AnonymBruker Skrevet 20. april 2021 #1 Skrevet 20. april 2021 Jeg har kort protokoll og skal begynne på sprøyter syklusdag 2. Da lurer jeg på; Hva når en får mensen på kvelden? Vil det telle som syklusdag 1, også er syklusdag 2 neste dag? Når jeg googler det finner jeg dette; Enkelte kvinner spotter noen dager før mensen kommer i gang. Spotting regnes ikke som mens. Den dager du blør friskt og mensen er kommet ordentlig i gang, er syklusdag 1. Dersom mensen kommer sent på kvelden, er det dagen etter som regnes som syklusdag 1. Hvorfor har ikke Haukeland informert om dette? Nå vet jeg jo ikke om jeg skal begynne i morgen.. Noen som vet noe om dette? Anonymkode: 84dc4...32e
AnonymBruker Skrevet 20. april 2021 #2 Skrevet 20. april 2021 Det har ingenting å si. Start imorgen du. Anonymkode: 302e6...e26
frk.bie Skrevet 20. april 2021 #3 Skrevet 20. april 2021 Jeg ringt gyn. Fikk beskjed om at syklusdag 1 - er dagen du våkner med friskt blod. Jeg fikk brunt blod / lite mens sent på ettermiddag, da ble syklusdag 1 på dagen etter. 1
Amatariel Skrevet 21. april 2021 #4 Skrevet 21. april 2021 Jeg fikk mensen - med friskt blod av viss mengde - kl. 20 på kvelden. Jeg ble usikker på det samme og snakket med klinikken dagen etterpå. Hun mente syklusdag 1 da ble dagen etter denne mensen kom, fordi det var første fulle dag.
AnonymBruker Skrevet 21. april 2021 #5 Skrevet 21. april 2021 I papirene fra klinikken min står det at syklusdag 1 er dagen du får mens hvis du får mens før kl 12, hvis ikke er det dagen etter. Men det kan umulig ha så fryktelig mye å si, de ser jo på utviklingen underveis og stimulerer så lenge som nødvendig. Anonymkode: 1088a...eda
AnonymBruker Skrevet 21. april 2021 #6 Skrevet 21. april 2021 Ferskt blod er dag en. Men det har helt riktig som AB over angir ingenting å si. Og når neste AB viser til at det står i dokumentene er det bare får at man ikke skal bli forvirret, slik du er nå. Hadde noe vært veldig kritisk for resultatet, så ville klinikken ha opplyst deg om det Anonymkode: 66fac...751
AnonymBruker Skrevet 21. april 2021 #7 Skrevet 21. april 2021 Tusen hjertelig takk for svar dere, jeg tok kontakt med dem og de sa jeg skulle begynne i dag. Jeg tenkte ikke på at de selvfølgelig følger opp med ultralyd, og at de da uansett følger med. Ble litt stresset i går, kan nesten ikke tro at vi er igang! Ha en nydelig kveld alle som prøver ❤️ Anonymkode: 84dc4...32e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå