AnonymBruker Skrevet 20. april 2021 #21 Del Skrevet 20. april 2021 Har brukt Kattnakken til mine barn og det er fremdeles helt og fint etter 3 års bruk. Ser at det begynner å bli ruglete enkelte steder, men alt «gummitøy» blir det med tiden og etter mye bruk, uavhengig av merke. Kanskje du bør gå over til skalltegntøy hvis det irriterer deg? Det puster og er i tillegg mer behagelig å ha på seg. Mine barn bruker ikke gummiregntøy lengre, men de er 6+ år nå Anonymkode: 6fdbe...521 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strange Doll Skrevet 20. april 2021 #22 Del Skrevet 20. april 2021 Jeg bruker kun Kattnakken til alle mine tre barn og det er det eneste regntøyet eldste vil bruke. Opplever det som svært slitesterkt 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. april 2021 #23 Del Skrevet 20. april 2021 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Har brukt Kattnakken til mine barn og det er fremdeles helt og fint etter 3 års bruk. Ser at det begynner å bli ruglete enkelte steder, men alt «gummitøy» blir det med tiden og etter mye bruk, uavhengig av merke. Kanskje du bør gå over til skalltegntøy hvis det irriterer deg? Det puster og er i tillegg mer behagelig å ha på seg. Mine barn bruker ikke gummiregntøy lengre, men de er 6+ år nå Anonymkode: 6fdbe...521 Det er jo det mange sier, at det holder i flere år. Derfor jeg synes det er rart at de på butikken kan si at barnet mitt, som for det meste sitter i sandkassen eller sykler i utetiden i barnehagen, skal ha klart å slite ut regnbuksen såpass at det har blitt flere små hull/slitasjemerker på 1-2mnd. Det irriterer meg selvfølgelig at butikken påstår dette, mens jeg mener det må være en produksjonsfeil/svakhet i stoffet. Rart om ett barn skal kunne slite ut en bukse så fort, mens andre har den i 3 år. Anonymkode: 238e7...e0b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Dartle Skrevet 20. april 2021 #24 Del Skrevet 20. april 2021 Vi har veldig hard bruk av Kattnakken inkl arv og kjøpt brukt, men ingen hull her nei. Høres jo ut som det må ha vært noe feil med settet du kjøpte ja. Synes de da bør ha god kundeservice. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. april 2021 #25 Del Skrevet 20. april 2021 Vi er veldig fornøyd med Kattnakken. Alt annet regntøy vi har hatt har enten fått jordslag, hull, skader eller blitt slitt i stykker. Kattnakken har holdt år etter år. Anonymkode: 74825...f35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. april 2021 #26 Del Skrevet 21. april 2021 Har ikke vært spesielt fornøyd med vinterregndressen. Tung og stiv.. de i bhg har heller ikke brukt den på mini så mye.. er vel brukt en gang siden mini fikk den til jul.. kommer ikke til å kjøpe mer kattnakken . Veldig fornøyd med reflex regntøy Anonymkode: 98929...d54 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. april 2021 #27 Del Skrevet 21. april 2021 Har kun regnvotter fra kattnakken. Veldig fornøyd med dem. Anonymkode: 8b0c9...8ac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. april 2021 #28 Del Skrevet 21. april 2021 Veldig fornøyd her også, vi har grus på den siden av huset hvor vi har sandkasse, dissestativ og lignende, så de krypper og herjer mye der - ikke noe hull eller slitasje som jeg ser. Har den nye til minste nå, og ikke noe problem så langt. Anonymkode: c912b...e8b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. april 2021 #29 Del Skrevet 21. april 2021 Som student som vanligvis handler gode merker på salg så er jeg glad jeg så denne tråden. Synes det biesettet fra Kattnakken er helt nydelig, men tror ikke jeg tør å bruke så mye penger på det når jeg leser denne tråden 😵 Anonymkode: a9918...0aa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. april 2021 #30 Del Skrevet 21. april 2021 7 minutter siden, AnonymBruker said: Som student som vanligvis handler gode merker på salg så er jeg glad jeg så denne tråden. Synes det biesettet fra Kattnakken er helt nydelig, men tror ikke jeg tør å bruke så mye penger på det når jeg leser denne tråden 😵 Anonymkode: a9918...0aa Det er vi veldig fornøyde med (hel regndress), ser ut til at mange foreldre og barnehageansatte er fornøyd her også. Men enig i at det er dyrt da. Anonymkode: c912b...e8b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. april 2021 #31 Del Skrevet 21. april 2021 Vi er på 7. året med Kattnakken, og har bare god erfaring. Aldri opplevd hull eller synlig slitasje. Eldstemann har brukt sin vinterregndress i 2 år nå, og først nå begynte hun å bli litt våt igjennom nederst. I vår barnehage er de veldig glad i Kattnakken, og velger alltid dette før annet tøy. Jeg mener jeg har lest at de har byttet produsent nå under Covid, grunnet leveranseproblemer. Kanskje det kan ha noe å si med tanke på kvalitet? Vi opplevde det samme med Wheat nå i vinter, hvor en helt ny vinterdress var hullete etter 2 ukers bruk. De hadde måttet bytte produsent i år. Men da fikk jeg pengene tilbake. Anonymkode: a7d60...665 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. april 2021 #32 Del Skrevet 21. april 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det er vi veldig fornøyde med (hel regndress), ser ut til at mange foreldre og barnehageansatte er fornøyd her også. Men enig i at det er dyrt da. Anonymkode: c912b...e8b Godt å se at flere er fornøyde og, skal se hva jeg ender opp med å gjøre. Handler vanligvis på salg men det biesettet er så nydelig at jeg vurderer å kjøpe det til fullpris 😍 Anonymkode: a9918...0aa 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. april 2021 #33 Del Skrevet 21. april 2021 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Det er jo det mange sier, at det holder i flere år. Derfor jeg synes det er rart at de på butikken kan si at barnet mitt, som for det meste sitter i sandkassen eller sykler i utetiden i barnehagen, skal ha klart å slite ut regnbuksen såpass at det har blitt flere små hull/slitasjemerker på 1-2mnd. Det irriterer meg selvfølgelig at butikken påstår dette, mens jeg mener det må være en produksjonsfeil/svakhet i stoffet. Rart om ett barn skal kunne slite ut en bukse så fort, mens andre har den i 3 år. Anonymkode: 238e7...e0b Tror du må begynne å innse at det er ingen og ikke regnetøyet som er problemet her. Anonymkode: 4afbf...fd9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. april 2021 #34 Del Skrevet 21. april 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Tror du må begynne å innse at det er ingen og ikke regnetøyet som er problemet her. Anonymkode: 4afbf...fd9 *ungen Anonymkode: 4afbf...fd9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. april 2021 #35 Del Skrevet 21. april 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): *ungen Anonymkode: 4afbf...fd9 Ja greit om det er gutten som har klart å slite ut en nytt regntøy på 1-2 måneder. Jeg har regnet ut at den er maks brukt 14 dager i utetiden i barnehagen. Sandkasselek, sykling, og en god periode med mye snø. Så om kvaliteten ikke er bedre enn å tåle 14 dager med lek (2 timer hver gang), så kjøper jeg nok et annet merke. Ønsker bedre kvalitet enn dette. Skal og sies at vi har mye annet yttertøy, brukt i 1-2år som aldri har vist noe form for slitasje eller hull. Samme gutten som har brukt klærne, også på samme uteområde over mye lengre tid. Anonymkode: 238e7...e0b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. april 2021 #36 Del Skrevet 21. april 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Tror du må begynne å innse at det er ingen og ikke regnetøyet som er problemet her. Anonymkode: 4afbf...fd9 Nå skal jo klær til unger tåle litt da. Anonymkode: c40eb...f92 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. april 2021 #37 Del Skrevet 21. april 2021 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Det er vi veldig fornøyde med (hel regndress), ser ut til at mange foreldre og barnehageansatte er fornøyd her også. Men enig i at det er dyrt da. Anonymkode: c912b...e8b Jeg jobber i barnehage og synes ikke de er bra Anonymkode: 26e4b...cde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. april 2021 #38 Del Skrevet 21. april 2021 Vi ble anbefalt kattnakken, jeg sjekket prisen og tenkte nope. Vi kjøpte et regnsett på salg i Sverige, ganske billig egentlig, og det er like fint andre året på rad og hun er ikke blitt våt. Anonymkode: 69d84...828 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. april 2021 #39 Del Skrevet 21. april 2021 Jeg har vært fornøyd med kattnakken. Har bare kjøpt en regndress selv, men har arvet en del sett. Alt holder fint. Anonymkode: fc88c...7e6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trynefaktor Skrevet 21. april 2021 #40 Del Skrevet 21. april 2021 Jeg er fornøyd. Er på andre settet nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå