AnonymBruker Skrevet 20. april 2021 #1 Del Skrevet 20. april 2021 Hei, Jeg skal utføre en gynekologisk operasjon privat, ved Aleris (Frogner) eller Volvat (Nationaltheateret). Er det noen som har erfaring fra noen av disse stedene? (Jeg ønsker ikke å diskutere indikasjon for operasjon, eller offentlig vs. privat helsevesen). Anonymkode: 6d169...0e8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. april 2021 #2 Del Skrevet 20. april 2021 Aleris frogner anbefaler jeg ikke 😕 Hadde en plastisk operasjon da så snakker om den avdelingen. Utrolig dårlig oppfølging og rot. Anonymkode: 182e0...e45 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. april 2021 #3 Del Skrevet 20. april 2021 AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Aleris frogner anbefaler jeg ikke 😕 Hadde en plastisk operasjon da så snakker om den avdelingen. Utrolig dårlig oppfølging og rot. Anonymkode: 182e0...e45 Takk for svar! Lei for at du ikke fikk den oppfølgingen du skulle hatt. Anonymkode: 6d169...0e8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. april 2021 #4 Del Skrevet 20. april 2021 Volvat. Anbefaler ikke Aleris. Anonymkode: d4086...390 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sinsiew Skrevet 20. april 2021 #5 Del Skrevet 20. april 2021 AnonymBruker skrev (50 minutter siden): Aleris frogner anbefaler jeg ikke 😕 Hadde en plastisk operasjon da så snakker om den avdelingen. Utrolig dårlig oppfølging og rot. Anonymkode: 182e0...e45 Kan jeg spørre hvilken kirurg du brukte, og hva som skjedde? Ta det gjerne på pm om du ikke vil ut med det her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. april 2021 #6 Del Skrevet 20. april 2021 Brukt Aleris til brokkoperasjon og kneoperasjon -bare postitivt. Vet ikke om gynekologiske operasjoner kanskje foregår i en annen avdeling?! Anonymkode: b30d2...0d2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. april 2021 #7 Del Skrevet 20. april 2021 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Volvat. Anbefaler ikke Aleris. Anonymkode: d4086...390 Har du opplevd noe negativt der? Anonymkode: 6d169...0e8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. april 2021 #8 Del Skrevet 20. april 2021 Aleris er veldig stort og bra. Men som vanlig må du alltid sjekke selv, konsultasjon først. Har har hatt flere operasjoner på Aleris, hofte og andre ting. Rask hjelp, slipper å vente. Kvaliteten er ofte bedre privat enn offentlig, slipper kaoset og byråkratiet. Uansett, er du ikke fornøyd må du klage. Mange gir seg for lett, er mer opptatt av å klage og ikke gjøre noe med det. Anonymkode: 09bc2...751 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. april 2021 #9 Del Skrevet 20. april 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Aleris frogner anbefaler jeg ikke 😕 Hadde en plastisk operasjon da så snakker om den avdelingen. Utrolig dårlig oppfølging og rot. Anonymkode: 182e0...e45 Aleris frogner tilbyr ganske mange ting, så din erfaring kan jo ikke dømme hele avdelingen Anonymkode: 09bc2...751 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. april 2021 #10 Del Skrevet 20. april 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Aleris frogner anbefaler jeg ikke 😕 Hadde en plastisk operasjon da så snakker om den avdelingen. Utrolig dårlig oppfølging og rot. Anonymkode: 182e0...e45 Støtter!! Aleris Frogner er 👎👎 Anonymkode: f132f...b05 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. april 2021 #11 Del Skrevet 21. april 2021 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Aleris frogner tilbyr ganske mange ting, så din erfaring kan jo ikke dømme hele avdelingen Anonymkode: 09bc2...751 Ts spør om to klinikker og om noen har noen erfaringer fra de, og da sier jeg basert på min opplevelse av en avdeling (som jeg nevner) så hadde jeg veldig dårlige erfaringer. Jeg veit ikke hva ts skal men er det snakk om samme avdeling så anbefaler jeg den ikke nei. Ts kan jo vurdere dette selv. Anonymkode: 182e0...e45 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. april 2021 #12 Del Skrevet 21. april 2021 Sinsiew skrev (17 timer siden): Kan jeg spørre hvilken kirurg du brukte, og hva som skjedde? Ta det gjerne på pm om du ikke vil ut med det her. Null oppfølging etter operasjonen, til tross for mange mailer og tlf så svarte de kun en gang og det var da jeg hadde en infeksjon på grunn av selvoppløselige sting som kroppen reagerte på (ikke aleris sin feil at jeg reagerte på de) De ba meg dusje hver kveld og klemme ut puss da! Måtte tilslutt til fastlegen. Jeg var misfornøyd med at fettsugingen på høyre side er bra men ikke sugd på venstre, ser helt rart ut med muffin topp på en side. Kirurgen sa at jeg hadde for høye forventninger og at hun synes det så ok ut. Kan ikke krangle med en kirurg. Måtte mase for å få den kontrollen ett år etter inngrepet der man skal se på det ferdige resultatet, jeg måtte be om en ny time for ett nytt inngrep for å få snakke med henne så jeg "lurte" meg til den timen/praten. Skulle skrive under noen papirer før operasjonen. Disse papirene skulle jeg ha fått i posten og sent tilbake til dem på forhånd men de kom aldri og de sa at jeg bare skulle komme så fikk vi signert på dagen i stedet siden tiden ble knapp, men de/jeg glemte det da og de fikk meg til å skrive under når jeg lå på oppvåkningen etter inngrepet i stedet, klarte ikke sitte selv engang da. Ekkelt å tenke på, men hadde signert uansett ble bare rart. Tror de håpte jeg ikke husket det. Anonymkode: 182e0...e45 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. april 2021 #13 Del Skrevet 21. april 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Null oppfølging etter operasjonen, til tross for mange mailer og tlf så svarte de kun en gang og det var da jeg hadde en infeksjon på grunn av selvoppløselige sting som kroppen reagerte på (ikke aleris sin feil at jeg reagerte på de) De ba meg dusje hver kveld og klemme ut puss da! Måtte tilslutt til fastlegen. Jeg var misfornøyd med at fettsugingen på høyre side er bra men ikke sugd på venstre, ser helt rart ut med muffin topp på en side. Kirurgen sa at jeg hadde for høye forventninger og at hun synes det så ok ut. Kan ikke krangle med en kirurg. Måtte mase for å få den kontrollen ett år etter inngrepet der man skal se på det ferdige resultatet, jeg måtte be om en ny time for ett nytt inngrep for å få snakke med henne så jeg "lurte" meg til den timen/praten. Skulle skrive under noen papirer før operasjonen. Disse papirene skulle jeg ha fått i posten og sent tilbake til dem på forhånd men de kom aldri og de sa at jeg bare skulle komme så fikk vi signert på dagen i stedet siden tiden ble knapp, men de/jeg glemte det da og de fikk meg til å skrive under når jeg lå på oppvåkningen etter inngrepet i stedet, klarte ikke sitte selv engang da. Ekkelt å tenke på, men hadde signert uansett ble bare rart. Tror de håpte jeg ikke husket det. Anonymkode: 182e0...e45 Du har muligheten til å klage. Krangle trenger man ikke, men klage går. Anonymkode: 09bc2...751 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar #14 Del Skrevet 6. februar Fornøyd med kirurg 👍🏻men veldig misfornøyd med teamet på oppvåkninga, ble helt overlatt til meg selv, å den kontakten jeg hadde med dem var veldig « oventil og ned « holdning, virket helt uinteressert i meg og hvordan jeg hadde det, ikke noe hyggelige..👎🏻 Anonymkode: ff7c6...113 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar #15 Del Skrevet 6. februar Det r ikke bare kirurgen som avgjør om resultatet av en operasjon blir godt eller dårlig. Hvordan kroppen leger seg selv, og gror er og vesentlig. En kan være heldig med en kirurg en annen kan med samme kirurg være maks uheldig. Hvor stort inngrep som skal utføres er og av betydning. Konklusjon, info i hi er altfor sparsom til å kunne si det ene eller det andre, ergo en bortkastet tråd. Anonymkode: 1e477...3c4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar #16 Del Skrevet 6. februar Har hatt 2 operasjoner på Aleris Frogner. Gastric bypass , samt en annen operasjon. Bare godt å si om de både i forkant, og etter operasjonene. Anonymkode: 382c2...b77 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar #17 Del Skrevet 6. februar Tok min siste ryggoperasjon på Aleris Frogner. Tommel opp fra meg Anonymkode: 53a56...fed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar #18 Del Skrevet 6. februar Vært på aleris frogner 1 gang til behandling. Aldri igjen. Bare rot som har blitt nevnt her tidligere. Anonymkode: ad7e2...b02 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wilma89 Skrevet 6. februar #19 Del Skrevet 6. februar Svært fornøyd med Camilla Kox på volvat nationaltheateret. Ingen kjennskap til Aleris Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå