Gjest Halldis Skrevet 31. august 2005 #1 Skrevet 31. august 2005 Er det noen snille mobil-genier som kan hjelpe meg?? Er så dum på sånt jeg.... :klø: Saken er: Jeg har idag en mob med telenor kontantkort. På kortet har jeg flere hundre kroner. Men jeg ønsker å kjøpe en mob til i gave til min datter. ( som har et sim kort jeg tror fungerer) Tlf jeg ønsker å kjøpe tror jeg blir billigst ved at jeg går over til et rimelig abonnement. Har tenkt på det å bytte nå en stund allikevel. Men problemet er jo da: skal jeg sette til :nytt abonnement eller å videreføre mitt nåværende mobilnummer?? For jeg ønsker jo ikke at de penga på kontantkortet skal i vasken om dere skjønner....
Mistyen Skrevet 31. august 2005 #2 Skrevet 31. august 2005 Nå vet jeg ikke om det er Telenor eller NetCom eller en annen operatør du har kontantkort hos, men jeg kan svare for vanlig prosedyre hos Telenor.... Dersom du endrer ditt nummer fra kontantkort til et fakturert ab, kan du få overført resterende beløp på kontantkortet ditt som fratrekk på fakturaen din. Dette gjør forhandleren ved å notere det i merknadsfeltet på kontrakten de sender til Telenor. Dersom du har kjøpt et påfyllingskort i en kampanjeperiode , dvs kjøp for 500 ring for 1000, får du ikke "bonusbeløpet" refundert, kun det du faktisk ha betalt for. Håper dette var litt oppklarende. Og forhandleren vil også kunne hjelpe deg med videre spørsmål....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå