Gå til innhold

Ønsker meg ett knull med en fwb ...

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Sist gang jeg lå med han her var i juni 2019. Jeg har blitt avvist mange ganger etter det men nå er plutselig han på banen og nå sa jeg nei. Jeg angrer. Har lyst på han. Er så lei av å sitte alene og null kontakt med folk. Men redd for å bli avvist igjen. 

Anonymkode: 1f931...7a2

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Samme her. Redd for å bli avist.

Anonymkode: 71f67...aab

AnonymBruker
Skrevet

Ser den..Vurderer egentlig bare å være ærlig da og si at jeg angra på at jeg sa nei. Lyst på en runde til for old times sakes, bare for å se hva som skjer. Men vet ikke om jeg tør enda. Jeg typen til å tenke litt og så plutselig gjør jeg det.

ts

Skrevet

Du angrer, du har lyst på han.. si at du er tilgjengelig allikevel. Det ender enten i et knull, eller ikke. Om det ikke passer han lenger, går det og fint😊

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
wandagirl skrev (7 minutter siden):

Du angrer, du har lyst på han.. si at du er tilgjengelig allikevel. Det ender enten i et knull, eller ikke. Om det ikke passer han lenger, går det og fint😊

ts jo har tenkt den tanken jeg også. Er jo egentlige det greieste så får en jo svar om de vil eller ikke sånn egentlig.  Er så lenge siden uansett men fy søren det hadde vært skøy. 

AnonymBruker
Skrevet

Sendt mld og spurt og sagt jeg har lyst på han🙈. Får det bære eller briste 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Sist gang jeg lå med han her var i juni 2019. Jeg har blitt avvist mange ganger etter det men nå er plutselig han på banen og nå sa jeg nei. Jeg angrer. Har lyst på han. Er så lei av å sitte alene og null kontakt med folk. Men redd for å bli avvist igjen. 

Nei nei nei, ærlig talt. Han har avvist og avvist, og så har du fremdeles lyst på han? Har du ingen integritet?

Anonymkode: d8230...7b0

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Nei nei nei, ærlig talt. Han har avvist og avvist, og så har du fremdeles lyst på han? Har du ingen integritet?

Nei er blottet for det blitt.

Skrevet
AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Synes ikke at han er en friends akkurat, han har jo knapt benefits🙈

Et knull er sjeldent nok... Du trenger bare en "ektevenn" som er et speilbilde av dine ønsker...

Skrevet

Bare skriv rett frem at du vil knulle han igjen. Grrrr får håpe det blir grisete og god knullings mellom dere🔥🔥🔥🔥🔥

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du trenger ikke la menn penetrere deg for å få sosial kontakt. Det finnes andre måter å få kontakt og nærhet med andre mennesker på. Hva med å prøve apper som "finn en venn" eller noe lignende?

Anonymkode: 49386...158

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (48 minutter siden):

Nei er blottet for det blitt.

Da er det virkelig ikke rart du ender opp sist på listen hans.

AnonymBruker
Skrevet
Bamseklemmer skrev (52 minutter siden):

Synes ikke at han er en friends akkurat, han har jo knapt benefits🙈

Et knull er sjeldent nok... Du trenger bare en "ektevenn" som er et speilbilde av dine ønsker...

Det finner jeg ikke. Ingen jeg syns er fin nok

AnonymBruker
Skrevet

Eller han her får meg til å sitre i lyst. Har aldri møtt noen som gjør det kun ved sitt nærvær. De andre frister bare ikke. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Eller han her får meg til å sitre i lyst. Har aldri møtt noen som gjør det kun ved sitt nærvær. De andre frister bare ikke. 

Men hvis han får deg til å sitre fordi han avviser deg, så burde du vel tenke litt på hvorfor du tiltrekkes av han?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Men hvis han får deg til å sitre fordi han avviser deg, så burde du vel tenke litt på hvorfor du tiltrekkes av han?

Det tiltrekkes jeg jo ikke av det er når vi er sammen som gjør det om vi så bare møtes til kaffe

AnonymBruker
Skrevet

Digger den følelsen av å bli skikkelig «tatt» av han han vet hvordan jeg liker det. 
Har prøvd andre .. ingen som har klart å fylle de skoa der i ettertid 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Det tiltrekkes jeg jo ikke av det er når vi er sammen som gjør det om vi så bare møtes til kaffe

Jo, men det er jo samme mannen. Han er uoppnåelig for deg, og det er nok det du tiltrekkes av. Det kicket som ligger i å få noe du bare av og til får. Periodisk betinging tror jeg det heter. Sissel Gran har skrevet om hekt, og der har hun beskrevet hvordan hamstere som bare av og til får en pellet, når de trykker på en spake, blir mye mer hekta enn de som får pellet hver gang. 

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Det finner jeg ikke. Ingen jeg syns er fin nok

En FWB = Begjær, og vi bryr oss ikke så mye om hvordan vi ser ut, styrken ligger i vennskapet for å fylle våre seksuelle behov. Liker du å bli tatt hardt, bør han også la deg få oppleve det. Nytelsen og vennskapet blir så mye tryggere også, når man gjør hva man kan for at den andre har det så deilig som mulig...

Kjærligheten er sterkes uten sex, og begjæret er sterkest under sexen... og slike vennskap varer evig😘

Endret av Bamseklemmer
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Ser den..Vurderer egentlig bare å være ærlig da og si at jeg angra på at jeg sa nei. Lyst på en runde til for old times sakes, bare for å se hva som skjer. Men vet ikke om jeg tør enda. Jeg typen til å tenke litt og så plutselig gjør jeg det.

ts

Du velger hva du gjør. Men hvis du er av typen som synes det er sårende med vare sex uten forpliktelser, at det føles ødeleggende for deg, husk å ta hensyn til det ❤️

Sånn er jeg, selv om jeg kan bli litt revet med noen ganger til å prøve noe nytt likevel. Jeg bare sier det. 

Anonymkode: e3ea9...35a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...