AnonymBruker Skrevet 20. april 2021 #1 Skrevet 20. april 2021 Jeg begynte å gjøre knipeøvelser for noen dager siden for å trene opp muskulaturen etter fødsel. Merker nå at det kjennes veldig godt og gir en slags orgasmefølelse å gjøre øvelsene🙈 Er det flere her som føler det sånn eller er det bare jeg som er rar😂 Føles som om jeg har oppdaget en skjult skatt😂🙈 Anonymkode: 5d9da...a8c
AnonymBruker Skrevet 20. april 2021 #2 Skrevet 20. april 2021 Hvis jeg hadde hatt det sånn hadde jeg sikkert giddet/husket å gjøre knipeøvelser mer enn tre ganger i mnd 😂 Man er jo følsom på forskjellige måter, så du er sikkert ikke den eneste 😊 Anonymkode: a665e...23b
AnonymBruker Skrevet 21. april 2021 #3 Skrevet 21. april 2021 Jeg har det ikke sånn, men må presisere at du ikke er rar!! Mange må etter en fødsel bli kjent med underlivet helt på nytt, svært mye er ofte forandret. Det har du sikkert hørt, men det som ikke blir snakket om er at endringene ALDELES ikke trenger å være negative Jeg har fått mange svært positive «skader»/endringer etter min fødsel også 🙈 Anonymkode: e3646...5cd 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå