AnonymBruker Skrevet 20. april 2021 #1 Skrevet 20. april 2021 Jeg har snakket med en utenlandsk mann i nesten to år. Han bor i utlandet og venter på oppholdstillatelse i det landet han oppholder seg ulovlig i nå. I dag sa han på telefonen at han har tenkt å gifte seg med ei dame der mot at han betaler henne 50 000, sånn at det blir enklere for han å kunne komme til meg (aka reise fritt til Norge og andre land). Jeg er nesten litt stum. Jeg visste at han hadde en vanskelig situasjon, men ikke at han skulle synke så lavt. Jeg trodde at han skulle få opphold automatisk etter en viss tid. Burde jeg slette han? Anonymkode: 15951...eef
AnonymBruker Skrevet 20. april 2021 #3 Skrevet 20. april 2021 Ja, slett. Dum og naiv er du? Dessuten er det ikke så lett å få opphold i Norge, heldigvis Anonymkode: fe30e...455 8
AnonymBruker Skrevet 20. april 2021 #4 Skrevet 20. april 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ja, slett. Dum og naiv er du? Dessuten er det ikke så lett å få opphold i Norge, heldigvis Anonymkode: fe30e...455 Han skal ikke få opphold i Norge, men et annet land. Det gjør at han kan reise til Europa på ferie f eks. Anonymkode: 15951...eef
AnonymBruker Skrevet 20. april 2021 #5 Skrevet 20. april 2021 Catalina Culès skrev (2 minutter siden): Du burde anmelde ham. Det er litt vanskelig da han er i et annet land. Men jeg sletter han nok da jeg ikke ønsker en mann som har brukt en annen kvinne for å komme seg noe sted.. fikk helt avsmak. Anonymkode: 15951...eef 5
AnonymBruker Skrevet 20. april 2021 #6 Skrevet 20. april 2021 1 minutt siden, AnonymBruker said: Han skal ikke få opphold i Norge, men et annet land. Det gjør at han kan reise til Europa på ferie f eks. Anonymkode: 15951...eef Regner med han kommer til å presse deg for penger. Slett nå du. Anonymkode: fe30e...455 15
AnonymBruker Skrevet 20. april 2021 #7 Skrevet 20. april 2021 😂 Han kommer garantert til å få deg til å betale for dette. Anonymkode: 0af7b...ff7 19
Gjest laPistola Skrevet 20. april 2021 #8 Skrevet 20. april 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Han skal ikke få opphold i Norge, men et annet land. Det gjør at han kan reise til Europa på ferie f eks. Anonymkode: 15951...eef Så du skal ha et forhold til en gift mann som lovlig kan reise til Europa på ferie ?
AnonymBruker Skrevet 20. april 2021 #9 Skrevet 20. april 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): 😂 Han kommer garantert til å få deg til å betale for dette. Anonymkode: 0af7b...ff7 Nei aldri i verden. Han hadde lånt av venner og kjente, og spart før han reiste. Herlighet. Anonymkode: 15951...eef
AnonymBruker Skrevet 20. april 2021 #10 Skrevet 20. april 2021 Anonyminist skrev (Akkurat nå): Så du skal ha et forhold til en gift mann som lovlig kan reise til Europa på ferie ? 😂 Anonymkode: 15951...eef
AnonymBruker Skrevet 20. april 2021 #11 Skrevet 20. april 2021 Hallo. Du blir lurt. Dump. Anonymkode: 049e6...c1e 4
AnonymBruker Skrevet 20. april 2021 #12 Skrevet 20. april 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Nei aldri i verden. Han hadde lånt av venner og kjente, og spart før han reiste. Herlighet. Anonymkode: 15951...eef Dette er klassisk svindel. Tro meg, det vil komme spørsmål om penger. Anonymkode: 0af7b...ff7 16
AnonymBruker Skrevet 20. april 2021 #13 Skrevet 20. april 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Dette er klassisk svindel. Tro meg, det vil komme spørsmål om penger. Anonymkode: 0af7b...ff7 Jeg kommer aldri til å betale noe sånt 😂 Eneste at han syns det var så ubehagelig å si at han planta å gifte seg med noen, i tilfelle jeg ble sur. Og jeg må jo si at jeg ble ganske paff og mista helt lysten på å gå videre med han. Men samtidig, i og med at han var ærlig om det, og at han ikke gifter seg med meg og bruker meg, så er han jo ærlig også. Anonymkode: 15951...eef
AnonymBruker Skrevet 20. april 2021 #14 Skrevet 20. april 2021 1 minutt siden, AnonymBruker said: Jeg kommer aldri til å betale noe sånt 😂 Eneste at han syns det var så ubehagelig å si at han planta å gifte seg med noen, i tilfelle jeg ble sur. Og jeg må jo si at jeg ble ganske paff og mista helt lysten på å gå videre med han. Men samtidig, i og med at han var ærlig om det, og at han ikke gifter seg med meg og bruker meg, så er han jo ærlig også. Anonymkode: 15951...eef Men hva er dette å gå videre med? Skjønner ikke helt hvordan du/dere tenker. Han skal ikke til Norge, men komme på besøk i ferier? Du vil GARANTERT få spørsmål om penger. Og han vil presse deg. Du blir lurt, naiv og forelska og gi han penger. Han kommer til å sno deg rundt fingeren. Slett og blokker nå så slipper du problemer og kjærlighetssorg, skuffelse og sinne senere. For du kommer til å bli forbanna både på deg selv fordi du er så idiot og på han Anonymkode: fe30e...455 4
malifika Skrevet 20. april 2021 #15 Skrevet 20. april 2021 For en taper. Ikke gidd å bli med på denne svindelen. 2
AnonymBruker Skrevet 20. april 2021 #16 Skrevet 20. april 2021 Just now, AnonymBruker said: Jeg kommer aldri til å betale noe sånt 😂 Eneste at han syns det var så ubehagelig å si at han planta å gifte seg med noen, i tilfelle jeg ble sur. Og jeg må jo si at jeg ble ganske paff og mista helt lysten på å gå videre med han. Men samtidig, i og med at han var ærlig om det, og at han ikke gifter seg med meg og bruker meg, så er han jo ærlig også. Anonymkode: 15951...eef Hvor ærlig er han overfor myndighetene i det landet han befinner seg ulovlig, og hvor ærlig er han overfor den kvinnen han tenker å bruke for å få opphold? Har han funnet en kvinne som vil være med på dette - som er ulovlig og straffbart - eller er det ønsketenking fra hans side? "Hei, vil du gifte deg med meg slik at jeg får oppholdstillatelse og kan dra til Europa og besøke en annen kvinne? Du kan få penger for det, altså!" Åh jada, ærligheten selv. Anonymkode: 8a88f...2be 4
Blomsterpotta Skrevet 20. april 2021 #18 Skrevet 20. april 2021 Han hadde jeg elegant blokkert overalt. Ville gitt beskjed om det og sagt at du vurderer anmeldelse. Svindler er det han er og avslutter du ikke med han, så vil han på en finurlig måte svindle deg også etterhvert. Æsj, sier jeg til sånne folk. Håper han aldri kommer til Norge. 2
AnonymBruker Skrevet 20. april 2021 #19 Skrevet 20. april 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Men hva er dette å gå videre med? Skjønner ikke helt hvordan du/dere tenker. Han skal ikke til Norge, men komme på besøk i ferier? Du vil GARANTERT få spørsmål om penger. Og han vil presse deg. Du blir lurt, naiv og forelska og gi han penger. Han kommer til å sno deg rundt fingeren. Slett og blokker nå så slipper du problemer og kjærlighetssorg, skuffelse og sinne senere. For du kommer til å bli forbanna både på deg selv fordi du er så idiot og på han Anonymkode: fe30e...455 Vi tenkte å bo sammen i utlandet senere. Han har ikke lov å reise å besøke meg i Norge pga det landet han kommer fra. Anonymkode: 15951...eef
AnonymBruker Skrevet 20. april 2021 #20 Skrevet 20. april 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Hvor ærlig er han overfor myndighetene i det landet han befinner seg ulovlig, og hvor ærlig er han overfor den kvinnen han tenker å bruke for å få opphold? Har han funnet en kvinne som vil være med på dette - som er ulovlig og straffbart - eller er det ønsketenking fra hans side? "Hei, vil du gifte deg med meg slik at jeg får oppholdstillatelse og kan dra til Europa og besøke en annen kvinne? Du kan få penger for det, altså!" Åh jada, ærligheten selv. Anonymkode: 8a88f...2be Han sa at han skulle finne ei dame som ville gjøre det mot penger.. Anonymkode: 15951...eef
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå