AnonymBruker Skrevet 20. april 2021 #1 Skrevet 20. april 2021 Min mann har fått en ny kvinnelig kollega som spør om jeg er sjalu og om hva han skal i helgene for å se om de kan møtes med barna. Jeg får dårlige vibber og liker ikke at de tilbringer mange av arbeidsdagene sammen bare de to. Bør jeg være skeptisk ? Anonymkode: af0be...a2b
McMary Skrevet 20. april 2021 #2 Skrevet 20. april 2021 Mannen din burde reagere. Hvis en mannlig kollega hadde spurt meg det samme, ville jeg spurt hvofor det spørsmålet kom og hvorfor ikke han syns det var naturlig at mannen min var med. Man må da stå opp for forholdet sitt! 9
AnonymBruker Skrevet 20. april 2021 #3 Skrevet 20. april 2021 det hadde jeg absolutt reagert på. Ingen kollega trenger å være kompiser utenfor arbeidstid. Høres ut som hun jakter å få litt kuk. Det er veldig mange jenter/kvinner som tar interesse i en opptatt mann og drar den langt for å få sin vilje som bekreftelse for dem selv. Pass på mannen din! Anonymkode: 28c2b...c6d 1
Hr. Aktiv Skrevet 20. april 2021 #4 Skrevet 20. april 2021 Jeg hadde ikke reagert. Bare presisert mitt syn på utroskap.
AnonymBruker Skrevet 20. april 2021 #5 Skrevet 20. april 2021 Hr. Aktiv skrev (5 minutter siden): Jeg hadde ikke reagert. Bare presisert mitt syn på utroskap. Syns du det er naturlig å spør kollegaer om partneren er sjalu? Anonymkode: 87f13...876 2
Hr. Aktiv Skrevet 20. april 2021 #6 Skrevet 20. april 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Syns du det er naturlig å spør kollegaer om partneren er sjalu? Anonymkode: 87f13...876 Jeg spør ingen. Har ikke behov for det. Hva andre gjør får være opp til dem. 2
AnonymBruker Skrevet 20. april 2021 #7 Skrevet 20. april 2021 Hvis jeg hadde skumle hensikter ville jeg aldri fortalt min sjalu kone om dette, Anonymkode: d01d8...b8d 3
Perelandra Skrevet 20. april 2021 #8 Skrevet 20. april 2021 Hei trådstarter! Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets regelverk: Sitat * Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel. Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel. Perelandra, mod.
Anbefalte innlegg