AnonymBruker Skrevet 18. april 2021 #1 Skrevet 18. april 2021 (endret) Det er ingenting feminint over det å leke bruksgjenstand for menn. Det sier egentlig bare litt om hvor skjør maskulinitet man har, hvis man oppfatter dette som feminint. Anonymkode: 1a311...fbb Endret 20. april 2021 av Elaine Marley 3
AnonymBruker Skrevet 18. april 2021 #2 Skrevet 18. april 2021 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Det er ingenting feminint over det å leke bruksgjenstand for menn. Anonymkode: 1a311...fbb Tar du ansvar for egen orgasme eller forventer du å bruke mannen ferdig for din egen ograsme, før mannen kommer? La nå hykleriet komme frem. Anonymkode: 9b22b...3fc 3
AnonymBruker Skrevet 18. april 2021 #3 Skrevet 18. april 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Tar du ansvar for egen orgasme eller forventer du å bruke mannen ferdig for din egen ograsme, før mannen kommer? La nå hykleriet komme frem. Anonymkode: 9b22b...3fc Hykleriet? Tipper du sitter der og runker til tanken om en ordentlig KVINNE, og ikke fan om du skal få den gleden før du har lært å oppføre deg som en ordentlig MANN. Anonymkode: 1a311...fbb
Gjest Fnuggolina Skrevet 18. april 2021 #4 Skrevet 18. april 2021 AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Tar du ansvar for egen orgasme eller forventer du å bruke mannen ferdig for din egen ograsme, før mannen kommer? La nå hykleriet komme frem. Anonymkode: 9b22b...3fc Hva er problemet med at en kvinne får orgasme før menn? Og at man gir hverandre orgasme? Det er da helt normal sex?
Hippogriff Skrevet 19. april 2021 #5 Skrevet 19. april 2021 AnonymBruker skrev (På 18.4.2021 den 9.55): Det er ingenting feminint over det å leke bruksgjenstand for menn. Anonymkode: 1a311...fbb Bruksgjenstand? For min del er hele poenget med sex å bidra til hverandres nytelse. 4
AnonymBruker Skrevet 19. april 2021 #6 Skrevet 19. april 2021 Hippogriff skrev (Akkurat nå): Bruksgjenstand? For min del er hele poenget med sex å bidra til hverandres nytelse. Men stopper du aldri opp og spør deg selv hva slags holdninger, menneskesyn og kvinnesyn de har, de som opplever munnknulling som nytelse? Bare det å klare å tenne på å knulle munnen til en kvinne, er no go for min del. De er ikke menn i mine øyne. Anonymkode: 1a311...fbb 1
Macro Skrevet 19. april 2021 #7 Skrevet 19. april 2021 AnonymBruker skrev (På 18.4.2021 den 9.55): Det er ingenting feminint over det å leke bruksgjenstand for menn. Anonymkode: 1a311...fbb Jeg er ikke bruksgjenstand selv om kjæresten knuller meg i munnen. Jeg sitter like ofte på ansiktet hans. Vi har sex SAMMEN, vi bruker hverandre ikke. 7
AnonymBruker Skrevet 19. april 2021 #8 Skrevet 19. april 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Men stopper du aldri opp og spør deg selv hva slags holdninger, menneskesyn og kvinnesyn de har, de som opplever munnknulling som nytelse? Bare det å klare å tenne på å knulle munnen til en kvinne, er no go for min del. De er ikke menn i mine øyne. Anonymkode: 1a311...fbb Det virker som du ser for deg noen skrekkscenarioer med ydmykelse, uttnyttelse og vold. For meg er det å bytte på å være aktiv. Om det er jeg som fører munnen min opp og ned langs skaftet eller han som beveger seg inn og ut, hva har det med menneskesyn å gjøre? Det er greit at mannen beveger seg når det er i skjeden, men forkastelig når han gjør det i munnen? Nei, det eneste som teller her er om man har lyst til og tenner på å gjøre det. Det er OK hvis man liker det og no-no om man ikke vil. Akkurat som med andre ting i sengen. Hvor langt inn, hvor fort og hvor intenst er også en preferanse folk får ha for seg selv. Anonymkode: 090b7...e1e 3
AnonymBruker Skrevet 19. april 2021 #9 Skrevet 19. april 2021 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Nei, det eneste som teller her er om man har lyst til og tenner på å gjøre det. For all del! Bare ikke forvent at dette appliserer til alle kvinner fordi vi er kvinner. Anonymkode: 1a311...fbb
AnonymBruker Skrevet 19. april 2021 #10 Skrevet 19. april 2021 Macro skrev (12 minutter siden): Jeg er ikke bruksgjenstand selv om kjæresten knuller meg i munnen. Jeg sitter like ofte på ansiktet hans. Vi har sex SAMMEN, vi bruker hverandre ikke. Så fint for dere da. Det er likevel ikke noe spesielt feminint over det å la seg knulle i munnen. Det er ingenting som tilsier at det skal man like fordi man er kvinne. Menn har også munn. Anonymkode: 1a311...fbb 1
Macro Skrevet 19. april 2021 #11 Skrevet 19. april 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Så fint for dere da. Det er likevel ikke noe spesielt feminint over det å la seg knulle i munnen. Det er ingenting som tilsier at det skal man like fordi man er kvinne. Menn har også munn. Anonymkode: 1a311...fbb Jeg er veldig feminin i både utseende, stil og oppførsel. Du trenger ikke bekymre deg for det. Jeg liker at han fyller meg, uansett hull. Hvorfor plager det deg at andre liker annen sex enn deg selv? 4
AnonymBruker Skrevet 19. april 2021 #12 Skrevet 19. april 2021 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): For all del! Bare ikke forvent at dette appliserer til alle kvinner fordi vi er kvinner. Anonymkode: 1a311...fbb Jeg tror ikke mine seksuelle preferanser gjelder for alle. På samme måte synes jeg det er forkastelig at noen skal fortelle meg at det at jeg liker at mannen er aktiv også i munnen gjør meg til lite feminin eller en bruksgjenstand. Jeg har vært i forhold hvor mannen har vært svært så velmenende «respektfull» at sexen ble veldig begrenset til ærbar misjonær. Jeg følte meg oversett, og plassert på en pidestall hvor jeg ikke ble anerkjent som et seksuelt vesen. Jeg synes det var mer respektløst, fordi han ikke var interessert i å finne ut av og å akseptere meg for den jeg er. Og da snakker jeg ikke å teste ut kink (liker ikke) eller munnpuling (liker). Veldig lite kul følelse det at det er galt å bli kåt liksom. Anonymkode: 090b7...e1e 4
AnonymBruker Skrevet 19. april 2021 #13 Skrevet 19. april 2021 Macro skrev (26 minutter siden): Jeg er veldig feminin i både utseende, stil og oppførsel. Du trenger ikke bekymre deg for det. AnonymBruker skrev (12 minutter siden): På samme måte synes jeg det er forkastelig at noen skal fortelle meg at det at jeg liker at mannen er aktiv også i munnen gjør meg til lite feminin eller en bruksgjenstand. Nå vrir dere jo helt på saken. Har aldri sagt at dere ikke er feminine, har kun sagt at det å la seg knulle i munnen ikke er spesifikt feminint. Anonymkode: 1a311...fbb 1
AnonymBruker Skrevet 19. april 2021 #14 Skrevet 19. april 2021 7 minutter siden, AnonymBruker said: Nå vrir dere jo helt på saken. Har aldri sagt at dere ikke er feminine, har kun sagt at det å la seg knulle i munnen ikke er spesifikt feminint. Anonymkode: 1a311...fbb Det du gjør er å dømme andre kvinner for å like noe du synes er forkastelig, samt at du dømmer mennene som gjør dette etter avtale, kommunikasjon og samtykke fra dama. Majoriteten av menn som jeg har vært med har definitivt vært nysgjerrige på både deepthroating og munnknulling, etter at jeg har bragt opp samtaleemnet underveis i datingen eller forhold. Ingen av dem har selv tatt initiativ til det uten at jeg har vist min interesse og alle har vært enormt respektfulle underveis i akten. Jeg har truffet et par respektløse menn underveis også, men der har jeg aldri vurdert å ta opp at jeg tenner på disse tingene, nettopp fordi jeg ikke hadde vært komfortabel med dem. Det skal også sies at enhver mann jeg har deepthroatet, har endt opp med å forgude meg i evigheter, selv etter at jeg har gjort det slutt og de etterhvert giftet seg med andre. Jeg mottar fremdeles jevnlige mimringsmeldinger fra flere av dem, som jeg fremdeles aldri har svart på... Det er ingen tvil om at det ble opplevelser for livet i alle fall Anonymkode: 9bd3b...03e 3
AnonymBruker Skrevet 19. april 2021 #15 Skrevet 19. april 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det du gjør er å dømme andre kvinner for å like noe du synes er forkastelig, samt at du dømmer mennene som gjør dette etter avtale, kommunikasjon og samtykke fra dama. Det er helt i orden å mislike at jeg mener dette, men hold tunga rett i munnen når dere diskuterer. Min mening var å svare en som sa han hadde en kjæreste med feminine holdninger siden hun gikk med på dette. Min påstand er at det ikke er dette som er å være feminin. Jeg er ikke interessert i å diskutere videee med mindre man holder seg til sakens gang og årsakene til at jeg skrev det jeg skrev. Er forøvrig heller ikke interessert i å diskutere det heller, kjenner jeg, så takk for meg. Anonymkode: 1a311...fbb
AnonymBruker Skrevet 19. april 2021 #16 Skrevet 19. april 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det er helt i orden å mislike at jeg mener dette, men hold tunga rett i munnen når dere diskuterer. Min mening var å svare en som sa han hadde en kjæreste med feminine holdninger siden hun gikk med på dette. Min påstand er at det ikke er dette som er å være feminin. Jeg er ikke interessert i å diskutere videee med mindre man holder seg til sakens gang og årsakene til at jeg skrev det jeg skrev. Er forøvrig heller ikke interessert i å diskutere det heller, kjenner jeg, så takk for meg. Anonymkode: 1a311...fbb Mener du egentlig feminist nå? Anonymkode: 090b7...e1e
Gjest Fnuggolina Skrevet 19. april 2021 #17 Skrevet 19. april 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Men stopper du aldri opp og spør deg selv hva slags holdninger, menneskesyn og kvinnesyn de har, de som opplever munnknulling som nytelse? Bare det å klare å tenne på å knulle munnen til en kvinne, er no go for min del. De er ikke menn i mine øyne. Anonymkode: 1a311...fbb Men hva slags menneskesyn og kvinnesyn tenker du konkret på? Lurer spesielt på hva du antar om kvinner som liker dette? Ta meg for eksempel. Hva antar du om mine holdninger/kvinnesyn osv? Sånn utfra den informasjonen? Jeg lurer oppriktig på hva du så bestemt tror? 🤷♀️
AnonymBruker Skrevet 19. april 2021 #18 Skrevet 19. april 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Mener du egentlig feminist nå? Anonymkode: 090b7...e1e Nei, les tråden. Følg med! Anonymkode: 1a311...fbb
AnonymBruker Skrevet 19. april 2021 #19 Skrevet 19. april 2021 Fnuggolina skrev (4 minutter siden): Men hva slags menneskesyn og kvinnesyn tenker du konkret på? Lurer spesielt på hva du antar om kvinner som liker dette? Ta meg for eksempel. Hva antar du om mine holdninger/kvinnesyn osv? Sånn utfra den informasjonen? Jeg lurer oppriktig på hva du så bestemt tror? 🤷♀️ Jeg har allerede avsluttet med deg. Lag egen tråd om du vil diskutere det. Anonymkode: 1a311...fbb
Gjest Fnuggolina Skrevet 19. april 2021 #20 Skrevet 19. april 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg har allerede avsluttet med deg. Lag egen tråd om du vil diskutere det. Anonymkode: 1a311...fbb Men hvorfor i alle dager tar du dette opp gjentakende ganger om du ikke vil svare noen? Du kommer med sterke påstander - men vil aldri utdype. Hallaien.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå