Gå til innhold

Amming og mannen som vil kose på brystene. Jeg liker det ikke.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg trodde ikke jeg skulle bli en av de kvinnene som ikke liker at mannen skal kose med puppene mine. Jeg har alltid likt det veldig, men nå som jeg jeg ammer føler jeg avsky for at mannen skal være borti de, jeg føler at puppene hører til babyen for å mate babyen og for kos/trøst til babyen. 
Så rare vi er. Er det noen som syns det er greit at mannen skal dulle og kose med puppene i ammeperioden? 

Anonymkode: 6553e...7a6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun som jeg har to barn med, opplevde at brystene ble mye mer sensitiv under graviditet, og ble kåt bare jeg var borti dem. Etter fødselen gikk dette litt over, men hun følte ikke noe ubehag om jeg koste med dem. Og under sex var det stort sett som før, bare at hun kunne lekke litt.
Så det et vel like individuelt det som alt annet. Føler du avsky så må han jo bare akseptere det, hvem ønsker vel at partner skal føle avsky under kos....

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Og jeg var utrolig nok motsatt, følte det ekkelt at baby ammet fordi puppene mine forbant jeg med kos fra mannen.

Anonymkode: 2161a...219

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Skjønner hva du mener :) Ammer nå og mannen er knapt borti brystene for tiden. Lurer på om det føles naturlig at han er det etter ammeslutt.

Anonymkode: d2eb3...ef4

AnonymBruker
Skrevet

Når en kvinne har født og ammer er det vel ikke meningen at hun skal ha sex. Hun skal komme seg etter fødselen, og har mer enn nok med amming og barn og seg selv. 

Vil tro at etter 6 mnd til 1 år er man klar igjen for sex og kos? 

Anonymkode: ee9a1...c7c

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Når en kvinne har født og ammer er det vel ikke meningen at hun skal ha sex. Hun skal komme seg etter fødselen, og har mer enn nok med amming og barn og seg selv. 

det er nok veldig forskjellig. Etter første man var jeg klar etter 7-8 måneder - men det var fordi underlivet mitt trengte mye mer tid da enn med de to neste. Etter de to minste var jeg klar etter noen få uker. Forskjellen kom nok i hovedsak av at jeg fikk total ruptur grad IV etter førstemann....

Anonymkode: b1602...b31

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har funnet puppene mine veldig lite sexy når jeg har ammet ja. Har måtte bruke BH under sex for å ikke sprute ned mannen med melk. Ikke noe sexy med å kjenne utdrivningen sette igang om mannen tar på de 🙈

Anonymkode: 5fdfc...67a

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Kjenner meg igjen! 
Jeg trodde det aldri skulle bli som før igjen (hadde sex med bh på det første året). Men etter at ammingen var slutt så fikk mannen tilgang igjen og alt var som før.

Anonymkode: 92d56...b07

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
3 hours ago, AnonymBruker said:

Yikes ..

Er så glad for at min kone ikke er slik. 

Vi presser hverandre ikke, vi gir av oss selv fordi vi ønsker partner vel.

Vi hadde ikke sex i vagina/anal på kanskje 4 mnd etter fødsel, men jeg fikk blowjobs. Gikk helt fint.

Og til ts, min kone syntes det var helt fint å bli kost på brystene, og melkespreng kunne jeg også fikse. Min eks likte kos hun også, men ikke noe som minnet om patting. Slikke og småsuge gikk greit, men ikke suge over tid. You do you :)

Anonymkode: 4ad3e...bea

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Vi hadde sex allerede 5 uker etter fødsel.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (57 minutter siden):

Kjenner meg igjen! 
Jeg trodde det aldri skulle bli som før igjen (hadde sex med bh på det første året). Men etter at ammingen var slutt så fikk mannen tilgang igjen og alt var som før.

Så bra. Jeg liker det egentlig veldig godt, og det vet mannen. Akkurat nå føles det ikke riktig med puppekos fra mannen, når jeg fullammer baby. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Kjenner meg igjen! 

Hadde det på samme måte og var redd for at forholdet mitt til puppene for alltid skulle være forandret. Ammet hvert av barna i 1,5 år ca og alt gikk tilbake til normalen når jeg var ferdig. Nå er puppene mine igjen kilde til seksuell nytelse. 

Anonymkode: 71793...fed

AnonymBruker
Skrevet

Sex etter 6 uker. Alt er som normalt her. Når vi ammer er det babyens. Når vi har sex er det «mannens»😆

Anonymkode: a6985...d7e

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville ikke at mannen skulle ta på puppene mine under graviditet eller ammmeperioden. Blir litt uvel bare av å lese her, at mannfolkene smatter og klemmer på pupper full av melk. Det vekker avsky ja 😆

Gikk tilbake til normalen etterpå, men liker ikke at han skal suge på dem over tid. Det blir bare rart. 

Anonymkode: d2910...0bb

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville og ha puppene for meg selv under ammeperioden. For meg ble det maten til baby og ikke noe jeg forbinder med sex idet hele tatt. Heldigvis så var eksen av samme oppfatning så han var ikke på de . 

Nå har ikke puppene noe med når vi hadde sex men siden noen her tydelig føler det er interessant å nevne så kan jo jeg og nevne at vi hadde sex etter 3 uker. At puppene var off limits mens jeg ammet har jo ingenting med sexlysten å gjøre.

Anonymkode: a0a72...e56

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Tuller du? Dette er da veldig individuelt, noen er klare etter en måneds tid, for andre tar det lenger tid 🤷🏻‍♀️

Anonymkode: 3adf6...937

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har det på samme måte. 

Anonymkode: a9484...5b1

AnonymBruker
Skrevet

Hadde det helt likt, var sykt ubehagelig å bli berørt på noen måte på puppene mens jeg ammet. Taklet det ikke. Sov og hadde sex med bh. Gikk over da jeg sluttet å amme 🤩

Anonymkode: 1d029...8f9

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Hadde det helt likt, var sykt ubehagelig å bli berørt på noen måte på puppene mens jeg ammet. Taklet det ikke. Sov og hadde sex med bh. Gikk over da jeg sluttet å amme 🤩

Føler meg mest komfortabel med bh ja 😊

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Føler meg mest komfortabel med bh ja 😊

Da gjør du det! Barselkvinner er i en sykt rar situasjon hvor man skal dele kroppen sin med to forskjellige med helt forskjellig og motstridende hensikter. Det er du som setter status her, ikke andres (mannen, samfunnet, venner osv) preferanser :) 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...