AnonymBruker Skrevet 20. april 2021 #1 Skrevet 20. april 2021 Ser alle tråder om eggløsning og tester her, og har googlet litt og lest at noen kvinner kan få mensen uten å ha eggløsning hver måned. Altså, om man tar eggløsningstest som er positiv, er det da helt sikkert at man har eggløsning? Eller blir man «lurt» av sånne tester? Anonymkode: f6ce8...e86
Amatariel Skrevet 20. april 2021 #2 Skrevet 20. april 2021 Eggløsningstester er ikke 100% sikre nei. En positiv EL-test viser nemlig at LH-nivået er på en topp og at et egg gjør seg klar for å slippes. Men om det faktisk slipper sier ikke EL-testen noe om. Det er kun temping og blodprøve som kan fortelle om EL faktisk har skjedd. Men det mest vanlige er jo at man får EL etter en positiv EL-test.
AnonymBruker Skrevet 21. april 2021 #3 Skrevet 21. april 2021 Temping+EL test + nøye observasjon av utfloden. Bruk f.eks. appen fertility friend for å se et mønster i disse tre parametrene. Anonymkode: fa7d8...336 1
AnonymBruker Skrevet 21. april 2021 #4 Skrevet 21. april 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Temping+EL test + nøye observasjon av utfloden. Bruk f.eks. appen fertility friend for å se et mønster i disse tre parametrene. Anonymkode: fa7d8...336 Har ikke tempet, men fått positive el-tester samt hatt typisk eggløsningsslim hver måned. Likevel ikke blitt gravid etter tre forsøk nå. Anonymkode: f6ce8...e86
AnonymBruker Skrevet 21. april 2021 #5 Skrevet 21. april 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Har ikke tempet, men fått positive el-tester samt hatt typisk eggløsningsslim hver måned. Likevel ikke blitt gravid etter tre forsøk nå. Anonymkode: f6ce8...e86 Kjøp et termometer med to desimaler, og så måler du i det sekundet du våkner til samme tid hver morgen. Så skriver du det inn i appen fertility friend. Hvis kurven får et fall og så opp igjen har du fått eggløsning. Da er det mye lettere å se når du faktisk er fruktbar også. Slike termometer kjøper du billig på billigetester.no Ellers er tre mnd ikke lenge, så ikke vær bekymret enda😊 Anonymkode: 30baa...3da
AnonymBruker Skrevet 21. april 2021 #6 Skrevet 21. april 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Har ikke tempet, men fått positive el-tester samt hatt typisk eggløsningsslim hver måned. Likevel ikke blitt gravid etter tre forsøk nå. Anonymkode: f6ce8...e86 3 måneder er veldig kort tid. Her er damer med eggløsning hver måned som har prøvd i 1 år og mer. Helt normalt at det tar tid. Anonymkode: f42e5...581 2
AnonymBruker Skrevet 21. april 2021 #7 Skrevet 21. april 2021 Jeg trenger ingen slike tester. Jeg merker det på kroppen. Det jeg merker det først på er at luktesansen min går opp noen hakk. Jeg føler alt lukter. Jeg spurte en kollega om han hadde bakt sjokoladekake den ene gangen, men nei, han hadde bare drukket en kopp med kakao for en stund siden... Han ble litt satt ut at jeg kunne lukte det... Det andre symptomet er at jeg får masse utflod. Altså så masse utflod at man nesten skulle trodd at jeg hadde tisset på meg. Anonymkode: 76979...80e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå