AnonymBruker Skrevet 21. april 2021 #1 Del Skrevet 21. april 2021 Noen mener at helsekostbutikkene har best kvalitet, noen klarer seg med noe fra Rema1000. Har hørt så mange ganger at det du finner i butikken ikke er like bra, og det er jo mye billigere. Anonymkode: b169e...3d4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. april 2021 #2 Del Skrevet 21. april 2021 Det er like bra, sammenligner du innholdet så er det ikke merkbar forskjell, mange virker å tro at man må betale 300 for at det skal være bra det er ikke tilfellet. Har man ikke mangler så er det ingen grunn til å ta det heller Anonymkode: 2fce3...7e5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunset90 Skrevet 21. april 2021 #3 Del Skrevet 21. april 2021 (endret) kvaliteten og opptaket kan sikkert vær forskellig fra produkt til produkt. Pris er også veldig forskjellig. Men for den vanelige mann i gata så har dette lite betydning tror jeg. De fleste kjøper vell såfall via apotek, eller får resept på noe fra lege. Kansje ikke det billigste. kan fort skille noen 100lappa fra et sted til et annet. For noen så betyr sikkert dette mye, mens andre så er det ikke så veldig nøye for. smak og behag det. for og ta et eks så selger apotek 1 vitamin D 80µg 120 kaplser til 259,90kr mens kost1 selger vitamin D 80µg 100x3 = 300 tabletter til 299kr Jeg ser allefall etter gode tilbud og der det kan være noe og spare, en og betale 2-3 ganger så mye for noe som tilsynelatende er det samme. Endret 21. april 2021 av Sunset90 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. april 2021 #4 Del Skrevet 21. april 2021 Jeg kjøper på apoteket, og da helst farmasiet.no siden de ofte har 50% avslag på min favoritt multivitamin. Anonymkode: 125a8...ae4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. april 2021 #5 Del Skrevet 22. april 2021 Jeg kjøper dem rett fra bonden Anonymkode: a9aeb...ec1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå