Gå til innhold

Bunad på 17. mai?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Blir jo ikke noen stor feiring i år heller. Saken er at jeg fikk bunad til 30-års dagen min i januar i fjor. Så nå har den hengt i skapet mitt i godt over 1 år uten å bli brukt og jeg har så lyst å ha den på. Men er det rart å bruke den når vi bare skal være hjemme i hagen (med venner /familien alt ettersom hva som er innafor innen den tid)? 

Anonymkode: 2876f...58c

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Blir jo ikke noen stor feiring i år heller. Saken er at jeg fikk bunad til 30-års dagen min i januar i fjor. Så nå har den hengt i skapet mitt i godt over 1 år uten å bli brukt og jeg har så lyst å ha den på. Men er det rart å bruke den når vi bare skal være hjemme i hagen (med venner /familien alt ettersom hva som er innafor innen den tid)? 

På ingen måte rart! 

Anonymkode: 5a448...64e

• Liker 7
Gjest Føsleguri
Skrevet

Hvis jeg skal være med andre på 17. mai i år tar jeg selvsagt på meg bunad. 

Skrevet

Sjølvsagt skal bunaden på! Vi satt tosaman heime på 17. mai i fjor, men vi pynta oss som vanleg. Vi gjer nok det same i år også  :flagg::smilyblomst:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Bruk bunaden du ☺️ 

Anonymkode: aa265...499

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Joggebukse hvert år her 😈

Anonymkode: 6cc28...e93

Skrevet

Ikke rart, er jo bare flott å pynte seg på nasjonaldagen dersom man har lyst til det! Kommer til å gjøre det samme selv, og vi blir nok oss 3 til bords.. med mindre været er KNALL - da kler jeg meg muligens noe lettere 😅

AnonymBruker
Skrevet

Satt mutters alene med bunad i fjor jeg 😅😔 

Anonymkode: bba77...a6b

AnonymBruker
Skrevet

Bruker den i år som i fjor. Tar den på til frokost, går en rusletur i nærområdet, møter venner rundt bålpanne, spiser lunsj på restaurant. Så hjem og få den av så fort som mulig. 

Anonymkode: f5043...450

AnonymBruker
Skrevet

Da blir det bunad i år. Gleder meg! 

AnonymBruker
Skrevet
32 minutter siden, AnonymBruker said:

Da blir det bunad i år. Gleder meg! 

Du er heldig! Og blir helt sikkert smashing 😊

(Jeg ønsker meg bunad, men synes det er så dyrt.) 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Du er heldig! Og blir helt sikkert smashing 😊

(Jeg ønsker meg bunad, men synes det er så dyrt.) 

Jeg føler meg veldig heldig! Foreldrene mine hadde ikke penger til bunad da jeg sto til konfirmasjon. Har ønsket meg det i alle år, men har ikke kunnet prioritert det. Derfor ble jeg så uendelig glad da jeg endelig fikk en ❤️

Skrevet (endret)

Klart du kan bruke den! Skal pynte meg jeg også selv om det blir bare meg, samboer, hunden og kattene bak husets 4 vegger utenom turene med hunden 😅 Har ikke bunad da, men skal ha på en fin kjole. 

Endret av jukkapalme
Skrevet

Jeg får aldri brukt bunad i normale 17.mai-år da jeg spiller i korps og antrekket der er uniform hele dagen. Så i år, som i fjor, skal jeg kose meg i bunaden min selv om vi kun blir oss i familien til middag.

AnonymBruker
Skrevet

Ja bruk bunaden din og bær den stolt :) Jeg har bunad og men har lagt sånn på meg at den passer ikke. Men jeg skal gå med kjole på 17 mai og besøke sønnen min :)

Anonymkode: 49974...be3

AnonymBruker
Skrevet

Skal selvsagt bruke den i år, brukte den i fjor også :) 

Anonymkode: 6e703...63b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...