AnonymBruker Skrevet 20. april 2021 #1 Skrevet 20. april 2021 Han fortalte at eks kona en gang hadde faktisk vasket munnen til barnet deres med såpe.Holdt hen med makt over vasken og brukt såpe i munnen. Barnet var tenåring da og hadde vært frekk i kjeften. Jeg ble ganske satt ut og sa bare at jeg syntes det grenser til barnemishandling. Anonymkode: 30a6f...bea 1
AnonymBruker Skrevet 20. april 2021 #2 Skrevet 20. april 2021 Hvis barnet som er så stort har vert frekk i over lang tid, fått advarsler og vert veldig ufin så skjønner jeg faktisk moren. Anonymkode: f3c0c...ffd 21
AnonymBruker Skrevet 20. april 2021 #3 Skrevet 20. april 2021 Er eks-kona norsk? Har svigerfamilie fra USA og det høres ut som noe de kunne gjort Anonymkode: 033fa...969
AnonymBruker Skrevet 20. april 2021 #4 Skrevet 20. april 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Er eks-kona norsk? Har svigerfamilie fra USA og det høres ut som noe de kunne gjort Anonymkode: 033fa...969 Ja, hun er 100% norsk. Anonymkode: 30a6f...bea
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 20. april 2021 #5 Skrevet 20. april 2021 (endret) Det gjorde min far på meg også, da jeg var barn...men det var på 80-tallet, jeg fortjente det ikke men så var min far ikke helt god heller, han hadde psykopatiske tendenser. Men uansett så er det barnemishandling. Endret 20. april 2021 av AthenaRavenLuna
AnonymBruker Skrevet 20. april 2021 #6 Skrevet 20. april 2021 Just now, AnonymBruker said: Ja, hun er 100% norsk. Anonymkode: 30a6f...bea Det er vel ikke vanlig i Norge. Men enig med AB over at hvis tenåringen har vært frekk og fått advarsler kan det virke som siste utvei Anonymkode: 033fa...969
AnonymBruker Skrevet 20. april 2021 #7 Skrevet 20. april 2021 Min far gjorde det må meg da jeg var rundt fem, glemmer det ikke, men det er helt greit fordi jeg fortjente det. Tenker det samme om tenåringen, men da skal hen ha vært j stygg i kjeften! Om ikke, ikke greit overhode. Anonymkode: 2dcbf...3e3 3
AnonymBruker Skrevet 20. april 2021 #8 Skrevet 20. april 2021 Greit er det ikkje men om hvor mye en skal reagere spørt jo litt. Anonymkode: 6f109...97a 2
Million Skrevet 20. april 2021 #9 Skrevet 20. april 2021 (endret) Det gjorde moren min på ene broren min en gang i oppveksten også. Kan ha vært på helt på slutten av 70-tallet. Han hadde fått mange advarsler i forkant om å skjerpe munnbruken sin og slutte med de stygge ordene, men han løp rundt og ropte de likevel, og hadde det visst kjempemoro. Til slutt sprakk det for moren min, og hun grabbet tak i gutten og slepte han med ut på badet, der han fikk munnen vasket med såpe. Da begynte han å grine. Skal sies at hun hjalp han med å skylle munnen etterpå og ga han melk å drikke for å fjerne såpesmaken. Men han gjorde aldri noe lignende igjen. Man kan som barn og ungdom strekke strikken for langt noen ganger. Jeg hadde nok aldri fått meg til å gjøre det selv, men kan forstå de som gjør det om ungen er helt umulig og forferdelig stygg i munnen. F.eks. kaller moren sin for "hore" eller lignende. Endret 20. april 2021 av Million 4
AnonymBruker Skrevet 20. april 2021 #10 Skrevet 20. april 2021 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Hvis barnet som er så stort har vert frekk i over lang tid, fått advarsler og vert veldig ufin så skjønner jeg faktisk moren. Anonymkode: f3c0c...ffd Jepp, jeg gjør dette til stadig når min mann har vært frekk med meg over lang tid. Man skal ikke tåle alt, og da trenger han å lære! Anonymkode: 64fd9...286 3
AnonymBruker Skrevet 20. april 2021 #11 Skrevet 20. april 2021 Dette gjorde moren min meg meg også med meg på 80 tallet Anonymkode: 91652...14b
AnonymBruker Skrevet 20. april 2021 #12 Skrevet 20. april 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Greit er det ikkje men om hvor mye en skal reagere spørt jo litt. Anonymkode: 6f109...97a Jeg tenker ikke reagere på det, var jo deres valg den gangen. Men, var bare noe jeg aldri kunne gjort mot mine barn uansett. Vet at det har vært mye brøling og skriking der fra både foreldre og barn. Anonymkode: 30a6f...bea
AnonymBruker Skrevet 20. april 2021 #13 Skrevet 20. april 2021 Fikk chillipulver på tunga da jeg kalte mor mi ei hore som 5 åring. En annen gang kom pappa hjem fra jobb i spisepausen for å gi meg ris på rumpa, for så å dra tilbake på jobb og fortsette dagen Har aldri hatt respekt for min mor Anonymkode: 5581b...aba 4
AnonymBruker Skrevet 20. april 2021 #14 Skrevet 20. april 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hvis barnet som er så stort har vert frekk i over lang tid, fått advarsler og vert veldig ufin så skjønner jeg faktisk moren. Anonymkode: f3c0c...ffd Dette er barnemishandling og ikke greit. Hvis den voksne ikke når frem barnet bør de søke hjelp. Anonymkode: efc8c...920 5
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 20. april 2021 #15 Skrevet 20. april 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Fikk chillipulver på tunga da jeg kalte mor mi ei hore som 5 åring. En annen gang kom pappa hjem fra jobb i spisepausen for å gi meg ris på rumpa, for så å dra tilbake på jobb og fortsette dagen Har aldri hatt respekt for min mor Anonymkode: 5581b...aba Men du har respekt for din far? Han var jo ikke noe bedre.
AnonymBruker Skrevet 20. april 2021 #17 Skrevet 20. april 2021 Utifra kommentarene over, skal man altså akseptere alt? Jeg er ab lengre oppe med far som gjorde dette. Han ga meg da advarsler i fleng, jeg tøyde og tøyde strikken så langt som mulig. Han advarte. Jeg tror jeg syns det var gøy å utfordre. Det skal da være lov som forelder å sette barnet på plass uten at det er barnemishandling. Det skjedde en gang og jeg tok ingen skade av det! Får dagens barn lov til å gjøre alt de vil, blir de bare fratatt ipaden? Det er vel barnemishandling i den verdenen vi lever i nå. Anonymkode: 2dcbf...3e3 5
Tuba Skrevet 20. april 2021 #18 Skrevet 20. april 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Utifra kommentarene over, skal man altså akseptere alt? Jeg er ab lengre oppe med far som gjorde dette. Han ga meg da advarsler i fleng, jeg tøyde og tøyde strikken så langt som mulig. Han advarte. Jeg tror jeg syns det var gøy å utfordre. Det skal da være lov som forelder å sette barnet på plass uten at det er barnemishandling. Det skjedde en gang og jeg tok ingen skade av det! Får dagens barn lov til å gjøre alt de vil, blir de bare fratatt ipaden? Det er vel barnemishandling i den verdenen vi lever i nå. Anonymkode: 2dcbf...3e3 Selvsagt skal dårlig oppførsel få konsvekvenser. Men fysisk avstraffelse (inkl å vaske munnen med såpe) er ikke innafor! 4
AnonymBruker Skrevet 20. april 2021 #19 Skrevet 20. april 2021 Tuba skrev (7 minutter siden): Selvsagt skal dårlig oppførsel få konsvekvenser. Men fysisk avstraffelse (inkl å vaske munnen med såpe) er ikke innafor! Så psykisk avstraffing er bedre? Anonymkode: 2dcbf...3e3 6
Hr. Aktiv Skrevet 20. april 2021 #20 Skrevet 20. april 2021 AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Han fortalte at eks kona en gang hadde faktisk vasket munnen til barnet deres med såpe.Holdt hen med makt over vasken og brukt såpe i munnen. Barnet var tenåring da og hadde vært frekk i kjeften. Jeg ble ganske satt ut og sa bare at jeg syntes det grenser til barnemishandling. Anonymkode: 30a6f...bea Høres ut som min ex.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå