AnonymBruker Skrevet 20. april 2021 #1 Skrevet 20. april 2021 Har møtt en på ei datingside som så veldig gjerne vil legge meg til på WhatsApp. Er litt skeptisk siden jeg må bruke mitt eget telefonnummer der. Jeg har sagt at jeg ikke ønsker å oppgi telefonnummer og har prøvd å styre det over på anonyme forum. Vi har snakket en gang på Snap med video, men den løsningen fungerer ikke helt tipp topp, så han fortsatte å spørre om jeg ikke kan laste ned WhatsApp. Han virker forsåvidt hyggelig, men kjenner jeg ikke er helt komfortabel med det. Han bor i en annen del av landet, så sånn sett føler jeg meg trygg. Men jeg får ikke noe treff når jeg Googler nummeret og det gjør jo at jeg ikke kan føle meg helt sikkert på hvem dette er. Hva hadde dere gjort? Anonymkode: eca79...7dd
AnonymBruker Skrevet 20. april 2021 #2 Skrevet 20. april 2021 Jeg hadde ikke gjort det. Anonymkode: 3854d...972
GrønnNellik68 Skrevet 20. april 2021 #3 Skrevet 20. april 2021 Jeg syns ikke det er så himla skummelt jeg har gitt mobil nummeret til flere jeg og Whatsapp er en bra app. Jeg liker den. Der kan man jo snakke på cam, sende videoer og tale meldinger.. og er noen ufine via tlf nummeret ditt så kan man bare blokkere. Aldri opplevd noe dritt sånn sett. Men ser jo an folk litt først da hvis de virker alright så har jeg ikke så mye i mot det da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå