Gå til innhold

Hvor kjøper man sauseskinn til vogn og hvordan brukes det?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Føler meg dum som spør, men har man vognpose (venter august baby) over sauseskinnet eventuelt? Hvor selges dette og hvordan brukes det kjære dere?:)

Anonymkode: f3a81...43e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Barnas hus, baby shop osv.. 

Anonymkode: 0d5e2...514

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Får de i alle butikker som selger barneutstyr. Barnet sitter/ligger direkte på det. Genialt da det puster.

Anonymkode: 42254...708

AnonymBruker
Skrevet

Legges i bunn av vogn. Når du bytter til sportsdel, skjærer du hull til selene. Eller så tror jeg kanskje det finnes ferdig med hull i. 

Anonymkode: aec9d...561

AnonymBruker
Skrevet

Det spørs jo helt hvor kaldt det er der du bor hva du har bruk for. Jeg hadde og august baby. I liggedelen hadde jeg skinn, dyne, en klut under hode for å beskytte skinnet mot gulp. Baby hadde på seg ulldress ved behov.

I sitgedelen har vi bare brukt vognpose og yttertøy.

Anonymkode: e7b64...f01

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Legges i bunn av vogn. Når du bytter til sportsdel, skjærer du hull til selene. Eller så tror jeg kanskje det finnes ferdig med hull i. 

har man vognpose over sauseskinnet?

fant denne: https://www.babyshop.no/lammeskinn-gra/p/187873 er det en slik dere mener? 

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Det spørs jo helt hvor kaldt det er der du bor hva du har bruk for. Jeg hadde og august baby. I liggedelen hadde jeg skinn, dyne, en klut under hode for å beskytte skinnet mot gulp. Baby hadde på seg ulldress ved behov.

I sitgedelen har vi bare brukt vognpose og yttertøy.

Anonymkode: e7b64...f01

tenker kanskje til vinteren når han fortsatt er liten (desember)

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

fant denne: https://www.babyshop.no/lammeskinn-gra/p/187873 er det en slik dere mener? 

Hadde slik til både vogn og seng vi. I vogn brukte vi det under pose. Hadde det t.o.m. i vogn når vi var i varmere strøk. Ull regulerer temperatur bra.image.png.9fc39c31f76a7e4f29359a5d027d8da6.png

AnonymBruker
Skrevet

Sauseskinn 😆😆

Vi har et saueskinn fra Barnashus som vi bruker i sittedelen av vogna på vinterhalvåret, det hadde hull til seler :)

Vi hadde lammeskinnspose til vogna når baby var liten, var i bruk fra oktober-mars. Etter det ble det litt overkill med skinn, brukte vårpose april-september :)

Anonymkode: 581bc...55a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Sauseskinn 😆😆

Vi har et saueskinn fra Barnashus som vi bruker i sittedelen av vogna på vinterhalvåret, det hadde hull til seler :)

Vi hadde lammeskinnspose til vogna når baby var liten, var i bruk fra oktober-mars. Etter det ble det litt overkill med skinn, brukte vårpose april-september :)

Babyshop?

AnonymBruker
Skrevet
8 hours ago, AnonymBruker said:

Babyshop?

Hva da, Babyshop? 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har kjøpt våre skinn på forskjellige gårder rundt om. Siste skikket er villsau fra Nissedal, kjempe fornøyd med det. 

Skinnet skal ligge nederst i vogna. 

Anonymkode: 9bd5f...a41

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Nå har du skrevet sauSeskinn tre ganger, inkludert overskriften :fnise:

Jeg brukte saueskinnet som liggeunderlag i vognen, eller han sov på det på sofaen i stua inne. Det er veldig lunt og godt å ligge på i vogn, varmer mot kald luft og iskalde temperaturer fra bakken. Vogner er ikke akkurat isolert i bunnen.

Kjøpte mitt på Babyshop, mener jeg å huske.

Anonymkode: 8d5af...585

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
42 minutter siden, AnonymBruker said:

Nå har du skrevet sauSeskinn tre ganger, inkludert overskriften :fnise:

Jeg brukte saueskinnet som liggeunderlag i vognen, eller han sov på det på sofaen i stua inne. Det er veldig lunt og godt å ligge på i vogn, varmer mot kald luft og iskalde temperaturer fra bakken. Vogner er ikke akkurat isolert i bunnen.

Kjøpte mitt på Babyshop, mener jeg å huske.

Anonymkode: 8d5af...585

Hahhaah gikk meg hus forbi😂😂😂😂 sauE

AnonymBruker
Skrevet

Kjøp på Finn. 👍

Lammeskinn brukes under vognposen, for å isolere. Vår barnehage ber om at barna har med lammeskinn til vogna til soving i barnehagen, slik at barna ikke blir kalde om vinteren (selv om de ligger i pose) Du får lammeskinn som har ferdige hull til seler. 

Anonymkode: 47581...c54

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Ja, den er gull! 🙌🏻
Men du finner den sikkert billigere på Finn 😛

Anonymkode: 47581...c54

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...