Gå til innhold

Hvor mange mobiler har du mistet og ødelagt i ditt liv? 

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg og ei venninne hadde en liten diskusjon for en liten stund siden. Hun har mistet (lagt igjen steder i fylla, falt utav lomma i fylla etc) eller ødelagt 9 telefoner. Det synes jeg er ekstremt ille. Vi er begge i midten av 30 årene. 

Jeg har aldri mistet en telefon og har aldri ødelagt en telefon. Har aldri knust en skjerm *bank i bordet* enda og har hatt en god del telefoner. Det er kun det at batteriet blir tregt med tiden og mobilene får ikke oppdateringer, som er grunnen til mobilbytte. Eller at jeg bare har lyst på en ny uten god nok grunn. Ikke knust skjerm eller at jeg har mistet den i bakken, sølt vann etc, aldri opplevd det.

Hun mener jeg er unormal, jeg mener hun er unormal. Så jeg er nyssgjerrig.
Hvor mange mobiler har du mistet og ødelagt i ditt liv? 

Anonymkode: 830dc...c19

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Aldri mistet noen. Men jeg har ødelagt mange. Så og si hver gang jeg har kjøpt ny telefon så er det fordi den gamle ble ødelagt. Har byttet tlf ellers fordi jeg kunne gi den gamle videre til barna når de har trengt ny (to ganger). 

Gidder ikke å kjøpe ny før den gamle er helt ubrukelig. Har vært litt uforsiktig noen ganger, greit nok. Men kjøper uansett alltid rimelige telefoner. 

Har hatt mobiler i ca 23 år, husker ikke akkurat hvor mange jeg har hatt, men i overkant av ti tror jeg. 

Endret av solmåneogstjerner
Skrevet

Null. :nigo: 

• Liker 1
Skrevet

Ingen. De har blitt gamle og dårlige, alle sammen. 

AnonymBruker
Skrevet

Tror jeg har eid ca. 10 mobiler i livet, 30 år. Fikk første som 11-åring. Noen har blitt ødelagt, ramlet i bakken, sluttet å fungere bare, eller forsvunnet.

Anonymkode: c22f8...122

AnonymBruker
Skrevet

Ingen faktisk. Har hatt mobil i 22 år. Ikke en gang knust skjerm. Hatt min del av utagerende festing for å si det sånn. 

Anonymkode: dbeb8...11c

AnonymBruker
Skrevet

Ødela en telefon ved å miste den fra armlenet på en stol. Den traff akkurat på antenna eller noe. Null signal på noenting etter.

Ødela en telefon ved å miste den fra lomma i det jeg var på vei ut døra. På fliser med litt sandkorn. Skjermen ble totalt knust og den sluttet å fungere i løpet av en time. Hadde mistet den samme telefonen flere ganger før uten at skjermen knuste, men da var det ikke sandkorn på flisene.

Anonymkode: 10f53...e88

Skrevet

Har egentlig aldri ødelagt en telefon som var i bruk. Men den ene vi brukte til en ekstra konto på pogo fikk en ripe i glasset når jeg var for ivrig under et raid. :ler:

Gjest Timeplan
Skrevet

Ai, det er mange. Jeg var skikkelig ille på det der før, brukte vel en telefon i året eller noe. Så kanskje 15 stykker, jeg aner egentlig ikke. Men jeg har aldri byttet telefon før det har vært helt nødvendig da. Har brukt telefoner som har knust skjerm i flere måneder. Telefonen jeg har nå har jeg hatt i 3-4 år, Samsung Galaxy S8+. Går fortsatt som en klokke, og jeg bytter den nok ikke ut før den slutter å fungere. 

Skrevet

Har knust skjermen på en. Og jeg kjøpte min første telefon i 1996.

Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet (endret)

Null :) Har hatt mobil siden 1998. 

Endret av AthenaRavenLuna
AnonymBruker
Skrevet

Aldri mistet en tlf, men har ødelagt en, for lenge siden. Jeg kastet den i veggen istedenfor å slå ned søstra mi😖 Stakkars motorola'n min overlevde ikke det, men bedre med knust mobil enn knust søster.

Anonymkode: ef674...335

AnonymBruker
Skrevet

Hittil så vinner jeg diskusjonen 😂

Jeg har mistet mobilen i bakken et par ganger ved et uhell. Men ikke knust den eller fått sprekk i verken skjerm eller selve mobilen *bank i bordet*. Håper jeg ikke jinxer meg selv nå og knuser min 5 dager gamle telefon. :skratte:

-ts

Anonymkode: 830dc...c19

Gjest Rosendahl
Skrevet

Ble overfalt og ranet en gang i Oslo. Da forsvant mobilen og alt. Husker jeg savnet den lenge etterpå fordi den var så praktisk med et lokk du kunne vippe opp for å komme rett til kameraet. Verre var det jo at alle bildene forsvant. 😪Dette var før nettskyenes tid. 

AnonymBruker
Skrevet

En telefon har jeg ødelagt. Har hatt mobil siden midten av 90-tallet.

Anonymkode: c365b...61d

Skrevet

Har fått en stjålet fra lomma mi, men utover det så har jeg aldri mistet/ødelagt en telefon. 

Skrevet

Aldri ødelagt eller mistet noen. Bare byttet når de blir treige. 

AnonymBruker
Skrevet

Har aldri mistet eller ødelagt en telefon. Har fått litt riper i skjermen, men ikke noe som hindrer sikten. Har som regel byttet ut telefoner fordi de får ett eller annet problem til slutt, som at de henger seg opp etc.

Anonymkode: 2e5f9...525

AnonymBruker
Skrevet

1 mobil. Måtte være ammetåka, jeg har lagt mobilen på taket på bilen, midlertidig, men glemte det selvsagt og kjørte, mobilen ble totalt knust. 

jeg er heldig å få mobiler sponset fra jobben, så i siste 15 år har alle mobilene jeg eide, var "gratis". Allikevel ødelegger jeg ingen. 

Anonymkode: 951bf...715

AnonymBruker
Skrevet

Fikk min første da jeg var 10, en Nokia 3310 😁 Er på min 6 mobil nå, i en alder av 30. Har aldri mistet eller ødelagt en eneste telefon!

Anonymkode: af6e3...224

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...