AnonymBruker Skrevet 21. april 2021 #1 Del Skrevet 21. april 2021 Har noen prøvd å vaske Kanken sekk i vaskemaskin? Gikk det bra mht farger og krymping? Anonymkode: b1606...542 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. april 2021 #2 Del Skrevet 21. april 2021 Den er laget av canvasstoff ergo kan den vaskes i maskina Anonymkode: 60f7a...1ac 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. april 2021 #3 Del Skrevet 22. april 2021 Det går helt fint Jeg var usikker på hvor høy temperatur den tåler, så jeg la den først i bløt og så vasket jeg på 40 grader. Anonymkode: bc1aa...00d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fnuggolina Skrevet 22. april 2021 #4 Del Skrevet 22. april 2021 GJorde det med barnesekk, kaldvask. Ble litt falmet i fargen og kanskje bittelitt krympet. Min skrubber jeg heller lett der det er flekker, og skyller godt i dusjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå