Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

... noen med evner som har lyst til å "se" på dette? :) 

Det har seg sånn at jeg i tenårene var hodestups forelsket i en som bare ville ha en uforpliktet "av og på"-relasjon til meg, og selv om det nok var litt romantiske følelser fra hans side også, så ble vi aldri noe ordentlig. Som min første store forelskelse og definitivt en typisk "player", klarte han å knuse hjertet mitt ganske kraftig, før jeg bestemte meg for å gå videre med en annen.

I løpet av de mange (!) årene vi ikke så noe til hverandre, hadde denne fyren et titalls kjærester, mens jeg kun har hatt én. Han har kontaktet meg sporadisk over alle disse årene for en ny sjanse, noe han aldri før har fått ... ikke før nå.

Selv om jeg aldri helt glemte ham, så har jeg ikke gått rundt og hatt følelser for ham frem til nå heller. Jeg sa nylig ja til ett møte (som endte med sex, da jeg aldri tenkte at det ville bli til noe mer uansett), og han har vært ganske "på" i ettertid. Han påstår han vil ha meg og ønsker at vi skal bli seriøse, men jeg er bare delvis åpen for tanken. For det første er jeg litt usikker på hva jeg føler, og jeg tørr ikke å åpne meg opp for ham heller. Magefølelsen min sier egentlig ingenting ...?

Jeg er like usikker på hva jeg selv kan få til her, som jeg er på ham. Det er ikke blankt nei, men samtidig ikke ja, heller.

Alt jeg vet er at jeg ikke tror på alt det snakket om at han har endret seg; at han vil bli seriøs og finne mor til sine barn, osv. Vel, når jeg ser livsstilen hans og på de damene han har hatt i nyere tid, så er dette alt fra modeller til andre smellvakre kvinner (og enkelte av dem; veldig oppegående damer).  Jeg lever et ganske annet liv og er mer seriøs, og jeg føler spesielt på den at hvis DE ikke var bra nok på sikt de heller ... hvorfor skal jeg plutselig være det, nå? Vi er i tyveårene, forresten.

Hmmm!

Anonymkode: c0ec1...4c4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg leser ikke ..men ikke hør på hva han sier. Se på hva han gjør... det forteller mer enn 1000 ord. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, Bente1234 said:

jeg leser ikke ..men ikke hør på hva han sier. Se på hva han gjør... det forteller mer enn 1000 ord. 

Enig i dette. Handlinger og ord må samsvare! Det er den største leksa jeg har lært.

"When someone shows you who they are, believe them" 

Anonymkode: 5e1a0...463

AnonymBruker
Skrevet

Ikke sats på han der. Han bruker deg nå fordi han ikke har noen andre. Med en gang det kommer noen mer attraktive, er du glemt.

Anonymkode: d97f2...0c7

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Ikke sats på han der. Han bruker deg nå fordi han ikke har noen andre. Med en gang det kommer noen mer attraktive, er du glemt.

Anonymkode: d97f2...0c7

Hmm, du kan ha rett - og du kan ha feil. Jeg er tvilsom, ja. Men helt ærlig har jeg ikke helt følelsen av at han bare bruker meg. 

Jeg avskriver deg ikke, for du kan ha rett. Kan du legge til noe eventuelt som «backer opp» det du sier? Hvordan vet jeg at du har noe å fare med? ts

Skrevet

Jeg tenker at du kan jo forsåvidt forlyste deg med han ingenting i veien for det. Men ikke ha noe forventninger om noe mer. Så går det nok greit. 

AnonymBruker
Skrevet
Bente1234 skrev (11 minutter siden):

Jeg tenker at du kan jo forsåvidt forlyste deg med han ingenting i veien for det. Men ikke ha noe forventninger om noe mer. Så går det nok greit. 

Denne fyren mangler ikke damer, for å si det sånn.. så det litt sånn; hvorfor nå? Når jeg vet han har andre tilgjengelig mer et knips. Og jeg mangler vel ikke menn heller, selv... misforstå meg rett 😅 så det er vanskelig å vite hvem eller hva som er «safe» å satse på. 

Gode poeng der ja!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...