AnonymBruker Skrevet 20. april 2021 #1 Skrevet 20. april 2021 Finn dere en thai mann? En fra Afrika? Jeg trenger vell ikke begynne nevne alle land som er fattigere enn Norge. Og du som kvinne er helt sykt attraktiv for dem. Man er selvfølgelig ikke dum, og velger seg en 10’er som kommer til å forlate deg så fort de har norsk statsborgerskap. Finn en på din skala. Menn i Norge finner deg ikke interessant, men jeg skal love deg at det er haugevis av menn fra andre land som hadde elsket hele deg og blitt hos deg for kjærligheten. Jeg selv mener det finnes en for alle i Norge, men om man etter år etter år ikke får det til her, så finnes det menn om man bare gidder se litt lenger unna Jeg (24 år) har feriert til steder tidligere som Albania, og møtt menn der nede på samme alder som meg. De forteller om en uvisst fremtid fylt med bekymringer og ikke noe håp. De jobber kun i høy sesonger og må leve av det for resten av året. De var ganske ærlige med meg, og fortalte at deres eneste håp var å finne en dame i et annet land så de kunne få et verdig liv, og i det hele tatt starte livet sitt. Og dette var også pene gutter jeg snakket med altså! Nå sier ikke jeg at man skal finne seg en yngre fyr, Finn deg en på samme alder selvfølgelig. Om man er smålig rasistisk, så finnes det også fattige land med hvite folk også Anonymkode: 1fbd7...730
AnonymBruker Skrevet 20. april 2021 #2 Skrevet 20. april 2021 Tenner ikke på negere. Anonymkode: 03261...0c6 2
AnonymBruker Skrevet 20. april 2021 #3 Skrevet 20. april 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Tenner ikke på negere. Anonymkode: 03261...0c6 Du leste tydeligvis ikke hele innlegget før du valgte dra deg en mening ts Anonymkode: 1fbd7...730 2
AnonymBruker Skrevet 20. april 2021 #4 Skrevet 20. april 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): De var ganske ærlige med meg, og fortalte at deres eneste håp var å finne en dame i et annet land så de kunne få et verdig liv, og i det hele tatt starte livet sitt. Og dette var også pene gutter jeg snakket med altså! Men hallo, her sier de jo at de kun vil ha dama for å komme til et annet land. Disse mennene kommer jo til å stikke fra dama med en gang de har fått opphold. Det handler ikke om at de er en 10’er på skalaen det handler om at de ikke klarer å respektere naive kvinner. Anonymkode: 86355...31a 10
AnonymBruker Skrevet 20. april 2021 #5 Skrevet 20. april 2021 4 minutter siden, AnonymBruker said: Finn dere en thai mann? En fra Afrika? Jeg trenger vell ikke begynne nevne alle land som er fattigere enn Norge. Og du som kvinne er helt sykt attraktiv for dem. Man er selvfølgelig ikke dum, og velger seg en 10’er som kommer til å forlate deg så fort de har norsk statsborgerskap. Finn en på din skala. Menn i Norge finner deg ikke interessant, men jeg skal love deg at det er haugevis av menn fra andre land som hadde elsket hele deg og blitt hos deg for kjærligheten. Jeg selv mener det finnes en for alle i Norge, men om man etter år etter år ikke får det til her, så finnes det menn om man bare gidder se litt lenger unna Jeg (24 år) har feriert til steder tidligere som Albania, og møtt menn der nede på samme alder som meg. De forteller om en uvisst fremtid fylt med bekymringer og ikke noe håp. De jobber kun i høy sesonger og må leve av det for resten av året. De var ganske ærlige med meg, og fortalte at deres eneste håp var å finne en dame i et annet land så de kunne få et verdig liv, og i det hele tatt starte livet sitt. Og dette var også pene gutter jeg snakket med altså! Nå sier ikke jeg at man skal finne seg en yngre fyr, Finn deg en på samme alder selvfølgelig. Om man er smålig rasistisk, så finnes det også fattige land med hvite folk også Anonymkode: 1fbd7...730 Jeg legger merke til at du mener man helst finner kjærligheten i fattige land. Kan du forklare hvorfor? Anonymkode: b6b59...872 1
AnonymBruker Skrevet 20. april 2021 #6 Skrevet 20. april 2021 7 minutter siden, AnonymBruker said: Tenner ikke på negere. Anonymkode: 03261...0c6 Negere er noe helt annet enn negre. Negere: 1. benekte eksistensen av ; fornekte ; avvise SITATER [skandinavistene vil] overspringe, negere hele den historiske udvikling fra unionstiden af (Arne Garborg Den ny-norske Sprog- og Nationalitetsbevægelse) en negerende kunstfilosofi (kunst som protest mot verden; som geip, forakt, syntaksopprør, vrengebilde, collage, installasjon) (Stein Mehren Vår tids bilde som entropi og visjon) du er ikke friere ved å negere en norm enn ved å bejae den (Kjetil Stensvik Østli Politi og røver LBK) 2 LOGIKK uttrykke det motsatte av (noe) 3 SPRÅKVITENSKAP gjøre (setning, utsagn) nektende ved å tilføye en negasjon. Anonymkode: af7a2...4de 4
AnonymBruker Skrevet 20. april 2021 #7 Skrevet 20. april 2021 Herregud. De fleste norske vil da vel ha en norsk mann. De fleste som er singel er ofte det for de er kresen. Alle kan finne noen hvis de vil. Overvektige kan finne seg andre overvektige eller sære, nerder finner seg andre nerder, dumme mennesker finner seg andre dumme. Så har du de smarte menneskene, sexy damene med høy utdanning som er superkresen og ikke finner den rette. Anonymkode: 27ee5...c2d 2
AnonymBruker Skrevet 20. april 2021 #8 Skrevet 20. april 2021 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Men hallo, her sier de jo at de kun vil ha dama for å komme til et annet land. Disse mennene kommer jo til å stikke fra dama med en gang de har fått opphold. Det handler ikke om at de er en 10’er på skalaen det handler om at de ikke klarer å respektere naive kvinner. Anonymkode: 86355...31a Nei 😜 Jeg snakket mye med de og ble godt kjent med de. De ønsket å finne noen for å være med dem. Selv om det er deres eneste mulighet for å få et verdig liv, vil det ikke si alle KUN bare er ute etter å komme inn i et annet land. De ønsket finne seg en kvinne, og starte livet med henne i et nytt land. De var ganske klare på at de ikke gjorde det for å få frikort inn i et annet land. hvorfor er det så galt å tro på at noen ønsker begge deler? Man må ikke ta alle under samme kam. Om man innleder et forhold med en person fra et slikt land, så tar man jo forhåndsregler og ikke rusher ting. Og de fleste klarer merke om det er genuin kjærlighet eller ikke. Er derfor jeg var så tydelig ang det å finne seg en på samme skala. Jeg liker egentlig ikke putte folk i skalaer, men for at folk skal forstå hva jeg mener så gjør jeg det. Om man er en 3’er i Norge og aldri finner seg kjæreste her, hvorfor ikke finne seg en 3’er i utlandet? Den personen vil da ikke dumpe dama, for han er lykkelig for å være med hu, og har ikke sjans på andre nordmenn i høyere skala uansett. Tviler sterkt på at den utlandske mannen kommer til å dumpe den norske dama for en annen 3’er i Norge ts Anonymkode: 1fbd7...730
AnonymBruker Skrevet 20. april 2021 #9 Skrevet 20. april 2021 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Jeg legger merke til at du mener man helst finner kjærligheten i fattige land. Kan du forklare hvorfor? Anonymkode: b6b59...872 Man kan selvfølgelig finne en i et ikke fattig land også. Men de som lever i ikke fattige land, er sjeldnere mer risikovillige til å flytte fra landet sitt for å starte helt på nytt et annet sted. Og i øynene til en fattig person, er man mer attraktiv som en normalt lønnet nordmann, dvs lettere. ts Anonymkode: 1fbd7...730
AnonymBruker Skrevet 20. april 2021 #10 Skrevet 20. april 2021 Jeg har aldri hørt en eneste kvinne ytre ord om at menn ikke vil ha dem. Men at det ikke finnes rette menn, derimot... En fremmed, fattig person fra en fremmed kultur åpner ikke markedet for disse kvinnene. Anonymkode: ab562...e23 3
AnonymBruker Skrevet 20. april 2021 #11 Skrevet 20. april 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Nei 😜 Jeg snakket mye med de og ble godt kjent med de. De ønsket å finne noen for å være med dem. Selv om det er deres eneste mulighet for å få et verdig liv, vil det ikke si alle KUN bare er ute etter å komme inn i et annet land. De ønsket finne seg en kvinne, og starte livet med henne i et nytt land. De var ganske klare på at de ikke gjorde det for å få frikort inn i et annet land. hvorfor er det så galt å tro på at noen ønsker begge deler? Man må ikke ta alle under samme kam. Om man innleder et forhold med en person fra et slikt land, så tar man jo forhåndsregler og ikke rusher ting. Og de fleste klarer merke om det er genuin kjærlighet eller ikke. Er derfor jeg var så tydelig ang det å finne seg en på samme skala. Jeg liker egentlig ikke putte folk i skalaer, men for at folk skal forstå hva jeg mener så gjør jeg det. Om man er en 3’er i Norge og aldri finner seg kjæreste her, hvorfor ikke finne seg en 3’er i utlandet? Den personen vil da ikke dumpe dama, for han er lykkelig for å være med hu, og har ikke sjans på andre nordmenn i høyere skala uansett. Tviler sterkt på at den utlandske mannen kommer til å dumpe den norske dama for en annen 3’er i Norge ts Anonymkode: 1fbd7...730 Synes innlegget ditt bekrefter mitt. Altså du snakker om skalaer og tror at bare menn har en god intensjon da kan de jo aldri miste respekten for en dame, osv. Det er rett og slett for naivt. Anonymkode: 86355...31a 3
AnonymBruker Skrevet 20. april 2021 #12 Skrevet 20. april 2021 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Herregud. De fleste norske vil da vel ha en norsk mann. De fleste som er singel er ofte det for de er kresen. Alle kan finne noen hvis de vil. Overvektige kan finne seg andre overvektige eller sære, nerder finner seg andre nerder, dumme mennesker finner seg andre dumme. Så har du de smarte menneskene, sexy damene med høy utdanning som er superkresen og ikke finner den rette. Anonymkode: 27ee5...c2d Ja sant det. Men jeg tenker på de som har låst seg helt i «ingen mann vil ha meg🥺». For det finnes menn der ute i andre land som er fryktelig interessert i dem ts Anonymkode: 1fbd7...730
AnonymBruker Skrevet 20. april 2021 #13 Skrevet 20. april 2021 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Ja sant det. Men jeg tenker på de som har låst seg helt i «ingen mann vil ha meg🥺». For det finnes menn der ute i andre land som er fryktelig interessert i dem ts Anonymkode: 1fbd7...730 Hvor er disse kvinnene? De trenger oppbygging og selvtillit, ikke mer kaos. Anonymkode: ab562...e23 3
AnonymBruker Skrevet 20. april 2021 #14 Skrevet 20. april 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Hvor er disse kvinnene? De trenger oppbygging og selvtillit, ikke mer kaos. Anonymkode: ab562...e23 Har sett en del tråder og kommentarer her inne ang kvinner som gir opp å finne seg mann, for ingen vil ha dem. Jeg orker ikke finne disse trådene, for jeg ønsker ikke henge ut eller gjøre noen lei seg, så derfor jeg lagde en ny tråd og heller dro forslaget mitt mer generelt ut mot alle. Selv om jeg egentlig henvender meg til disse type kvinnene. Helt enig med deg at det er andre ting som egentlig burde blitt tatt tak i. Men det virker som at noen er såpass fastlåst i sine meninger om at ingen menn vil ha dem. Og om de ikke ønsker endre seg, så skjer det jo heller aldri. Så da er dette alternativ nr 3 i mine øyne. 1. psykolog 2. leve alene for alltid 3. gå over grensa og finne seg en mann ts Anonymkode: 1fbd7...730
AnonymBruker Skrevet 20. april 2021 #15 Skrevet 20. april 2021 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Har sett en del tråder og kommentarer her inne ang kvinner som gir opp å finne seg mann, for ingen vil ha dem. Jeg orker ikke finne disse trådene, for jeg ønsker ikke henge ut eller gjøre noen lei seg, så derfor jeg lagde en ny tråd og heller dro forslaget mitt mer generelt ut mot alle. Selv om jeg egentlig henvender meg til disse type kvinnene. Helt enig med deg at det er andre ting som egentlig burde blitt tatt tak i. Men det virker som at noen er såpass fastlåst i sine meninger om at ingen menn vil ha dem. Og om de ikke ønsker endre seg, så skjer det jo heller aldri. Så da er dette alternativ nr 3 i mine øyne. 1. psykolog 2. leve alene for alltid 3. gå over grensa og finne seg en mann ts Anonymkode: 1fbd7...730 Jeg tror de færreste av disse kvinnene fremmer menneskehandel.... Anonymkode: ab562...e23 5
AnonymBruker Skrevet 20. april 2021 #16 Skrevet 20. april 2021 Men en livspartner er liksom ikke hvilken som helst person, det må jo være noen man passer sammen med. Utseendet er ikke så viktig, men tankegang, interesser og verdier. Anonymkode: 101a3...65a 3
Tøvftta Skrevet 20. april 2021 #17 Skrevet 20. april 2021 🤣🤣🤣🤣 ut av alle ting man har lest i dag altså... 3
AnonymBruker Skrevet 20. april 2021 #18 Skrevet 20. april 2021 Jeg er kvinne og har gjort (nesten) det. Fant meg riktignok en fra Sør-Europa og ikke Afrika. Men kunne definitivt velge fra en høyere hylle utseendemessig der enn i Norge ja. Norsk statsborgerskap og ei kone som tjener bra er ettertraktet. (Har aldri blitt sjekket opp i Norge, og den ene gangen jeg datet en norsk mann skammet han seg over utseendet mitt og ville ikke at kameratene skulle se meg....) Anonymkode: 3d8a6...ec8 1
AnonymBruker Skrevet 20. april 2021 #19 Skrevet 20. april 2021 Det er vel ingen kvinner som ikke kan få seg en mann Anonymkode: 471cb...3dd 1
AnonymBruker Skrevet 20. april 2021 #20 Skrevet 20. april 2021 Hva skal man ha en mann for, da? Jeg klarer meg heller alene enn å ha en mann jeg har ingen felles bakgrunn med, og som ikke snakker norsk så jeg kan ha ordentlige samtaler med ham. Anonymkode: f824c...fbb 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå