Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bare lurer litt på en ting; En mann som er er i et forhold og som sier han kun blir sjalu når han har drukket alkohol, kan det også bety at han kan bli sjalu når han også er edru? Er det en normal ting blant menn i forhold å kun bli sjalu når de er påvirket av alkohol?

Hva tenker dere? Erfaringer? 

Anonymkode: 1cb7e...6b3

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Er nok sjalu edru også.

Anonymkode: 6f2dc...15a

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Alkohol forsterker alle følelser. Når man edru kontrollerer man de bare bedre. Så JA, han er nok sjalu uansett. 

Anonymkode: 8c1c8...c4d

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ja. Det han faktisk sier er "jeg kommer til å sette i gang krangler, anklage deg for utroskap, spørre om dine tidligere partnere og kalle deg hore når jeg drikker."

Han er sjalu også når han er edru, og det kommer til å komme frem 6mnd-2 år ut i forholdet gjennom kontrollerende oppførsel. 

Anonymkode: 695ea...963

• Liker 2
Gjest NoDiablo
Skrevet

Ett av mine favorittsitater er : "Folk som blir farlige i fylla skal man passe seg for edru."

AnonymBruker
Skrevet

Tror jeg ville droppa han høres ut som xn ..løp

Anonymkode: d5974...b98

AnonymBruker
Skrevet

Jeg var sammen med en som "bare var sjalu i fylla".. 

Det viste seg at han var sjalu hele tiden. I fylla var han bare enda mer sjalu, sint, utagerende, og tok nesten livet av meg... i sjalusi.. 

Han er en x nå. Og måtte i fengsel pga sin "sjalusi". 

Anonymkode: 532e2...a69

AnonymBruker
Skrevet

Siden han vet om dette på forhånd, så antar jeg at han avstår fra alkohol mens han er sammen med deg?

Anonymkode: c3eaa...aea

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...