AnonymBruker Skrevet 20. april 2021 #1 Skrevet 20. april 2021 Kjæresten min engasjerer seg ikke i graviditeten. Han har vært så rar i det siste og da jeg var på kontroll i dag så spurte han ikke en gang om alt var bra, eller hvordan det gikk. Fortalte han også at jeg valgte å ikke bli med på gravidgrupper pga corona og da fikk jeg slengt den: «det er jo som at unger ikke smaker på maten», «du må jo prøve» osv. Får hele tiden nebbete svar på alt og han bare går når jeg tar det opp. Det er flere ting som sårer og da jeg sa jeg skulle flytte så sa han bare «ok» han er skikkelig kald! Hva skal jeg gjøre her? Anonymkode: 1bfe3...7d6 1
AnonymBruker Skrevet 20. april 2021 #2 Skrevet 20. april 2021 Ikke viser han interesse for meg heller lengre og sier plutselig ikke fine ting til meg som han pleier. Anonymkode: 1bfe3...7d6 1
AnonymBruker Skrevet 20. april 2021 #3 Skrevet 20. april 2021 Er graviditeten planlagt, eller har han blitt prakket på en unge? Anonymkode: 3f38b...6fb 3
AnonymBruker Skrevet 20. april 2021 #4 Skrevet 20. april 2021 Kanskje han stresser pga graviditeten og kjenner litt på kalde føtter? Jeg har inntrykk av at det er relativt vanlig. Uavhengig av om barnet var planlagt eller ikke Anonymkode: 1900e...e2d 2
AnonymBruker Skrevet 20. april 2021 #5 Skrevet 20. april 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Er graviditeten planlagt, eller har han blitt prakket på en unge? Anonymkode: 3f38b...6fb Planlagt Anonymkode: 1bfe3...7d6 1
AnonymBruker Skrevet 20. april 2021 #6 Skrevet 20. april 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Kanskje han stresser pga graviditeten og kjenner litt på kalde føtter? Jeg har inntrykk av at det er relativt vanlig. Uavhengig av om barnet var planlagt eller ikke Anonymkode: 1900e...e2d Han har mye med jobb om dagen, men syns ikke det er en unnskyldning til å oppføre seg slik. Anonymkode: 1bfe3...7d6 2
AnonymBruker Skrevet 20. april 2021 #7 Skrevet 20. april 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Det er flere ting som sårer og da jeg sa jeg skulle flytte så sa han bare «ok» Og hva gjorde du da? Anonymkode: d66e5...796 1
AnonymBruker Skrevet 20. april 2021 #8 Skrevet 20. april 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Og hva gjorde du da? Anonymkode: d66e5...796 Jeg er jo her enda, men vurderer sterkt å flytte. Anonymkode: 1bfe3...7d6
Svartfugl Skrevet 20. april 2021 #9 Skrevet 20. april 2021 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Kjæresten min engasjerer seg ikke i graviditeten. Han har vært så rar i det siste og da jeg var på kontroll i dag så spurte han ikke en gang om alt var bra, eller hvordan det gikk. Fortalte han også at jeg valgte å ikke bli med på gravidgrupper pga corona og da fikk jeg slengt den: «det er jo som at unger ikke smaker på maten», «du må jo prøve» osv. Får hele tiden nebbete svar på alt og han bare går når jeg tar det opp. Det er flere ting som sårer og da jeg sa jeg skulle flytte så sa han bare «ok» han er skikkelig kald! Hva skal jeg gjøre her? Anonymkode: 1bfe3...7d6 Er dette ny oppførsel, eller har han alltid vært frekk i tonen når han kanskje føler på stress? Og hvorfor truer du med å flytte fra ham om du ikke mener det? 8
AnonymBruker Skrevet 20. april 2021 #10 Skrevet 20. april 2021 Har du spurt hvorfor han er slik mot deg, hva som plager han... Anonymkode: 651e3...c61
got2go Skrevet 20. april 2021 #11 Skrevet 20. april 2021 Snakker du generelt ekstremt mye om baby og graviditeten? Høres litt ut som at han er lei...? 2
AnonymBruker Skrevet 20. april 2021 #12 Skrevet 20. april 2021 Høres umodne ut begge to. Anonymkode: e996d...381 3
AnonymBruker Skrevet 20. april 2021 #13 Skrevet 20. april 2021 Svartfugl skrev (Akkurat nå): Er dette ny oppførsel, eller har han alltid vært frekk i tonen når han kanskje føler på stress? Og hvorfor truer du med å flytte fra ham om du ikke mener det? Ny oppførsel jeg ikke har sett. Føles ut som han ikke liker meg / er interessert. Jeg ønsker å flytte helt klart å flytte, men tenker også på jenteungen min. Er fryktelig vanskelig syns jeg. Anonymkode: 1bfe3...7d6 1
AnonymBruker Skrevet 20. april 2021 #14 Skrevet 20. april 2021 got2go skrev (1 minutt siden): Snakker du generelt ekstremt mye om baby og graviditeten? Høres litt ut som at han er lei...? Nesten ingenting. Anonymkode: 1bfe3...7d6 1
Svartfugl Skrevet 20. april 2021 #15 Skrevet 20. april 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ny oppførsel jeg ikke har sett. Føles ut som han ikke liker meg / er interessert. Jeg ønsker å flytte helt klart å flytte, men tenker også på jenteungen min. Er fryktelig vanskelig syns jeg. Anonymkode: 1bfe3...7d6 Har dere prøvd å prate skikkelig om det? Ønsker han barnet? Hvordan pleier du å si fra når du er misfornøyd med oppførselen hans?
Hippogriff Skrevet 20. april 2021 #16 Skrevet 20. april 2021 Ganske vanlig at både kvinner og menn kan bli litt satt ut underveis i graviditet og småbarnstid. Lurt å være rause og tolke hverandre i beste mening. Ville snakket rolig og rasjonelt med ham, og ikke akseptert unnvikelser verken i form av følelsesutbrudd eller kommentarer som er ment å avspore samtalen. Og ville ventet med å true med å gå til jeg faktisk mente det. 4
Trolltunge Skrevet 20. april 2021 #17 Skrevet 20. april 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg er jo her enda, men vurderer sterkt å flytte. Anonymkode: 1bfe3...7d6 Du bør aldri si slike ting uten å faktisk mene det. Det ene er at det er svært umodent å si slike ting uten å faktisk mene det, det andre er at det er ufint og manipulerende å true med brudd når man ikke er fornøyd med ting. Så ja, mulig han oppfører seg ugreit, men akkurat her var dere to som gjorde det. 10
AnonymBruker Skrevet 20. april 2021 #18 Skrevet 20. april 2021 Best å flytte før ungen kommer, så du slipper å havne i verre konflikt etter ungen er født Anonymkode: 480bc...9f4 2
AnonymBruker Skrevet 20. april 2021 #19 Skrevet 20. april 2021 Svartfugl skrev (Akkurat nå): Har dere prøvd å prate skikkelig om det? Ønsker han barnet? Hvordan pleier du å si fra når du er misfornøyd med oppførselen hans? Jeg ga beskjed om at syns ikke noe om hvordan han svarer og da får jeg bare slikt til svar» jeg har ikke svart noe galt, jeg» osv. Han ønsket hvert fall barnet, nå blir jeg mer og mer usikker. Anonymkode: 1bfe3...7d6 1
AnonymBruker Skrevet 20. april 2021 #20 Skrevet 20. april 2021 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Er graviditeten planlagt, eller har han blitt prakket på en unge? Anonymkode: 3f38b...6fb Igjen vil du ikke bli prakket på en unge bruk kondom. Anonymkode: 63b7c...f8b 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå