AnonymBruker Skrevet 20. april 2021 #1 Skrevet 20. april 2021 Han tar masse initiativ og prøver å kysse meg osv og han er ekstremt kjekk og helt min type. Men jeg har bare vært annerledes som ung og slitt med å passe inn så er fortsatt jomfru i min alder. Har også et dårlig forhold til familien så jeg er veldig dårlig når det gjelder nærhet og følelser. Men er redd for å miste denne mannen når jeg nå etter to måneder fortsatt ikke klarer å nærme meg han. Det er som en slags barriere jeg bare ikke kommer over. Hva er galt med meg og hvordan klare å gå for det selvom jeg er gammel jomfru? Anonymkode: fd52d...505
SlemUlv Skrevet 20. april 2021 #2 Skrevet 20. april 2021 Snakk med ham om det. Også tar du kontakt med legen, og spør om muligheten for psykolog. 4
AnonymBruker Skrevet 20. april 2021 #3 Skrevet 20. april 2021 SlemUlv skrev (9 minutter siden): Snakk med ham om det. Også tar du kontakt med legen, og spør om muligheten for psykolog. Er det så ille eller uvanlig å ha det sånn altså? Kan det ikke hjelpe å bare hoppe i det? Anonymkode: fd52d...505 1
SlemUlv Skrevet 20. april 2021 #4 Skrevet 20. april 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Er det så ille eller uvanlig å ha det sånn altså? Kan det ikke hjelpe å bare hoppe i det? Anonymkode: fd52d...505 Seff kan det det, men det er også viktig å jobbe med det du sliter med.
AnonymBruker Skrevet 20. april 2021 #5 Skrevet 20. april 2021 Det er ikke ille å ha det sånn, ikke uvanlig heller. Men det ville vært så utrolig mye lettere for deg hvis du «rydda» litt i hodet før du gikk inn i forholdet. En vanskelig oppvekst har du med deg inn i voksenlivet, og det har vel antageligvis også sammenheng med at det nå er vanskelig å være intim med mannen din? Snakk med mannen din, og sjekk ut muligheten for terapi. jeg var deg for ti år siden, gammel jomfru med vanskelig barndom, og jeg skulle ønske jeg hadde rydda litt i hodet før jeg gikk inn i forholdet. Virkelig. Men jeg forstod ikke engang at jeg trengte det. Mitt ALLER beste tips til deg er å sjekke ut linken. Dette er kostbart, men utrolig effektiv terapi som ikke vil kreve mange timer - i motsetning til annen terapi, som ofte baller på seg. https://www.eqterapeuter.no Anonymkode: b303b...c45
AnonymBruker Skrevet 20. april 2021 #6 Skrevet 20. april 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det er ikke ille å ha det sånn, ikke uvanlig heller. Men det ville vært så utrolig mye lettere for deg hvis du «rydda» litt i hodet før du gikk inn i forholdet. En vanskelig oppvekst har du med deg inn i voksenlivet, og det har vel antageligvis også sammenheng med at det nå er vanskelig å være intim med mannen din? Snakk med mannen din, og sjekk ut muligheten for terapi. jeg var deg for ti år siden, gammel jomfru med vanskelig barndom, og jeg skulle ønske jeg hadde rydda litt i hodet før jeg gikk inn i forholdet. Virkelig. Men jeg forstod ikke engang at jeg trengte det. Mitt ALLER beste tips til deg er å sjekke ut linken. Dette er kostbart, men utrolig effektiv terapi som ikke vil kreve mange timer - i motsetning til annen terapi, som ofte baller på seg. https://www.eqterapeuter.no Anonymkode: b303b...c45 Kan man være anonym og uten at noe kommer videre til fastlegen? Kan man virkelig si hva som helst? Eller har de kun taushetsplikt til en viss grad? Anonymkode: 67e90...6e9
AnonymBruker Skrevet 20. april 2021 #7 Skrevet 20. april 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Kan man være anonym og uten at noe kommer videre til fastlegen? Kan man virkelig si hva som helst? Eller har de kun taushetsplikt til en viss grad? Anonymkode: 67e90...6e9 Disse er private og går ikke via fastlegen, det er derfor det er kostbart. De har absolutt taushetsplikt, og ingenting kommer i journalen din😊 Anonymkode: b303b...c45
Silva Pluvialis Skrevet 20. april 2021 #8 Skrevet 20. april 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Han tar masse initiativ og prøver å kysse meg osv og han er ekstremt kjekk og helt min type. Men jeg har bare vært annerledes som ung og slitt med å passe inn så er fortsatt jomfru i min alder. Har også et dårlig forhold til familien så jeg er veldig dårlig når det gjelder nærhet og følelser. Men er redd for å miste denne mannen når jeg nå etter to måneder fortsatt ikke klarer å nærme meg han. Det er som en slags barriere jeg bare ikke kommer over. Hva er galt med meg og hvordan klare å gå for det selvom jeg er gammel jomfru? Anonymkode: fd52d...505 Dere har jo bare holdt på i 2 måneder. Det er ingen hast. Mange venter jo flere år før de har sex. Ta ting i ditt tempo og ikke rush. ❤️
AnonymBruker Skrevet 20. april 2021 #9 Skrevet 20. april 2021 Kjøp dildo og øve! Det funket for meg!! Anonymkode: 7736c...2ea
AnonymBruker Skrevet 20. april 2021 #10 Skrevet 20. april 2021 https://eqi.no/eqterapi/ Her står det litt mer om terapiformen. Anonymkode: b303b...c45
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå