Gå til innhold

dominant cowgirl

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Finnes det noen dominante jenter eller kvinner der ut som liker å ri mannen sin skikkelig hardt?

Anonymkode: 88bdb...383

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja sannsynligvis 😂

Anonymkode: afdee...a7b

• Liker 2
Skrevet

Bare pass på å ikke knekke staven....

Ja, det kan faktisk skje, og er visst både alvorlig og vondt.......

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Finnes det noen dominante jenter eller kvinner der ut som liker å ri mannen sin skikkelig hardt?

Nix

Kan jeg aldri i verden tenke meg 

Skrevet

maggieparker.jpg

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Må jo være kjedelig for menn å skulle være den som tar initiativet hele tiden. Sex kan forstås som å bli penetrert, men også å "bli slukt".

Anonymkode: 7d42f...8be

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hva er mest sexy med damer som rir en mann eller hverandre?  For meg som er mann handler det om å få se selve ftta - eller konturene av den.

Anonymkode: c3789...dab

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Må jo være kjedelig for menn å skulle være den som tar initiativet hele tiden. Sex kan forstås som å bli penetrert, men også å "bli slukt".

Anonymkode: 7d42f...8be

Men dominans handler om å bestemme. Ingen dominant kvinne ville valgt en som skal styre showet pg bestemme hvordan de skal dominere. 

Anonymkode: 440d4...5a0

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
lsklars skrev (På 20.4.2021 den 18.02):

Nix

Kan jeg aldri i verden tenke meg 

Selvfølgelig gjør det det, selv om ikke du kan tenke deg det. 

AnonymBruker
Skrevet

Dominante kvinner som er switch er det beste. Er utrolig sexy med sånne damer. De vet hva de vil ha. Liker både og bli dominert og dominere. Kjedelig om det kun går ene veien. 

Anonymkode: 90def...925

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

Dominante kvinner som er switch er det beste. Er utrolig sexy med sånne damer. De vet hva de vil ha. Liker både og bli dominert og dominere. Kjedelig om det kun går ene veien. 

Tror de fleste dominante liker å dominere andre dominante.

Men om hun må være switch for at du skal kunne dominere henne, så betyr det jo at hun er mye sterkere enn deg og må late som. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Tror de fleste dominante liker å dominere andre dominante.

Men om hun må være switch for at du skal kunne dominere henne, så betyr det jo at hun er mye sterkere enn deg og må late som. 

Hun MÅ ikke være switch, men foretrekker damer som er det (altså damer som liker begge deler). Og nei hun er ikke sterkere enn meg, men dominant går ikke bare på fysisk styrke kan jeg love deg. Har du aldri hørt om menn sterke som bjørner med en forsiktig personlighet som er skjøre og underdanig? Dominanse er mest psykisk. De som kan spillet vet hvordan de får en person til å underkaste seg. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Hun MÅ ikke være switch, men foretrekker damer som er det (altså damer som liker begge deler). Og nei hun er ikke sterkere enn meg, men dominant går ikke bare på fysisk styrke kan jeg love deg. Har du aldri hørt om menn sterke som bjørner med en forsiktig personlighet som er skjøre og underdanig? Dominanse er mest psykisk. De som kan spillet vet hvordan de får en person til å underkaste seg. 

Ja, men det er veldig spennende også dersom jenta er sterk (f.eks. at hun styrketrener og han ikke), for da skapes det litt interessant role-reversal dynamikk. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

Herregud da, det var selvfølgelig det psykiske jeg siktet til, ikke det fysiske.

Ja, det er det siste du skriver jeg siktet til, så hvorfor gå etter noen som legger seg ned av seg selv?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Ja, men det er veldig spennende også dersom jenta er sterk (f.eks. at hun styrketrener og han ikke), for da skapes det litt interessant role-reversal dynamikk. 

Fortsett å drømme.

Er du så veldig at du finner deg en dominant kvinne, så kan du ikke velge at hun skal dominere deg sånn som du vil.

Da må du heller se deg om etter en sub som vil leke dominant. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Finnes sikkert en og annen.

Anonymkode: 4ffa8...df3

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Fortsett å drømme.

Er du så veldig at du finner deg en dominant kvinne, så kan du ikke velge at hun skal dominere deg sånn som du vil.

Da må du heller se deg om etter en sub som vil leke dominant. 

Hm, interessant poeng. Det er sikkert større andel menn som fatanserer om å bli dominert, enn kvinner som fantaserer om å dominere.  Men denne tråden handler først og fremst om det siste.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Hm, interessant poeng. Det er sikkert større andel menn som fatanserer om å bli dominert, enn kvinner som fantaserer om å dominere.  Men denne tråden handler først og fremst om det siste.

Det er ikke uten grunn at det finnes et stort marked for betalte dominatrixer. Da kan man ønske seg at de gjør det man ser for seg, men det involverer sjelden PIV eller annen sex, etter hva jeg har forstått.

Så finnes det de dominante kvinnene som gjør det de har lyst til selv, og av de finnes det sikkert noen som tilfeldigvis liker å ri en mann, cowgirl style. Men jeg tror det er mye av poenget til de fleste dominante kvinner, at mannen skal stå for jobben. Eller, at den jobben de selv gjør, involverer noe helt annet enn å ri. 

Og så finnes det sikkert en del kvinner som ikke regner seg som dominante, kanskje til og med som regner seg som submissive, som man kan få til å gjøre noe sånt. 

AnonymBruker
Skrevet

Tror du vil gjøre større lykke om du ser etter damer som er aktive og liker å ta initiativet i senga, enn å se etter dominante kvinner.

Dominante kvinner liker å få det som de selv vil :) 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (54 minutter siden):

Tror du vil gjøre større lykke om du ser etter damer som er aktive og liker å ta initiativet i senga, enn å se etter dominante kvinner.

Dominante kvinner liker å få det som de selv vil :) 

Jaja, det er det jeg mener. Ikke noe grunn å til å henge seg opp i definisjoner her 🙂

En sunn vanlig jente som liker å ta kontrollen og pule "skiten" ut av en gutt hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...