AnonymBruker Skrevet 20. april 2021 #1 Skrevet 20. april 2021 Føttene mine har tydeligvis bare plutselig bestemt seg for å fungere forbanna dårlig i det siste. Gikk til fotpleie for første gang i livet for 2 uker siden, jeg har fått en skade i roten på 2 negler, altså vokser disse rett og, men det er mulig å slipe de ned. Jeg fikk plutselig ikke til å klippe disse neglene fordi de var så harde og tykke, så det ble liksom bare til at de voks og så begynte det å bli vondt å gå. Hemmet meg skikkelig. Plutselig kunne jeg ikke gå tur slik som før eller få opp pulsen. Fikk også fjernet sånn hard hud, men det er jo normalt å få. Men nå er det blemmer som har kommet i stedet! Det er så vondt å gå, på grunn av blemmer! Så nå er det tilbake til å ikke kunne trene særlig, men bare gå og subbe. Det andre er huden min. Blodårene mine gjør så vondt når det blir varmt! Og jeg skjemmes over hvor stygg jeg er. De blir så store. Dette er særlig på hendene, men også litt på armene og føttene. De er så utrolig stygge. Jeg tenker at det er egentlig ikke engang vits å prøve å date noen, ingen vil ha en vandrende blodåre. For dette blir vel ikke akkurat bedre med alderen. Er nesten sint på slekta mi for at vi har så tynn hud, alle i slekta mi er blåe. Ingen liker folk som har helt gjennomsiktig hud.. det er tegn på svakhet og dårlige gener. Er frisk ellers, bortsett fra den stygge huden vår som går i arv... Finnes det noe man kan ta eller sprøyte inn i seg for å få tykkere hud? Anonymkode: 2adc9...512
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå