Gjest Gjest_2005 Skrevet 31. august 2005 #1 Del Skrevet 31. august 2005 I anledning en rund dag,skal jeg og noen venner gi vekk en ukes skiferie i St. Anton. Har lyst å lage en vri rundt det og tenkte at mottakeren skal få løse en rebus rundt følgende setning: En ukes skiferie i St.Anton eller noe i den duren! noen som har noen gode og ikke for lette rebuser? hehe..Helst ordrebus.takktakk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 31. august 2005 #2 Del Skrevet 31. august 2005 I anledning en rund dag,skal jeg og noen venner gi vekk en ukes skiferie i St. Anton. Har lyst å lage en vri rundt det og tenkte at mottakeren skal få løse en rebus rundt følgende setning: En ukes skiferie i St.Anton eller noe i den duren! noen som har noen gode og ikke for lette rebuser? hehe..Helst ordrebus.takktakk! ← nei,har bare tallrebus,men den kan være litt vrien. Samtidig er den veldig enkel. Sluttsummen skal være 100,men du har kun lov å bruke tallet 9.bruk nitallet som du vil.Gange,minus osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catwoman Skrevet 31. august 2005 #3 Del Skrevet 31. august 2005 Sluttsummen skal være 100,men du har kun lov å bruke tallet 9.bruk nitallet som du vil.Gange,minus osv. klarte den jeg litt off topic men. Har desverre ingen andre rebuser sånn i farta. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catwoman Skrevet 31. august 2005 #4 Del Skrevet 31. august 2005 forresten: Yp isyk ksuxyluy u Kj.Åpjop vet ikke om den blir for vanskelig eller for lett eller passe jeg. Klarer du å løse den? (enklere selvsagt når du vet hva løsningordet skal være da) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå