AnonymBruker Skrevet 20. april 2021 #1 Skrevet 20. april 2021 Hei, jeg er en mann på 31 år som har vært i et langdistanse forhold med en kvinne på 23 i cirka 2 år, vi møttes på høyskolen og ble fort venner, vi bestemte oss for å inngå i et forhold like etter at studiet var ferdig og like før jeg flyttet. Vi har hold kontakten godt og har snakket om å flytte sammen etter nyttår. Hun har nylig kommet med en tilståelse, hun ønsker ikke å få et barn av politiske grunner og av frykt for potensielle komplikasjoner under svangerskap, noe som kom som et svært stort sjokk på meg. Hun har derimot sagt at dersom jeg ønsker å benytte en surrogatmor så er hun villig til å oppdra barnet sammen med meg. Etter å ha lest litt om det virker det som det er svært store restriksjoner i Norge når det gjelder bruk av surrogatmødre og det virker som om de i mange tilfeller tar seg godt betalt for dette. Hva vet du/dere om bruk av surrogatmødre? Anonymkode: c2ae5...e52
AnonymBruker Skrevet 21. april 2021 #2 Skrevet 21. april 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Hva vet du/dere om bruk av surrogatmødre? Anonymkode: c2ae5...e52 At det ikke er lov med betalt surrogati i Norge. Anonymkode: 24e84...10e 2
AnonymBruker Skrevet 21. april 2021 #3 Skrevet 21. april 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): At det ikke er lov med betalt surrogati i Norge. Anonymkode: 24e84...10e Dere må nok få gjort dette i utlandet ja. Homofile par (menn) er de eneste jeg vet om som har gjort dette, mener det ble gjort i USA for det tilfellet jeg vet om. Anonymkode: 8c997...dfb
Gjest Skogsalv Skrevet 21. april 2021 #4 Skrevet 21. april 2021 Hæ ?! Det hørtes rimelig spesielt ut ! Jeg er for surrogati, og synd det ikke lov i Norge. Men at hun ikke vil ha barn av politiske grunner 😳, men likevel kan det via en surrogat? Det er ikke normalt!
Gjest O.G. Skrevet 21. april 2021 #5 Skrevet 21. april 2021 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Hei, jeg er en mann på 31 år som har vært i et langdistanse forhold med en kvinne på 23 i cirka 2 år, vi møttes på høyskolen og ble fort venner, vi bestemte oss for å inngå i et forhold like etter at studiet var ferdig og like før jeg flyttet. Vi har hold kontakten godt og har snakket om å flytte sammen etter nyttår. Hun har nylig kommet med en tilståelse, hun ønsker ikke å få et barn av politiske grunner og av frykt for potensielle komplikasjoner under svangerskap, noe som kom som et svært stort sjokk på meg. Hun har derimot sagt at dersom jeg ønsker å benytte en surrogatmor så er hun villig til å oppdra barnet sammen med meg. Etter å ha lest litt om det virker det som det er svært store restriksjoner i Norge når det gjelder bruk av surrogatmødre og det virker som om de i mange tilfeller tar seg godt betalt for dette. Hva vet du/dere om bruk av surrogatmødre? Anonymkode: c2ae5...e52 Høres spesielt ut.
AnonymBruker Skrevet 21. april 2021 #6 Skrevet 21. april 2021 Så hun er villig til å la en annen kvinne i et u-land ta de samme risikoene i svangerskap? Så generøst. Hun der har ikke vettet helt i behold. Vil du at dine barn skal ha halvpsrtwn hennes gener? Anonymkode: 95a25...59d 4
AnonymBruker Skrevet 21. april 2021 #7 Skrevet 21. april 2021 Hvilke politiske grunner er det som gjør at hun ikke kan føde selv, men få barn via surrogatmor er greit?🤔 Anonymkode: 1ec4a...3d1 4
AnonymBruker Skrevet 21. april 2021 #8 Skrevet 21. april 2021 Surrogati er i mange tilfeller en form for menneskehandel. Betale fattige for en "jobb" de ikke kan eller vil gjøre selv. Anonymkode: b41a7...e73 2
AnonymBruker Skrevet 21. april 2021 #9 Skrevet 21. april 2021 Jeg lurer også på hva disse politiske grunnene kan være. Anonymkode: 6b59c...42e
AnonymBruker Skrevet 21. april 2021 #10 Skrevet 21. april 2021 Er det for å ikke bidra til Ernas ønske om at det skal fødes flere barn i Norge? Hun kommer ikke rundt det med å bruke surrogat. Anonymkode: e7c99...a5e
Gjest Skogsalv Skrevet 21. april 2021 #11 Skrevet 21. april 2021 TS ♥️ Du har nå fått et knippe svar i løpet av dagen her. Er du såå forelska, at du ikke ser fornuft?! 🌷 Vil du ikke at dine barn skal skal ha halvparten av din kommende kone og moren sin ? Surrogati er fantastisk om det er nødvendig! Et stort kjærlighetsoffer og bidrag ! Men tror damen din ikke oppfyller kravene til å være mamma- uansett ! Om du er uenig,så trenger vi vanlige damer her inne mer utfyllende info...dette er veldig spesielt...Jeg synes hun ikke har NOEN grunner til å ikke skape en familie med deg på vanlig vis. Er hun redd for figuren sin...? Du snakket om at hun hadde nevnt frykt for komplikasjoner under svangerskap/ fødsel...Slik frykt oppstår som regel hos kvinner om det 1.svangerskapet eller fødselen var traumatisk,og førte til depresjon i etterkant eller fysisk traume . Hun er ikke DER ?? Sant ? Om Jeg var mann og deg ,så ville ikke valgt henne som livsledsager og mor til mine barn 🌷 Du sa du var sjokkert! Det har du all rett til å være ♥️
AnonymBruker Skrevet 22. april 2021 #12 Skrevet 22. april 2021 Dette høres veldig spesielt ut. Hun er redd for komplikasjoner i svangerskapet, men er villig til å la andre ta risikoen istedenfor? Er noe helt annet om man Ikke KAN få barn. Jeg er tante til 2 flotte jenter som er født av surrogatmor i Canada siden min søster fikk kreft når kun var 22 år og kreftbehandling ødela alle muligheter for å kunne føde egne barn . I Canada er det heller ikke lov å ta betalt for å være surrogatmor, men man får dekket alle utgifter. Så det skal være helt frivillig å stille opp, og man gjør det ikke av økonomisk årsaker. Anonymkode: cb692...345 1
AnonymBruker Skrevet 23. april 2021 #13 Skrevet 23. april 2021 Øh.. Hva er disse politiske grunnene? Du vet at hvis dere tar ett av hennes egg og blander det med din sperm for så å sette inn et befruktet egg i noen andres livmor så er det likevel hennes biologiske barn? Og dette med komplikasjoner, det høres rart ut. Hos de aller fleste kvinner overgår ønsket om å få barn, frykten for komplikasjoner. Men dette gjelder kanskje ikke en 23åring. Som uansett burde vente med å få barn til hun har blitt eldre og er mer reflektert. Tipper at hun ikke ønsker barn med akkurat deg, og at hun ikke forstår hvordan surrogati normalt foregår (altså at man bruker egne egg). Anonymkode: 0db67...38c 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå