AnonymBruker Skrevet 20. april 2021 #1 Skrevet 20. april 2021 Ble inspirert av en annen tråd. Men min situasjon er litt annerledes. Jeg er 25 år gammel og har hatt flere sex partnere (FF og forhold). Har ikke barn. Jeg sliter en del med å få orgasme selv. Det som må til er hard elskov 😅 Altså, ikke bare pikk i fitte, bang bang bang, men at man er med i sexen med hele kroppen, hender overalt og litt kyss innimellom er et stort pluss for meg. Jeg liker ganske intens sex. Jeg har lært meg å stramme til der nede, som jeg har lagt merke til at menn liker. Men at for jeg skal klare å komme selv, så må jeg slappe av. Så her er mitt dilemma Om jeg strammer til, så kommer mannfolka alt for tidlig. Om jeg slapper av for å komme selv, så mister de ereksjonen 🙄🤷🏼♀️ Hva gjør jeg?? Har prøvd å blande litt på, stramme litt, slappe av, stramme litt osv, men det skal ikke lange tiden til med stramming før de kommer... og det skal ikke lange tiden til om jeg slapper av før den blir slapp. Jeg rekker rett og slett ikke å komme før den blir slapp, og jeg må stramme til igjen og utsette at jeg kommer selv. Jeg nyter ikke sexen så mye når jeg strammer, fordi jeg fokuserer så mye på det istedenfor å nyte... Noen erfarne som har noe tips til meg? Vil gjerne ha tips fra menn om ereksjon og vil gjerne ha tips fra kvinner om de har funnet en løsning 😅 Anonymkode: b5eac...1a2
Hr. Aktiv Skrevet 20. april 2021 #2 Skrevet 20. april 2021 Jeg ville ha tenkt litt på meg selv også innimellom her. Om dama vil slappe av for å komme synes jeg hun bør det. Ellers har jeg fikset orgasmen hennes på andre måter. Slik har selvtiliten og dermed sexen blitt bedre på sikt. Kansaje man etter hvert hadde timet begges orgasmer samtidig? 1
AnonymBruker Skrevet 20. april 2021 #3 Skrevet 20. april 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Ble inspirert av en annen tråd. Men min situasjon er litt annerledes. Jeg er 25 år gammel og har hatt flere sex partnere (FF og forhold). Har ikke barn. Jeg sliter en del med å få orgasme selv. Det som må til er hard elskov 😅 Altså, ikke bare pikk i fitte, bang bang bang, men at man er med i sexen med hele kroppen, hender overalt og litt kyss innimellom er et stort pluss for meg. Jeg liker ganske intens sex. Jeg har lært meg å stramme til der nede, som jeg har lagt merke til at menn liker. Men at for jeg skal klare å komme selv, så må jeg slappe av. Så her er mitt dilemma Om jeg strammer til, så kommer mannfolka alt for tidlig. Om jeg slapper av for å komme selv, så mister de ereksjonen 🙄🤷🏼♀️ Hva gjør jeg?? Har prøvd å blande litt på, stramme litt, slappe av, stramme litt osv, men det skal ikke lange tiden til med stramming før de kommer... og det skal ikke lange tiden til om jeg slapper av før den blir slapp. Jeg rekker rett og slett ikke å komme før den blir slapp, og jeg må stramme til igjen og utsette at jeg kommer selv. Jeg nyter ikke sexen så mye når jeg strammer, fordi jeg fokuserer så mye på det istedenfor å nyte... Noen erfarne som har noe tips til meg? Vil gjerne ha tips fra menn om ereksjon og vil gjerne ha tips fra kvinner om de har funnet en løsning 😅 Anonymkode: b5eac...1a2 Et tips som fungererer her er å bruke en sånn penishylse. De er myke i materialet og gjør at penis blir tykkere, slik at man får masse friksjon med den på. Ha på vannbasert glidemiddel å sett den på penis. Ha den på helt til dama får orgasme. Den gir penis ekstra friksjon, men samtidig mindre følsomhet på selve strengen som er det pungtet som gjør at mannen får fort orgasme. Etter du har fått en orgasme eller tre, så kan han komme enten med hylsen på eller avslutte uten. Er også spennende med variasjon og kunne styre orgasmen sånn.🙂 Anonymkode: 3e0f6...c13
AnonymBruker Skrevet 20. april 2021 #4 Skrevet 20. april 2021 Mens du slapper av og er nær å komme - Legg to av fingrene dine rundt penisen hans (hold de foran skjedeåpningen) og stram litt til så kommer dere begge to. Jeg bruker ofte peke og langefingeren. Mange menn som har kommentert at dette er veldig digg! Anonymkode: bd161...175 1
AnonymBruker Skrevet 20. april 2021 #5 Skrevet 20. april 2021 Et anner alternativ er å bruke dildo enten før eller etter samleie til du er fornøyd samt masse oralsex. Jeg elsker iallefall å gi oralsex på ei dame både med og uten dildo/vibrator inni henne samtidig.🙂 Anonymkode: 3e0f6...c13
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå