AnonymBruker Skrevet 20. april 2021 #1 Del Skrevet 20. april 2021 Andre som må leve med at familien dømmer? At ingen forstår hvorfor dere velger som dere gjør? Som har mennesker i livet som bare MÅ kommentere at avokado er ondskap (selv om de drikker cola og bruker nestle produkter) Jeg har ingen på min side, en jeg tenker at sånn er det for alle som går mot strømmen. De som gjemte jøder fra døden ble uglesett. Sånn sett er mitt "offer" ingenting. Jeg risikerer ikke dø for at andre skal få det bedre. Anonymkode: bbb89...125 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. april 2021 #2 Del Skrevet 20. april 2021 Lever helt normalt. Aldri annonsert noe til noen. Spiser det jeg vil når jeg vil. Ingen i familien "bryr" seg. Men så respekterer vi hverandre også fra før. Lager ikke noe stort nummer ut av noe. Anonymkode: 361bc...71a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. april 2021 #3 Del Skrevet 20. april 2021 Livet er greit. Det går i frukt og grønt og en burger på macern når ingen ser Anonymkode: be7b9...feb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. april 2021 #4 Del Skrevet 20. april 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Andre som må leve med at familien dømmer? At ingen forstår hvorfor dere velger som dere gjør? Som har mennesker i livet som bare MÅ kommentere at avokado er ondskap (selv om de drikker cola og bruker nestle produkter) Jeg har ingen på min side, en jeg tenker at sånn er det for alle som går mot strømmen. De som gjemte jøder fra døden ble uglesett. Sånn sett er mitt "offer" ingenting. Jeg risikerer ikke dø for at andre skal få det bedre. Anonymkode: bbb89...125 Ingen av de nærmeste erundt meg dømmer meg,men samfunnet ellers er en annen historie. Men jeg ble raskt aktivist for dyrene og har nå et stort nettverk med andre som deler mitt livssyn Anonymkode: ebe25...e95 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå