AnonymBruker Skrevet 20. april 2021 #1 Skrevet 20. april 2021 Er vel tid for å legge bort vinterposen, vet bare ikke hva vi bør bruke istedet! På varme dager holder det kanskje med et teppe, men det vil jo være en del sure dager med vind. Lurer på om vognpose er greiest eller om det funker fint med dyne? Bør kanskje ha saueskinn eller noe under i så fall? Hva synes du er best og hvorfor? Anonymkode: 0c0a5...fd4
Kassiopeia8 Skrevet 20. april 2021 #2 Skrevet 20. april 2021 Vi er veldig fornøyd med vårpose. Gjør det litt lunere også er det jo enkelt å glide opp om det blir varmt. Syns det er viktig i en overgang til sommeren, da vinterposen er aaalt for varm. Da er det greit med ulldress inni en tynn vårpose. 3
AnonymBruker Skrevet 20. april 2021 #3 Skrevet 20. april 2021 Kassiopeia8 skrev (22 minutter siden): Vi er veldig fornøyd med vårpose. Gjør det litt lunere også er det jo enkelt å glide opp om det blir varmt. Syns det er viktig i en overgang til sommeren, da vinterposen er aaalt for varm. Da er det greit med ulldress inni en tynn vårpose. Kan du anbefale en? Anonymkode: 0c0a5...fd4
AnonymBruker Skrevet 20. april 2021 #4 Skrevet 20. april 2021 Vi har vårpose, greit å ha pose, slipper man løpske dyner og tepper 😇 Jeg har en fra Voksi, tror det er Sky. Anonymkode: ec592...9e7
Oktava Skrevet 20. april 2021 #5 Skrevet 20. april 2021 Venter en liten en nå (førstegangs), men har kun kjøpt inn saueskinn og dyne til vogna.. var kanskje ikke så lurt det?😅😳 jeg tenkte at med dyne og et teppe over holder mini varm og god nedi vogna og gjør det lunt nok😅
AnonymBruker Skrevet 20. april 2021 #6 Skrevet 20. april 2021 1 hour ago, Oktava said: Venter en liten en nå (førstegangs), men har kun kjøpt inn saueskinn og dyne til vogna.. var kanskje ikke så lurt det?😅😳 jeg tenkte at med dyne og et teppe over holder mini varm og god nedi vogna og gjør det lunt nok😅 Det holder nok fint det Og skulle du merke at du trenger noe annet etterhvert så er det alltids noe brukt til salgs på finn. Anonymkode: ec592...9e7 3
AnonymBruker Skrevet 20. april 2021 #7 Skrevet 20. april 2021 Pose. Dyne og teppe sparkes fort veggimellom. Har easygrow vårpose. Aldri brukt skinn under, er det kaldt har vi bare ullteppe under. Anonymkode: aedff...844 2
Anonym6789 Skrevet 20. april 2021 #8 Skrevet 20. april 2021 Jeg brukte bare dyne når baby var nyfødt, men når hun/han begynner å sitte er pose absolutt best
Kassiopeia8 Skrevet 20. april 2021 #9 Skrevet 20. april 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Kan du anbefale en? Anonymkode: 0c0a5...fd4 Vi er fornøyde med voksi sky light
AnonymBruker Skrevet 20. april 2021 #10 Skrevet 20. april 2021 Oktava skrev (3 timer siden): Venter en liten en nå (førstegangs), men har kun kjøpt inn saueskinn og dyne til vogna.. var kanskje ikke så lurt det?😅😳 jeg tenkte at med dyne og et teppe over holder mini varm og god nedi vogna og gjør det lunt nok😅 Hvis du får en rolig baby holder det nok 🙂 Jeg har hatt to sprellere og hadde ikke greid meg med bare dyne. Den endte som regel på bakken. Anonymkode: 0b8b5...1cd 3
Oktava Skrevet 20. april 2021 #11 Skrevet 20. april 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Hvis du får en rolig baby holder det nok 🙂 Jeg har hatt to sprellere og hadde ikke greid meg med bare dyne. Den endte som regel på bakken. Anonymkode: 0b8b5...1cd 😂 vel, får se hvordan han er når han bestemmer seg for å komme til verden. Så får jeg heller bare kjøpe en vårpose om det viser seg at han spreller mye😅
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå