AnonymBruker Skrevet 21. april 2021 #1 Skrevet 21. april 2021 Jeg et litt nysgjerrig på det merket. Ser de har det på skincity men ingen anmeldelser. Jeg ser de har retinol og mange andre gode innhold. Noen som har prøvd? Og hvilke produkter likte dere? Jeg har moden hud med porer, linjer og pigmentflekker. Anonymkode: 0451c...c1f
AnonymBruker Skrevet 24. april 2021 #2 Skrevet 24. april 2021 dette er sterke saker som ikke burde være lov å selge, noe skikkelig dritt Anonymkode: 49152...f06
Roci Skrevet 24. april 2021 #3 Skrevet 24. april 2021 Har ikke prøvd Neostrata sine produkter selv, men som AB over her er inne på, så er dette produkter med til dels høyt innhold av aktive ingredienser og kan gi hudirritasjon og i verste fall skade huden dersom man bruker dem feil. Skal man bruke produkter med høy konsentrasjon av aktive ingredienser, må man vite hva man gjør, alternativt få veiledning og oppfølging av hudpleier.
Macaron Skrevet 24. april 2021 #4 Skrevet 24. april 2021 Har brukt opp et renseskum. Som nevnt over er det sterkt og kan /må ikke brukes daglig. Jeg ble skikkelig sår i ansiktet så brukte det 2g i uka. Jeg likte den skumrensen kommer nok til å kjøpe igjen.
AnonymBruker Skrevet 24. april 2021 #5 Skrevet 24. april 2021 Har bare brukt fuktighetskremen, men den er SYKT god. Anonymkode: 722e0...af7 1
Portvinpiken Skrevet 24. april 2021 #6 Skrevet 24. april 2021 Bruker øyekremen Intensive Eye Therapy og er veldig fornøyd med den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå