AnonymBruker Skrevet 20. april 2021 #1 Skrevet 20. april 2021 Han og eksen skal ta saken for retten. Han har ett barn med henne på 10 år, og voksne barn med en annen. De har datet en god stund, men han vil ikke mer før etter rettsaken. Høres dette troverdig ut? Jeg er redd hun blir lurt. Anonymkode: 09482...517
Gjest Skogsalv Skrevet 21. april 2021 #2 Skrevet 21. april 2021 Hva er det han ikke vil ? Date offentlig, eller ikke ha sex ?
AnonymBruker Skrevet 21. april 2021 #3 Skrevet 21. april 2021 Hva er det som ikke er troverdig tenker du, eller hvordan blir hun lurt? Han har jo vært ærlig om at han står midt i en skilsmissesak, og til og med rettsak, noe som vil være en stort rødt flagg for de aller fleste, så her er det vel i tilfelle venninnen din som lurer seg selv? Jeg skjønner godt at han ikke vil holde på med noen annen midt oppi noe sånt også, når forholdet til barnemor er så betent så hjelper det overhodet ikke at han flyr rundt med ny dame. Anonymkode: c55fa...d65 7
AnonymBruker Skrevet 21. april 2021 #4 Skrevet 21. april 2021 Her synes jeg mannen er fornuftig . En inviterer ikke en ny dame inn i et vepsebol Anonymkode: f097d...0b0 13
AnonymBruker Skrevet 21. april 2021 #5 Skrevet 21. april 2021 Min kjæreste møtte jeg/datet jeg mens han fremdeles bodde med exdamen og barna. Det var slutt mellom de og han sov på eget soverom, men han klarte ikke å ha sex med meg så lenge han bodde i hennes hus. Anonymkode: 920b5...0c1 2
AnonymBruker Skrevet 21. april 2021 #6 Skrevet 21. april 2021 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Han og eksen skal ta saken for retten. Han har ett barn med henne på 10 år, og voksne barn med en annen. De har datet en god stund, men han vil ikke mer før etter rettsaken. Høres dette troverdig ut? Jeg er redd hun blir lurt. Anonymkode: 09482...517 Høres lurt ut. Anonymkode: 86451...87d 2
AnonymBruker Skrevet 21. april 2021 #7 Skrevet 21. april 2021 Veldig fornuftig mann synes jeg. Det er nok av de som skal ha i pose og sekk. Han skal jo skille seg i det minste. Pluss i boka! Anonymkode: eec3d...b31 2
AnonymBruker Skrevet 21. april 2021 #8 Skrevet 21. april 2021 Jeg synes ikke han er fornuftig. Hadde han vært fornuftig hadde han sagt "jeg liker deg godt, men jeg kan ikke utsette deg og meg og alle ubder denne saken og skilsmissen. Jeg må rett og slett fokusere 100% på dette nå, jeg beklager". Slik det er nå er han en fot med henne og en fot singel og "vi får se etterpå". Dette hadde jeg ikke giddet. Jeg tror han bruker venninnen din til å føle seg bedre mens dette pågår, men er ikke interessert i noe mer. Anonymkode: 4ee87...4a2 3
AnonymBruker Skrevet 21. april 2021 #9 Skrevet 21. april 2021 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Jeg synes ikke han er fornuftig. Hadde han vært fornuftig hadde han sagt "jeg liker deg godt, men jeg kan ikke utsette deg og meg og alle ubder denne saken og skilsmissen. Jeg må rett og slett fokusere 100% på dette nå, jeg beklager". Slik det er nå er han en fot med henne og en fot singel og "vi får se etterpå". Dette hadde jeg ikke giddet. Jeg tror han bruker venninnen din til å føle seg bedre mens dette pågår, men er ikke interessert i noe mer. Anonymkode: 4ee87...4a2 Tror du må lese tråden om på nytt. Det er jo dette øverste du beskriver, han gjør. Anonymkode: 86451...87d
AnonymBruker Skrevet 21. april 2021 #10 Skrevet 21. april 2021 Fatter ikke at folk dater noen som ikke har avsluttet tidligere forhold. Finnes det ikke single folk å få tak i? Anonymkode: 99fe1...30b 2
AnonymBruker Skrevet 21. april 2021 #11 Skrevet 21. april 2021 AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Fatter ikke at folk dater noen som ikke har avsluttet tidligere forhold. Finnes det ikke single folk å få tak i? Anonymkode: 99fe1...30b Prøv å les på singelforumet, om alle utfordringer som finnes. Du må selvsagt granske hvordan personen har fungert i sitt forhold, og hva som er årsak til bruddet, men finner du først et kvalitetsmenneske, så er sivilstatus uviktig. Anonymkode: 8b051...f4e
AnonymBruker Skrevet 21. april 2021 #12 Skrevet 21. april 2021 AnonymBruker skrev (56 minutter siden): Tror du må lese tråden om på nytt. Det er jo dette øverste du beskriver, han gjør. Anonymkode: 86451...87d Nei, jeg leste rett jeg, han sier han vil ikke mer før etter saken, det er å holde noen på gress. Anonymkode: 4ee87...4a2 1
AnonymBruker Skrevet 21. april 2021 #13 Skrevet 21. april 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Nei, jeg leste rett jeg, han sier han vil ikke mer før etter saken, det er å holde noen på gress. Anonymkode: 4ee87...4a2 Det er jo ikke det. Det er ikke tvang. Han sier bare at han liker henne veldig godt, og kan tenke seg å fortsette med henne etter dette, men ikke mens det pågår. Om han sier "jeg vil ikke mer før etter rettsaken", eller "jeg liker deg godt, men jeg kan ikke nå" har jo ingen betydning. Jeg syns mannen virker fornuftig. Han har lagt kortene på bordet, så er det opp til din venninne om hun er villig til å vente, eller ei. Anonymkode: 3ba43...ca1 1
AnonymBruker Skrevet 21. april 2021 #14 Skrevet 21. april 2021 Dette er jo umulig å uttale seg om, når man ikke vet hva som har vært sagt mellom dem frem til nå, og hvem som har pushet datingen. Og her tipper jeg at de to har veldig ulike versjoner av den samme historien. Siden du gir råd til henne synes jeg hun bør ha is i magen, og ikke pushe en mann som står i en så stressende situasjon om noe så viktig som barnet sitt. Anonymkode: 12a34...3c5 2
AnonymBruker Skrevet 21. april 2021 #15 Skrevet 21. april 2021 Hvis jeg var din venninne ville jeg gått videre. Anonymkode: 2f39f...8e9 3
AnonymBruker Skrevet 21. april 2021 #16 Skrevet 21. april 2021 Skjønner meg ikke på den som frivillig går inn i en romantisk relasjon med en person som er i et slikt stadium av livet. Nå er jeg selv gift, og planlegger selvsagt å bli det for alltid, men tror det er en god regel å vente med å inngå slike relasjoner til den andre parten er helt ferdig med den forrige relasjonen. Din venninne leker med ilden. Hun ber om å bli brent. Anonymkode: e0ddf...f1c 3
AnonymBruker Skrevet 21. april 2021 #17 Skrevet 21. april 2021 Nå vil han ha full fokus på saken og ungene. Han har sikkert en jobb i tillegg som krever sitt. Høres ut som et voksent og fornuftig valg. Skjønner ikke hvordan venninnen til TS skulle bli lurt av dette? Hun står helt fritt til å dumpe han og date andre i stedet om hun ikke gidder å vente? Anonymkode: 73e1a...50c 2
AnonymBruker Skrevet 21. april 2021 #18 Skrevet 21. april 2021 Skogsalv skrev (12 timer siden): Hva er det han ikke vil ? Date offentlig, eller ikke ha sex ? Ikke være offentlig. Anonymkode: 09482...517
AnonymBruker Skrevet 21. april 2021 #19 Skrevet 21. april 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Det er jo ikke det. Det er ikke tvang. Han sier bare at han liker henne veldig godt, og kan tenke seg å fortsette med henne etter dette, men ikke mens det pågår. Om han sier "jeg vil ikke mer før etter rettsaken", eller "jeg liker deg godt, men jeg kan ikke nå" har jo ingen betydning. Jeg syns mannen virker fornuftig. Han har lagt kortene på bordet, så er det opp til din venninne om hun er villig til å vente, eller ei. Anonymkode: 3ba43...ca1 De møtes flere ganger i uka og overnatter hos hverandre. Men, han er ikke klar for å kalle henne for en kjæreste. Anonymkode: 09482...517
Epictetus Skrevet 21. april 2021 #20 Skrevet 21. april 2021 15 minutter siden, AnonymBruker said: De møtes flere ganger i uka og overnatter hos hverandre. Men, han er ikke klar for å kalle henne for en kjæreste. Anonymkode: 09482...517 Og hvis kvinner fremdeles har bestemmelsesrett over eget liv har hun den informasjonen hun trenger for å velge egen retning. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå