Gå til innhold

Video av meg med dildo til kjæresten?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Var hjemme på dagtid i dag, mens samboer var på jobb. Lagde en liten video av meg naken i sengen, satte kamera bak og filmet at jeg ridde en dildo. 

Hva synes egentlig menn om sånne ting? Vi har hatt en liten nedtur i sexlivet pga et barn, og lurer på om jeg skal sende den til han! 

Anonymkode: cad83...691

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvis den blir delt, er du identifiserbar? 

Hvis du er det,må du ta stilling til eventuel deling du ikke styrer selv.

Anonymkode: d43a1...6df

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde uten tvil syntes at det var fantastisk herlig, sexy og pirrende å få en slik video fra min kjære.

Spesielt i en fase hvor dere har hatt en nedtur i sexlivet vil en slik frekkis kunne vekke et initiativ og gi dere en opptur. 

Anonymkode: 23eb4...69f

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hvis den blir delt, er du identifiserbar? 

Hvis du er det,må du ta stilling til eventuel deling du ikke styrer selv.

Anonymkode: d43a1...6df

Jeg er ikke gjenkjennelig, veggen er hvit og det er bakfra. 

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Men er det best å sende uten dildo, eller med? Hva er mest pirrende? 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Men er det best å sende uten dildo, eller med? Hva er mest pirrende? 

Send videoen med slik som du beskriver. Posisjon som du beskriver bakfra høres for meg ut som veldig sexy. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Får assosiasjoner til filmen Delete me. Du må se den, kanskje du kommer på bedre tanker da. Jeg hadde aldri på noe omstendighet delt slike ting, ikke et bilde en gang , og ikke til min ektemann engang. Stoler rett og slett ikke på noen i disse internett tider hvor  ting blir lagret for evig. Han kan miste telefonen ,bli hacket , han kan forandre seg og plutselig bruke det mot deg en gang i fremtiden. Og skulle du anmelde det vil du aldri få rettferdighet da du blir slutshamet resten av livet ditt og ødelegge livet ditt. Ingen har empati med kvinner som blir utsatt for slikt da det blir fremstilt som deres egen feil. Så kan du godta disse konsekvensene kjør på - hvis ikke bare la vær og heller gjør ting for han in real life.

Anonymkode: 45b48...cfd

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Var hjemme på dagtid i dag, mens samboer var på jobb. Lagde en liten video av meg naken i sengen, satte kamera bak og filmet at jeg ridde en dildo. 

Hva synes egentlig menn om sånne ting? Vi har hatt en liten nedtur i sexlivet pga et barn, og lurer på om jeg skal sende den til han! 

Utelukkende positiv.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Nei, ikke gjør det. Vær så snill. Man vet aldri hva fremtiden bringer. Hva om dere går fra hverandre en gang, og plutselig sitter eksen din med sånt materiale? Kanskje sletter han det aldri? Hva om din tlf eller hans blir hacket? Greit at andre ikke vil kjenne deg igjen, men ekkelt for det om, vil jeg tro. 

Hvis dere har glidd fra hverandre er det sikker andre måter å finne hverandre igjen.

Anonymkode: 63933...728

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Jeg hadde blitt veldig positivt overrasket!  Pirrende og litt frekt, midt i blinken :)

Hvorfor skulle telefonen til TS bli hakket? Det er kun kjendiser som har det problemet og alle oss andre er det ingen hackere som bryr seg et fnugg om. Om samboeren er til å stole på er en annen ting. 

Anonymkode: 5028f...93e

• Liker 2
Skrevet

Som andre over her skrive så tror jeg din mann utelukkende vil reagere positivt på en slik video. Vi menn er nok ofte ganske visuelle av oss og tenner på det visuelle. Både sexy bilder og videoer vil med stor sannsynlighet vekke en tenning og seksuell positiv respons. 

• Liker 2
Skrevet (endret)

Jeg hadde dratt hjem fra jobben Asap, 😉

Endret av Gladgutten79
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Har levd etter en regel i alle år;

Om bildet/videoen ikke tåler forsiden av VG, så finnes det ikke.

Anonymkode: e6a88...678

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (42 minutter siden):

I dette tilfellet hadde jeg droppet det til du vet han faktisk har litt sexlyst.

Regner med de positive svarene her inne IKKE er fra folk som har lav sexlyst etter barn. 

Kjenner flere menn som generelt har veldig høy sexlyst, men for dem også gjelder kontekst.

Om det derimot er du som har bremset sexlivet og du vet han har lyst er saken en annen. 

Anonymkode: 04e7d...5c0

AnonymBruker
Skrevet

Trodde folk på nåværende tidpunkt hadde forstått at det å filme sexvideoer av seg selv er en dårlig ide og en enda dårligere ide er det å dele dem med andre.

Anonymkode: cd0c8...a36

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Har levd etter en regel i alle år;

Om bildet/videoen ikke tåler forsiden av VG, så finnes det ikke.

Anonymkode: e6a88...678

En særdeles god leveregel. 😃👍

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

I dette tilfellet hadde jeg droppet det til du vet han faktisk har litt sexlyst.

Regner med de positive svarene her inne IKKE er fra folk som har lav sexlyst etter barn. 

Kjenner flere menn som generelt har veldig høy sexlyst, men for dem også gjelder kontekst.

Om det derimot er du som har bremset sexlivet og du vet han har lyst er saken en annen. 

Enig.

På generelt grunnlag er det en dårlig idé å spørre mennesker som allerede sitter halvtent og bare trenger en liten gnist for å stå i full fyr, om hva man skal gjøre med et sexliv som går trått. 

Anonymkode: 5ef01...4fa

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Ja, han har lyst hele tiden, det er meg det har stått på, eller står på. 

AnonymBruker
Skrevet

Hva om han ikke liker det? Da har du dummet deg ut og det blir klein stemning.

Anonymkode: 3d2d4...2a9

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hva om han ikke liker det? Da har du dummet deg ut og det blir klein stemning.

Anonymkode: 3d2d4...2a9

😂😅 Har liten tro på at hun dummer seg ut. Tror uten tvil at mannen hennes vil like det. 

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...