AnonymBruker Skrevet 20. april 2021 #1 Del Skrevet 20. april 2021 Kattnakken blir snakket om som det aller beste regntøyet på markedet. Vi har hatt nå 3 sett til sammen til minstemann. Og nå er det tredje gangen vi må reklamere på regnbuksen, etter kun et par måneder hver gang! Den begynner på en måte å løse seg opp i foret (utvendig) at stoffet skaller av. Merker det ved at minstemann alltid blir våt på merkelig faste plasser hver gang det regner, og jo da; ny «slitasje» etter kun noen få uker i bruk. Er det bare vi som er uheldig, eller har andre samme erfaring? Når man kjøper regntøy for i underkant av 1000kr hadde jeg nok forventet mer, og tenkt vi har vært uheldig, og kjøpt Kattnakken også neste gang. Men nå begynner jeg å lure. Kjøpte det nye gule, humlesettet, og nå små hull/slitasje igjen. På flere plasser, så er ikke bare gutten som har vært uheldig å laget hull eller noe, ser det på måten slitasjen er. Anonymkode: 238e7...e0b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. april 2021 #2 Del Skrevet 20. april 2021 Hvorfor kjøpte du regnsettet fra Kattnakken hele tre ganger hvis du hver gang har vært misfornøyd med buksa? Anonymkode: b3f63...5f1 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. april 2021 #3 Del Skrevet 20. april 2021 Det er sykt populært, men jeg forstår ikke hvorfor. Tykt og stivt å bevege seg i synes jeg. Anonymkode: 4dd65...528 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. april 2021 #4 Del Skrevet 20. april 2021 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Hvorfor kjøpte du regnsettet fra Kattnakken hele tre ganger hvis du hver gang har vært misfornøyd med buksa? Anonymkode: b3f63...5f1 For det er populært. Du er ukul hvis du ikke har katnakken regndress. Anonymkode: c40eb...f92 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. april 2021 #5 Del Skrevet 20. april 2021 Tørkes det i tørkeskap? Vi har det i barnehagen, og merker at dersom regntøy tørkes på for høy temperatur så oppstår det slike feil som du beskriver. Anonymkode: c0210...cb9 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. april 2021 #6 Del Skrevet 20. april 2021 Glad jeg så denne tråden...Har hittil kjøpt regntøy fra Lindberg og Kuling og vært fornøyd med det. Vurderte sterkt å kjøpe Kattnakken neste gang, men kanskje like greit å holde seg til Lindberg. Anonymkode: ad276...f21 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. april 2021 #7 Del Skrevet 20. april 2021 Tipper du vasker det på for høy varme / tørker det i tørkeskap! Anonymkode: 1d8a3...783 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. april 2021 #8 Del Skrevet 20. april 2021 Mange som er misfornøyd Anonymkode: 26e4b...cde 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. april 2021 #9 Del Skrevet 20. april 2021 AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Tipper du vasker det på for høy varme / tørker det i tørkeskap! Anonymkode: 1d8a3...783 Det er brukt til og fra i en og en halv måned, kun skylt med slange utvendig når gjørmete! Tørkes på vrangen (som anbefalt fra Kattnakken), i yttergangen i blokken vi bor i, altså i ca. 20grader romtemperatur. Så ikke trekk så raske beslutninger! Anonymkode: 238e7...e0b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. april 2021 #10 Del Skrevet 20. april 2021 Vi kjøpte vinterregndress i fjor høst fra kattnakken til 1000 kr, og den er tydelig slitt. Både foret innvendig har fått mange løse dratt tråder og sømmene nede ved beina slipper inn vann. Er det tredje barnet og har aldri opplevd så dårlig kvalitet på regntøy før. Til sammenligning ble et regnsett fra navigere kjøpt på coop til rundt 1/3 av prisen og brukt til mine to aktive barn i 4 sesonger til sammen, solgte det etterpå for det var ikke tegn til slitasje. Har også god erfaring med regntøy fra reflex og reima. Trodde de skulle være gode, men virker som bare overpriset motemerke. Anonymkode: 85f52...97e 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. april 2021 #11 Del Skrevet 20. april 2021 AnonymBruker skrev (52 minutter siden): For det er populært. Du er ukul hvis du ikke har katnakken regndress. Anonymkode: c40eb...f92 Nei, første gangen gikk det gjennom på reklamasjon; altså feil ved produksjon. Andre gangen «overtalte» de meg om at det var barnet mitt som har krøpet på skarpe stener eller lignende. Altså, de mente at gutten min på 3,5år hadde «slitt» ut regnklærne på 2måneder i barnehagen. Trodde det skulle tåle nettopp barnehagelek... Anonymkode: 238e7...e0b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. april 2021 #12 Del Skrevet 20. april 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Vi kjøpte vinterregndress i fjor høst fra kattnakken til 1000 kr, og den er tydelig slitt. Både foret innvendig har fått mange løse dratt tråder og sømmene nede ved beina slipper inn vann. Er det tredje barnet og har aldri opplevd så dårlig kvalitet på regntøy før. Til sammenligning ble et regnsett fra navigere kjøpt på coop til rundt 1/3 av prisen og brukt til mine to aktive barn i 4 sesonger til sammen, solgte det etterpå for det var ikke tegn til slitasje. Har også god erfaring med regntøy fra reflex og reima. Trodde de skulle være gode, men virker som bare overpriset motemerke. Anonymkode: 85f52...97e Ja jeg har begynt å innse det jeg også. Trodde vi bare var uheldig osv men blir ikke kjøpt mer her! Anonymkode: 238e7...e0b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. april 2021 #13 Del Skrevet 20. april 2021 AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Glad jeg så denne tråden...Har hittil kjøpt regntøy fra Lindberg og Kuling og vært fornøyd med det. Vurderte sterkt å kjøpe Kattnakken neste gang, men kanskje like greit å holde seg til Lindberg. Anonymkode: ad276...f21 Hold deg til det du er fornøyd med og har erfaring med selv. Ingen grunn til å bytte, jeg har brukt Reima regnklær til jenta mi i alle år i barnehagen, aldri opplevd slitasje eller hull. Kattnakken derimot, tredje settet med slitasjer etter kort tids bruk. Naivt av meg å kjøpe flere ganger, men som skrevet nedenfor; ble overtalt om at det var gutten som hadde slitt det ut på 1-2måneder ved vanlig barnehagelek. Anonymkode: 238e7...e0b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. april 2021 #14 Del Skrevet 20. april 2021 Har hørt det samme fra venner som kjøpte det. Vi har tegnsett fra Lindex til 2-åringen og vært helt superfornøyde med det! Anonymkode: 59994...b06 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. april 2021 #15 Del Skrevet 20. april 2021 Jobber i barnehage og har hatt mange barn på avdelingen med vinterregndress fra Kattnakken siste månedene. Alltid tørre, varme unger. Ser ikke ut som det blir mer slitt enn andre merker. Men mulig det er uforholdsmessig populært. Og dyrt er det vel også. Anonymkode: 7984d...f09 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. april 2021 #16 Del Skrevet 20. april 2021 Som barnehagemamma og barnehageansatt har jeg god erfaring med kattnakken. Det er slitesterkt og barna som har de regnklærne er de som oftest er tørre. Siden det er så slitesterkt så er det også litt stivt i stoffet og dermed anbefaler jeg det ikke til de yngste barna. Det er bedre med regnklær av mykere stoff til de små som akkurat har lært å gå eller kanskje ikke går ennå. Mulig du har vert maks uheldig? Mitt barn er svært aktivt og har slitt hull i både reima og HH sine regnsett, kattnakken har holdt tett og er blitt arvet av yngre søsken. Anonymkode: 6f834...beb 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chroma Skrevet 20. april 2021 #17 Del Skrevet 20. april 2021 Regndressen til 4-åringen vår er tett, men den ser veldig slitt ut etter kort tid. Det ser ut som den er blitt brukt i flere år. 😄 Kommer til å fortsette å kjøpe didrikson, er veldig fornøyd med det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. april 2021 #18 Del Skrevet 20. april 2021 Har heller ikke god erfaring. Blitt fort slitt/tålt lite, og er veldig stivt. Min sønn har slitt ut regnbukser fra HH, Reima, Reflex og kattnakken. Det eneste som har holdt mer enn en sesong (er faktisk på 3 året med samme bukse nå) er Didrikson sitt, som har ekstra slitesterkt stoff på rumpe og knær. Anonymkode: 2d78f...ba3 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. april 2021 #19 Del Skrevet 20. april 2021 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Har heller ikke god erfaring. Blitt fort slitt/tålt lite, og er veldig stivt. Min sønn har slitt ut regnbukser fra HH, Reima, Reflex og kattnakken. Det eneste som har holdt mer enn en sesong (er faktisk på 3 året med samme bukse nå) er Didrikson sitt, som har ekstra slitesterkt stoff på rumpe og knær. Anonymkode: 2d78f...ba3 Ja jeg tror jeg må prøve Didrikson sitt, blir uansett ikke Kattnakken flere ganger. Anonymkode: 238e7...e0b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. april 2021 #20 Del Skrevet 20. april 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Som barnehagemamma og barnehageansatt har jeg god erfaring med kattnakken. Det er slitesterkt og barna som har de regnklærne er de som oftest er tørre. Siden det er så slitesterkt så er det også litt stivt i stoffet og dermed anbefaler jeg det ikke til de yngste barna. Det er bedre med regnklær av mykere stoff til de små som akkurat har lært å gå eller kanskje ikke går ennå. Mulig du har vert maks uheldig? Mitt barn er svært aktivt og har slitt hull i både reima og HH sine regnsett, kattnakken har holdt tett og er blitt arvet av yngre søsken. Anonymkode: 6f834...beb Frem til nå har jeg nok tenkt at vi bare har vært uheldig. Men når minstemann atter en gang «sliter ut» en regnbukse fra Kattnakken på under 2 måneder, så tenker jeg det er kvaliteten det må være noe med. Anonymkode: 238e7...e0b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå