AnonymBruker Skrevet 20. april 2021 #1 Skrevet 20. april 2021 Er de sarte og lettkrenka? Jeg møter på så mange lettkrenka folk som reagerer og tar sånn på vei. De som er oppvokst i finere områder virker så lettkrenka, og de som er fra bygdene og ellers i Norge tar liksom ikke sånn på vei om man har forskjellige meninger eller sier noe rett ut. Er liksom vant med menn som ikke er så dramatiske. Men nå bor jeg i Bærum og synes menn her er så sarte og skal pakke ting inn, eller ikke si det som det er. Jeg synes slik kommunikasjon er så vanskelig og forvirrende og stressende. Hva vil de, er de sure..vanskelig å vite. Noen som har merka dette? Anonymkode: e6515...4a3
AnonymBruker Skrevet 20. april 2021 #2 Skrevet 20. april 2021 Kanskje ikke lettkrenka, men bortskjemte? Det beste ordet jeg kommer på er «entitled» på engelsk, at de tenker de har krav på at verden retter seg etter dem. At de (det finnes unntak selvsagt) ikke er så vant til å møte motgang. Mennesker som har møtt lite motgang i livet kan ofte oppleve små problemer som svært dramatiske. Anonymkode: d3556...9b1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå