Gå til innhold

Hjelp meg å lage en rebus!

Gjest Gjest_2005

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_2005

I anledning en rund dag,skal jeg og noen venner gi vekk en ukes skiferie i St. Anton. Har lyst å lage en vri rundt det og tenkte at mottakeren skal få løse en rebus rundt følgende setning:

En ukes skiferie i St.Anton

eller noe i den duren! noen som har noen gode og ikke for lette rebuser? hehe..Helst ordrebus.takktakk! :klappe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I anledning en rund dag,skal jeg og noen venner gi vekk en ukes skiferie i St. Anton. Har lyst å lage en vri rundt det og tenkte at mottakeren skal få løse en rebus rundt følgende setning:

En ukes skiferie i St.Anton

eller noe i den duren! noen som har noen gode og ikke for lette rebuser? hehe..Helst ordrebus.takktakk! :klappe:

nei,har bare tallrebus,men den kan være litt vrien. Samtidig er den veldig enkel.

Sluttsummen skal være 100,men du har kun lov å bruke tallet 9.bruk nitallet som du vil.Gange,minus osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Catwoman
Sluttsummen skal være 100,men du har kun lov å bruke tallet 9.bruk nitallet som du vil.Gange,minus osv.

klarte den jeg ;) litt off topic men. Har desverre ingen andre rebuser sånn i farta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Catwoman

forresten:

Yp isyk ksuxyluy u Kj.Åpjop

vet ikke om den blir for vanskelig eller for lett eller passe jeg. Klarer du å løse den? (enklere selvsagt når du vet hva løsningordet skal være da)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...