AnonymBruker Skrevet 20. april 2021 #1 Skrevet 20. april 2021 Først og fremst skal jeg innrømme at jeg har noe veldig til tankekjør av og til, takket være ADD og usikkerhet. Jeg har jobbet hardt og intenst med å bli mer sikker på meg selv og i egen kropp, med gode resultater, men nå kverner jeg fælt. Var på fest med kjæresten i helga og utover kvelden kom vi inn på noe som hadde å gjøre med eksene våres å gjøre. Han har barn med sin eks, men de er ikke på talefot etter at vi begynte å date (8 mnd etter at det ble slutt mellom dem, etter et par år med dramatisk og på forhold). Han spurte om jeg savner eksen min, og jeg sa nei. Jeg spurte ham det samme og han sa "Noen ganger savner jeg det vi hadde sammen" og jeg lot det ligge. Jeg kan ærlig talt si det samme om min eks, men jeg valgte å ta en hvit løgn fordi jeg synes det er unødvendig sagt til ny partner. Jeg oppfordrer han alltid til å forsøke å få i gang kontakt for å kunne bli kjent med sin datter, men så langt ingen suksess. Jeg sa at jeg håper at de kan møtes en gang i løpet av året, noe han var enig i og jeg spurte han om han tror de kunne komme til å ligge sammen når de treffes igjen. Jeg vet - spør ikke om noe du ikke vil ha svaret på, men usikkerheten vant i det øyeblikket. Eksen er modell og helt vanvittig vakker, langt over min skala, og halve vekten min og jeg føler på det mer enn jeg skulle ønske. Hans svar var "det tror jeg ikke". Det tror jeg ikke? Jeg har kvernet på dette helt siden søndag morgen og jeg blir gal. Så nå spør jeg her før jeg eventuelt tar det opp med han. Overtenker jeg veldig her? Var det bare klønete sagt av han eller er det et rødt flagg? Jeg kunne ALDRI fått meg til å si noe sånt.. Anonymkode: 29321...c5d 1
AnonymBruker Skrevet 20. april 2021 #2 Skrevet 20. april 2021 Enig i at det var veldig merkelig sagt. Jeg hadde reagert mye mer enn deg. Det er alltid vanskelig å uttale seg når en kun har et kort innlegg og en side av saken. Men for meg virker dette ut som en hersketeknikk for å holde deg nede. Med mindre dere vurderer åpent forhold da. Uansett ikke positivt svar i mine øyne. Anonymkode: 76475...899 9
Hippogriff Skrevet 20. april 2021 #3 Skrevet 20. april 2021 Dumt svart av ham. Veldig unødvendig spørsmål av deg. Ta heller samtalen om eget forhold. 9
AnonymBruker Skrevet 20. april 2021 #4 Skrevet 20. april 2021 Han la opp til at du skulle spørre. Så dette ville jeg tatt som et tegn om at han vurderer henne igjen. Det er neppe åpent forhold som står på tapeten, det er nok familielykke. Og uansett, ikke vær pickmeisha, som går med på åpent forhold eller å måtte tåle sånne kommentarer, bare for å beholde en mann. Jeg hadde tatt det som et tegn på at dette toget ikke er på det sporet det burde være. Anonymkode: 805c8...8d9 6
Fotgjenger Skrevet 20. april 2021 #5 Skrevet 20. april 2021 Ikke overanalysering. Rødt flagg dessverre. Enten ønsker/vurderer han det, eller så er han bare sosialt tilbakestående som svarer slik hvis ikke, eller så trykker han deg bevisst ned. Alle alternativer peker på rødt. 4
AnonymBruker Skrevet 20. april 2021 #6 Skrevet 20. april 2021 For å være helt ærlig: hvorfor i alle dager spurte du han om han kom til å ligge med henne igjen?? Anonymkode: f7b09...89c 5
AnonymBruker Skrevet 20. april 2021 #7 Skrevet 20. april 2021 Et lite reflektert svar på et lite reflektert spørsmål. Anonymkode: 844c0...1ef 2
AnonymBruker Skrevet 20. april 2021 #8 Skrevet 20. april 2021 5 minutter siden, AnonymBruker said: For å være helt ærlig: hvorfor i alle dager spurte du han om han kom til å ligge med henne igjen?? Anonymkode: f7b09...89c Jeg var nokså full og det var en tanke som slåo meg, og jeg spurte før jeg tenkte meg om. Det vil ikke være snakk om at jeg skal bli med når han eventuelt drar for å besøke dem - de bor langt unna. Han sier at han vil gjerne ha meg med til byen dog. Jeg stoler på at han kkke Anonymkode: 29321...c5d
AnonymBruker Skrevet 20. april 2021 #9 Skrevet 20. april 2021 Altså! Ja unødvendig spørsmål av deg.. MEN at han svare at hen ikke vet om han vil ligge med henne igjen, når han er SAMMEN MED DEG! Det kan ikke Undskyldes med misforståelse e.l. I mitt hode hadde dette vært svar at ja han vurderer å ligge med henne om HUN ønsker det! Og det er IKKE GREIT når han er i forhold med deg.. Uansett undskyldning, misforståelse, eller teit forklaring.. Anonymkode: ea6c1...b47
AnonymBruker Skrevet 20. april 2021 #10 Skrevet 20. april 2021 Just now, AnonymBruker said: Jeg var nokså full og det var en tanke som slåo meg, og jeg spurte før jeg tenkte meg om. Det vil ikke være snakk om at jeg skal bli med når han eventuelt drar for å besøke dem - de bor langt unna. Han sier at han vil gjerne ha meg med til byen dog. Jeg stoler på at han kkke Anonymkode: 29321...c5d ***at han ikke vil være sammen med henne, i alle fall ikke på lang tid før hun eventuelt har jobbet med sine sinneproblemer (hun var voldelig mot han har jeg fått vite at venner og familie, selv snakker han lite om henne og sier ikke noe stygt om henne). Men at han hadde vært seksuelt tiltrukket av henne er nok umulig å forvente.. Men jeg håpte vel at jeg betydde nok til at han hadde klart å garantere meg at det ikke vil skje. Anonymkode: 29321...c5d
Isambard Skrevet 20. april 2021 #11 Skrevet 20. april 2021 De har er barn sammen. Sånn sett har de et spesielt forhold og det er litt ekstra bittert at det ikke fungerte. Han var kanskje litt for ærlig. Hvis man skal være så ærlig bør man utdype litt mer for å betrygge kjæresten. 1
AnonymBruker Skrevet 20. april 2021 #12 Skrevet 20. april 2021 4 minutter siden, Isambard said: De har er barn sammen. Sånn sett har de et spesielt forhold og det er litt ekstra bittert at det ikke fungerte. Han var kanskje litt for ærlig. Hvis man skal være så ærlig bør man utdype litt mer for å betrygge kjæresten. Jeg er enig i dette og jeg har alltid gjort det klart at jeg aldri vil komme mellom han og hans barn. Jeg er imidlertid ikke interessert i å bli værende som en trøstepremie, dersom han egentlig tenker på henne seksuelt.. Anonymkode: 29321...c5d 2
AnonymBruker Skrevet 20. april 2021 #13 Skrevet 20. april 2021 Du spurte om han tror at han vil ligge med henne når han treffer henne igjen. Han svarte at nei, det tror han ikke. Du fikk jo svar på spørsmålet du stilte. Anonymkode: c6a32...df2 1
Isambard Skrevet 20. april 2021 #14 Skrevet 20. april 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg er enig i dette og jeg har alltid gjort det klart at jeg aldri vil komme mellom han og hans barn. Jeg er imidlertid ikke interessert i å bli værende som en trøstepremie, dersom han egentlig tenker på henne seksuelt.. Anonymkode: 29321...c5d Dere får snakke sammen i edru tilstand. Jeg synes det var dumt sagt. Samtidig må man ha en viss toleranse for dumme utsagn i fylla og gi partneren en sjanse til å forklare seg. Kanskje saken blir mindre når dere får snakket ut. 2
AnonymBruker Skrevet 20. april 2021 #15 Skrevet 20. april 2021 Jeg synes det er merkelig at du i det ene øyeblikket sier at du håper de kan møtes igjen for så i samme åndedrag spørre om han tror de kommer til å ligge sammen. Anonymkode: 5cf32...d7b 1
AnonymBruker Skrevet 20. april 2021 #16 Skrevet 20. april 2021 Fotgjenger skrev (54 minutter siden): Ikke overanalysering. Rødt flagg dessverre. Enten ønsker/vurderer han det, eller så er han bare sosialt tilbakestående som svarer slik hvis ikke, eller så trykker han deg bevisst ned. Alle alternativer peker på rødt. Enig. AnonymBruker skrev (53 minutter siden): For å være helt ærlig: hvorfor i alle dager spurte du han om han kom til å ligge med henne igjen?? Anonymkode: f7b09...89c Det er vel ikke så rart? Han hadde nettopp spurt henne om hun savnet eksen, og på den måten lagt opp til at hun skulle spørre tilbake, og så svarte han at han savnet enkelte ting. De fleste kunne vel blitt overrumplet av en slik vending, og da spør man gjerne om noe helt koko. Anonymkode: 805c8...8d9 2
AnonymBruker Skrevet 20. april 2021 #17 Skrevet 20. april 2021 55 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg synes det er merkelig at du i det ene øyeblikket sier at du håper de kan møtes igjen for så i samme åndedrag spørre om han tror de kommer til å ligge sammen. Anonymkode: 5cf32...d7b Så klart håper jeg at de kan få kontakt igjen på grunn av barnet. Jeg kommer selv fra foreldre som nektet å ha med hverandre å gjøre, og det unner jeg ingen barn. Spørsmålet mitt kom ut før jeg tenkte meg om, etter at jeg ble litt tatt på senga av hans første svar. Anonymkode: 29321...c5d 1
AnonymBruker Skrevet 20. april 2021 #18 Skrevet 20. april 2021 Det dumme spørsmålet fortjente et dumt svar. Anonymkode: 06d36...a1b 2
Rosatoast Skrevet 20. april 2021 #19 Skrevet 20. april 2021 Herregud, hvem er det som spør om sånt? 2
AnonymBruker Skrevet 20. april 2021 #20 Skrevet 20. april 2021 Mulig han ikke går bevist etter henne, men han dumper deg glatt til fordel for henne hvis han får sjansen. Han bpde savner det de hadde og er ikke helt sikker på om han ville latt være å ligge med henne hvis de møtes. Alarmen går hos meg iallfall 🔊 Anonymkode: e038f...485
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå