Gå til innhold

Til dere som har tatt fettsuging/silikon/osv..

Gjest undrer-jeg

Anbefalte innlegg

Gjest undrer-jeg

Hvilken klinikk skal jeg velge imellom av Nobel clinic, colosseum eller fornebuklinikken?

Hvor har DU vært, og var du fornøyd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest gjest 0

colusseum er helt topp!

Jeg tok bukplastik og lårplastik der med tilhørende fettsuging og er kjempefornøyd. Skal i tillegg tilbake snart og fjerne mandlene der.

Anbefales!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

colusseum er helt topp!

Jeg tok bukplastik og lårplastik der med tilhørende fettsuging og er kjempefornøyd. Skal i tillegg tilbake snart og fjerne mandlene der.

Anbefales!

Hva er lårplastikk? Aldri hørt om dette før :)

Og hvor lenge siden er det du gjorde alt dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg var på Fornebuklinikken nå på mandagen og la inn silikon.

Valgte Fornebuklinikken da jeg har hørt veldig mye bra om de.

Det var utrolig flott der og de som jobbet der var utrolig koselige.Kan ikke få fullrost de.De ringte til og med dagen etterpå og spurte hvordan det gikk med meg.Resultatet ser ut til og bli knallbra også.Er superfornøyd med de nye peuppene mine. ;)

Anbefaler Fonebuklinikken på det varmeste. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det ikke gruelig vondt, Xina? Eller er det ikke så ille? Tenker å få lagt inn saltvann jeg da. ;)

Neida,det er ikke noe ille i det hele tatt.Har gått mye greiere enn jeg hadde trodd.Var noe "støl" samme dagen og dagen etterpå og måtte ha hjelp til og komme meg på beina.Det var ikke vondt så lenge jeg satt helt stille.Nå har jeg lagt over brystmuskelen og det er den "snilleste" måten.Har hørt at hvis man legger under,så kan det være noe vondt etterpå.

Hvorfor saltvann? Silikon er like trygt som saltvann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler meg mer komfortabel med saltvann. ;) Faktisk er det det eneste FDA i USA godkjenner nå. De eneste som får silikon der er de som har hatt masektomi. Men ellers har jeg ingen annen grunn til å velge saltvann fremfor silikon. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min erfaring er at de ikke er så flinke i slo og ved Fornebu der...de er bare arrogante. :roll:

I Bergen derimot, ved Fana-klinikken har de behandlet meg med respekt og ikke skrytt av noe og lattt som om det er bedre enn det er. Det gjør at jeg får tiltro til dem.

Har hatt nesejobb, brystsilikon og fettsuging, og vil definitivt anbefale Fana.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler meg mer komfortabel med saltvann. ;) Faktisk er det det eneste FDA i USA godkjenner nå. De eneste som får silikon der er de som har hatt masektomi. Men ellers har jeg ingen annen grunn til å velge saltvann fremfor silikon. :)

Heisann Saeria!

Det er ikke bare de med masectomi som får silikon i USA. Også de med såkalt "kyllingbryst", de med svært lite brystvev og tynn hud. Det er opp til hver enkelt kirurg å vurdere hvem som er kvalifisert.

Silikon er det implantatet som føles mest naturlig. Tenk deg en plastpose med vann, og en med gele. Den med vann vil være hardere enn den med gele. De jeg har snakket med som har hatt både silikon og saltvann sier at de likte silikon best. Dessuten inneholder alle implantater silikon. Saltvannsimplantatene har et skall, og det er laget av silikon. Dagens silikon er ikke flytende. Dersom det skulle gå hull på implantatet vil silikonen legge seg som klumper rett utenfor implantatet, og ikke flyte rundt i kroppen.

Det finnes også Cohesive gel, såkalte "gummibjørn-implantatet" Dette er helt fast silikon, som man kan skjære i uten at noe flyter ut. Kanskje det hadde vært noe for deg? Dette implantatet føles også mykere enn saltvann.

Dersom det er noe du lurer på er det bare å spørre :0))

Klem,

CeeCee!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

At alle implantater har et skall av silikon, det visste jeg. ;) Siden jeg evt. skal legge under brystmuskel så spiller det vel ikke så stor rolle hvilket implantat en har. Antar at hvordan brystene kjennes ut med de forskjellige implantatene vil være litt forskjellig etter hvor man legger det? Vet du hvor mange som bruker cohesive gel i Norge, og om det har vært gjort noe forskning på det området ang. bivirkninger ved ruptur?

Uansett så blir det nok en stund til jeg velger å gjøre noe. Det er nok pengene det står på, ja. ;) Takker så masse for info allikevel. :smilbla::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...