det du her beskriver, vil man ikke da være utro før eller senere uansett? Man vil jo på et eller annet tidspunkt komme i en situasjon der man er alene med en av det motsatte kjønn. 

Anonymkode: 95024...4c4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...