AnonymBruker Skrevet 22. april 2021 #41 Del Skrevet 22. april 2021 On 4/20/2021 at 8:21 PM, AnonymBruker said: Har brukt Kattnakken til mine barn og det er fremdeles helt og fint etter 3 års bruk. Ser at det begynner å bli ruglete enkelte steder, men alt «gummitøy» blir det med tiden og etter mye bruk, uavhengig av merke. Kanskje du bør gå over til skalltegntøy hvis det irriterer deg? Det puster og er i tillegg mer behagelig å ha på seg. Mine barn bruker ikke gummiregntøy lengre, men de er 6+ år nå Anonymkode: 6fdbe...521 Forskjellen på skalldyr og regntøy er jo egentlig bare hvorvidt polyurethan-membranen sitter på utsiden eller innsiden av et stofflag Anonymkode: 278d5...9f0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. april 2021 #42 Del Skrevet 22. april 2021 Just now, AnonymBruker said: Forskjellen på skalldyr og regntøy er jo egentlig bare hvorvidt polyurethan-membranen sitter på utsiden eller innsiden av et stofflag Anonymkode: 278d5...9f0 *skalltøy 😅 Anonymkode: 278d5...9f0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. april 2021 #43 Del Skrevet 23. april 2021 Har kjøpt et regnsett i kattnakken. Ble rart/morkent i tøyet og lakk inn vann overalt. Bare brukt til et barn i en kort periode. Så jeg var langt i fra fornøyd, aldri mer🙈 Anonymkode: aae25...cdb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. april 2021 #44 Del Skrevet 23. april 2021 Butikken jeg kjøpte det på, har snakket med Kattnakken og sendt det inn som reklamasjons sak. Skulle få beskjed i morgen. Så får vi se hva de selv mener om kvaliteten... Ts. Anonymkode: 238e7...e0b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miragrig Skrevet 20. mai 2022 #45 Del Skrevet 20. mai 2022 On 4/20/2021 at 6:37 PM, AnonymBruker said: Som barnehagemamma og barnehageansatt har jeg god erfaring med kattnakken. Det er slitesterkt og barna som har de regnklærne er de som oftest er tørre. Siden det er så slitesterkt så er det også litt stivt i stoffet og dermed anbefaler jeg det ikke til de yngste barna. Det er bedre med regnklær av mykere stoff til de små som akkurat har lært å gå eller kanskje ikke går ennå. Mulig du har vert maks uheldig? Mitt barn er svært aktivt og har slitt hull i både reima og HH sine regnsett, kattnakken har holdt tett og er blitt arvet av yngre søsken. Anonymkode: 6f834...beb hva ville du anbefalt til de minste som ikke går ennå? Hva er et bra alternativ som er mykere og av bra kvalitet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HerKommerMummi Skrevet 20. mai 2022 #46 Del Skrevet 20. mai 2022 Elsker Kattnakken sin kvalitet, men kundeservicen er dessverre elendig. Bieprintet og mange av de gamle printene er nydelig. Men de nyeste printene ser ut som er designet av en full sjømann. Så betaler heller dyrt på Finn for et gamelt print! Da finner jeg ungene kjapt i bhg også. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2022 #47 Del Skrevet 20. mai 2022 Synest det er litt sånn overhypa, jobbe som pedleiar på 14 året og har erfart alle merker. Kattnakken er eit bra merke! Men det er ikkje alltid merkevare som er best. Det er mange sett som er gode, ikkje alle. Nokon gonger handle det litt om anatomi også, f.eks vil nokre barn snuble i Barnevaderen pga lange bein mens andre passe den bortimot perfekt og blir ikkje våte. Eg kan annbefale Nordbjørn, billig og bra. Bruker det til mine barn, soleklar favoritt. Ellers er Didrikson og Reflex bra. Annbefaler ofte reflex til dei minste, fleste sett derfrå siste åra er lette og tette. Kids World frå Spar Kjøp er ok, held ein sessong. Blir litt sånn bruk og kast, men men. Det stemmer at regntøy morkne. Vi fant nokke gammalt låneregntøy som var stivt og flassa når vi tok covid ryddinga. Anonymkode: 814fe...451 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anelyy Skrevet 27. mai 2023 #48 Del Skrevet 27. mai 2023 Hvor blir kattnakken klærne produsert? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2023 #49 Del Skrevet 27. mai 2023 Husk at man betaler for designet også, altså printet på regntøyet til Kattnakken, det gjør det dyrere i pris. Tester viser at det ikke er av de beste. Anonymkode: d1152...329 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. august 2023 #50 Del Skrevet 7. august 2023 Sikkert sent å få svar nå. Men på vår toåring har vinterregndress funket helt greit. Men todelt sett brukte vi to ganger før vi ga det videre. Livet er alt for lavt, så det lakk vann inn mellom jakka og buksa. Så misfornøyd. Vi er VELDIG fornøyd med Stormberg vestland, og Stormberg stormflod til 6 åringen. Og nå får 2 åringen det også. 6 åringen svømte i en sølepytt og var nesten tørr over alt. Litt våt ytterst på ermet. Anonymkode: c2c95...6ff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå