AnonymBruker Skrevet 20. april 2021 #1 Skrevet 20. april 2021 Tenker dere på sykdommer? Kjenner ei som er bipolar, som har sex med alt og alle i de periodene hun er hypoman eller manisk, uten prevensjon. Hun frekventerer all slags online forum og tinder for å få napp hos menn. Hun har fått påvist høyrisiko HPV, som smitter og kan gi livmorhalskreft hos henne og andre kvinner hun deler partner med. Kjenner ei til som er på samme viset, hun ble seksuelt misbrukt som barn og har ikke utviklet normale grenser. Hun har spiseforstyrrelser og et sykelig behov for å vise fram kroppen sin, sende rundt nakenbilder til menn osv. Jeg vet også om noen menn som har hatt sex med disse to, samtidig som de har datet noen mer seriøst som de har skjult dette for. De synes jo selvfølgelig disse damene er spennende fordi de er så løsslupne og grenseløse og er med på "alt", og forstår ikke at de er syke. (Eller gjør de det?) Kjenner jeg blir veldig skuffet over disse menna, og veldig provosert av at de dater kvinner de lyver for og som uforskyldt blir utsatt for både det ene og det andre av sykdommer, fordi han de dater ikke kan motstå disse syke damene som er helt ute av kontroll. I tillegg undervurderer de smittefaren ved å ligge med slike damer. Det er så trist. Anonymkode: fe9f9...37c 3
SlemUlv Skrevet 20. april 2021 #2 Skrevet 20. april 2021 Jeg er kinkster, og har hatt samme partner i 10 år nå. Usikker på hva kinkster og "andre som bytter partner flere gang i året" har med hverandre å gjøre? Og hva så, om folk bytter partner? Man trenger ikke være psykisk syk for det, ja noen er men sånn er det med hele befolkningen. 7
AnonymBruker Skrevet 20. april 2021 #3 Skrevet 20. april 2021 SlemUlv skrev (7 minutter siden): Usikker på hva kinkster og "andre som bytter partner flere gang i året" har med hverandre å gjøre? De korrelerer visst. Det er mange flere kinkstere som har hatt mange partnere, enn andre som har det. Leste det nettopp et sted, husker ikke hvor. Anonymkode: eee6c...a10 2
AnonymBruker Skrevet 20. april 2021 #4 Skrevet 20. april 2021 SlemUlv skrev (9 minutter siden): Og hva så, om folk bytter partner? Man trenger ikke være psykisk syk for det, ja noen er men sånn er det med hele befolkningen. Jeg tror forøvrig ikke du finner noen som er psykisk friske og som bytter partnere ofte. Anonymkode: eee6c...a10 5
SlemUlv Skrevet 20. april 2021 #5 Skrevet 20. april 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg tror forøvrig ikke du finner noen som er psykisk friske og som bytter partnere ofte. Anonymkode: eee6c...a10 Huh.. tror jeg må ta meg en prat med mine psykisk friske poly venner -_- 12
AnonymBruker Skrevet 20. april 2021 #6 Skrevet 20. april 2021 SlemUlv skrev (1 minutt siden): Huh.. tror jeg må ta meg en prat med mine psykisk friske poly venner -_- Ja, gjør det du. Anonymkode: eee6c...a10 5
AnonymBruker Skrevet 20. april 2021 #7 Skrevet 20. april 2021 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): De korrelerer visst. Det er mange flere kinkstere som har hatt mange partnere, enn andre som har det. Leste det nettopp et sted, husker ikke hvor. Anonymkode: eee6c...a10 Du har ganske sikkert rett i dette. Og organisasjonene som driver med seksualpolitisk kinkster-aktivisme kan hevde hva de vil; disse miljøene representerer ikke akkurat «normalfloraen» når det gjelder personlighetsforstyrrelser og andre psykososiale problemer. Anonymkode: 6287b...3bb 3
AnonymBruker Skrevet 20. april 2021 #8 Skrevet 20. april 2021 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Du har ganske sikkert rett i dette. Og organisasjonene som driver med seksualpolitisk kinkster-aktivisme kan hevde hva de vil; disse miljøene representerer ikke akkurat «normalfloraen» når det gjelder personlighetsforstyrrelser og andre psykososiale problemer. Anonymkode: 6287b...3bb Jeg er helt enig med deg, jeg. Men den problematikken løses jo enkelt nok med å ikke oppsøke legehjelp, og på den måten fortsette gjennom livet som «frisk». Anonymkode: eee6c...a10 3
AnonymBruker Skrevet 20. april 2021 #9 Skrevet 20. april 2021 2 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg er helt enig med deg, jeg. Men den problematikken løses jo enkelt nok med å ikke oppsøke legehjelp, og på den måten fortsette gjennom livet som «frisk». Anonymkode: eee6c...a10 Dette er så spot on at, ja..... Anonymkode: fe9f9...37c 3
AnonymBruker Skrevet 20. april 2021 #10 Skrevet 20. april 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg er helt enig med deg, jeg. Men den problematikken løses jo enkelt nok med å ikke oppsøke legehjelp, og på den måten fortsette gjennom livet som «frisk». Anonymkode: eee6c...a10 Absolutt. Noen av dem føler nok at de «mangler» noe i livet, og forveksler selvskading med terapi. Anonymkode: 6287b...3bb 4
AnonymBruker Skrevet 20. april 2021 #11 Skrevet 20. april 2021 Dette er litt som grupper av folk som har et skadelig forbruk av alkohol/narkotika. Reneste ekkokammeret - "Dette er ikke skadelig, vi er friske vi, det er alle de andre som ikke er som oss som overdriver" Anonymkode: fe9f9...37c 5
Voksenmann Skrevet 20. april 2021 #12 Skrevet 20. april 2021 Bipolare som i maniske perioder blir hyperseksuelle får en tilsvarende nedtur med påfølgende depresjon pga det de gjorde. Selvmord og samlivsbrudd ligger skyhøyt over snittet for andre. 5
AnonymBruker Skrevet 20. april 2021 #13 Skrevet 20. april 2021 22 minutter siden, Voksenmann said: Bipolare som i maniske perioder blir hyperseksuelle får en tilsvarende nedtur med påfølgende depresjon pga det de gjorde. Selvmord og samlivsbrudd ligger skyhøyt over snittet for andre. Hypomane og tidligere seksuelt misbrukte/PF'er kan også bli hyperseksuelle. Dette burde menn kunne gjennomskue og ta ansvar, heller enn å bruke dem til å utlevere fantasiene sine. Anonymkode: fe9f9...37c 1
AnonymBruker Skrevet 20. april 2021 #14 Skrevet 20. april 2021 3 minutter siden, AnonymBruker said: Hypomane og tidligere seksuelt misbrukte/PF'er kan også bli hyperseksuelle. Dette burde menn kunne gjennomskue og ta ansvar, heller enn å bruke dem til å utlevere fantasiene sine. Anonymkode: fe9f9...37c Utleve* skulle det stå:) Anonymkode: fe9f9...37c
Jdz Skrevet 21. april 2021 #15 Skrevet 21. april 2021 Wow. KG er virkelig et treffsted hvor man virkelig kan få utløp for alle sine fordommer, være seg hudfarge eller seksuelle preferanser. Av og til skjønner jeg ikke hvorfor jeg gidder å henge her. Andre preferanser en misjonærstilling og samme partner i 40 år? Ja, da må man være psykisk syk 🤯 10
AnonymBruker Skrevet 21. april 2021 #16 Skrevet 21. april 2021 Jdz skrev (1 minutt siden): Andre preferanser en misjonærstilling og samme partner i 40 år? Ja, da må man være psykisk syk 🤯 Ja, men du er hjertelig velkommen til å presentere et argument. Den passiv aggressive responsen som kommer hver eneste gang, bekrefter jo bare inntrykket. Jasså, så du mener det altså? Jasså, jaha, da vet jeg DET! *slamre* Anonymkode: eee6c...a10 4
AnonymBruker Skrevet 21. april 2021 #17 Skrevet 21. april 2021 1 hour ago, Jdz said: Andre preferanser en misjonærstilling og samme partner i 40 år? Ja, da må man være psykisk syk 🤯 At hvaforno, sier du? Lever vi i samme verden? I den verden jeg lever i så er det ikke enten ha sex med maniske eller skada mennesker, eller ha misjonær. Er det sånn i din verden? Anonymkode: fe9f9...37c 4
AnonymBruker Skrevet 21. april 2021 #18 Skrevet 21. april 2021 1 hour ago, AnonymBruker said: Ja, men du er hjertelig velkommen til å presentere et argument. Den passiv aggressive responsen som kommer hver eneste gang, bekrefter jo bare inntrykket. Jasså, så du mener det altså? Jasså, jaha, da vet jeg DET! *slamre* Anonymkode: eee6c...a10 Spot on! Gift deg med meg 🤣 Anonymkode: fe9f9...37c
AnonymBruker Skrevet 21. april 2021 #19 Skrevet 21. april 2021 Ikke en aktuell problemstilling lenger siden jeg er i et langvarig forhold nå, men i den mer utsvevende studentperioden brukte jeg konsekvent kondom, og ville gjort det igjen. Anonymkode: ffcfb...aa7 2
AnonymBruker Skrevet 21. april 2021 #20 Skrevet 21. april 2021 Bruker kondom. Og velger partnere med omhu. Anonymkode: 9092d...4c9 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå