Gjest Gjest Skrevet 31. august 2005 #1 Skrevet 31. august 2005 Min fine, nesten nye sykkel har blitt ribbel for gear, bremser og alt utenom ramme og dekk. Eikene til bakhjulet var klippet over for å ta utstyret. Jeg er selvfølgelig skikkelig forbannet, og det blir ikke bedre av at jeg har hørt at man ikke får tilbake penger på forsikringen hvis rammen står igjen. Har noen vært borti dette?
Gjest synseren Skrevet 31. august 2005 #2 Skrevet 31. august 2005 Jeg blir så sint av å høre sånne historier. Politiet bryr seg heller ikke om slike tyveri. Jeg vet ikke om du får igjen på forsikringen, men ville bare gi deg litt støtte
Gjest ribba igjen Skrevet 31. august 2005 #3 Skrevet 31. august 2005 Gå en runde rundt i Oslo sentrum så finner du en utrolig mengde med ribbede sykler.
Cassiopeia Skrevet 1. september 2005 #4 Skrevet 1. september 2005 Min fine, nesten nye sykkel har blitt ribbel for gear, bremser og alt utenom ramme og dekk. Eikene til bakhjulet var klippet over for å ta utstyret. Jeg er selvfølgelig skikkelig forbannet, og det blir ikke bedre av at jeg har hørt at man ikke får tilbake penger på forsikringen hvis rammen står igjen. Har noen vært borti dette? ← Jeg fikk tilbake på forsikringen en gang noen hadde gjort hærverk på sykkelen min, da ble reparasjon og nye deler dekket. Det der var utrolig kjipt, føler med deg. Fikk sykkelen min stjålet for noen måneder siden, og det var surt. Og det finnes jo nesten ikke noen måte å unngå det på nå, får de ikke brutt opp låsen tar de jo bare delene.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå