AnonymBruker Skrevet 20. april 2021 #1 Skrevet 20. april 2021 Sitter med blandete følelser her. Dersom din kjæreste i de fleste tilfeller har prioritert sine egne barn, og kommer med en beskjed til deg om at når koronaen er over, så tar han og barna hans seg en tur til Vegas. Hadde du blitt glad på kjæresten din sine vegne? Jeg og mine barn er tydeligvis ikke ønsket med på denne reisen. Vi har vært sammen i 1.5 år, men bor ikke sammen. Barna hans er 16 og 20 år gamle. Anonymkode: d7409...619
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 20. april 2021 #2 Skrevet 20. april 2021 Barna kommer alltid først uansett hvor gamle de er. Det forstår selv jeg som ikke har barn.
AnonymBruker Skrevet 20. april 2021 #3 Skrevet 20. april 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Sitter med blandete følelser her. Dersom din kjæreste i de fleste tilfeller har prioritert sine egne barn, og kommer med en beskjed til deg om at når koronaen er over, så tar han og barna hans seg en tur til Vegas. Hadde du blitt glad på kjæresten din sine vegne? Jeg og mine barn er tydeligvis ikke ønsket med på denne reisen. Vi har vært sammen i 1.5 år, men bor ikke sammen. Barna hans er 16 og 20 år gamle. Anonymkode: d7409...619 Umm.. hvorfor bare han og barna? I såfall hvorfor ikke "du, jeg tar barna mine med på en skikkelig rølpetur til vegas, men så skal jeg og du og x og y på ferie også, hvor kunne du tenkt deg?" Anonymkode: 2abbe...4cc 2
AnonymBruker Skrevet 20. april 2021 #4 Skrevet 20. april 2021 Catalina Culès skrev (1 minutt siden): Barna kommer alltid først uansett hvor gamle de er. Det forstår selv jeg som ikke har barn. Du har nok rett. Kjenner bare at det var så ergerlig han ikke spurte en gang om vi ville/kunne være med. Anonymkode: d7409...619
Jadzia Skrevet 20. april 2021 #5 Skrevet 20. april 2021 Jeg reagerer på at du reagerer på at han prioriterer barna sine først... tar det som en selvfølge at unger går foran kjærester uansett hva! 11
AnonymBruker Skrevet 20. april 2021 #6 Skrevet 20. april 2021 De trenger vel litt kvalitetstid sammen, da. 😊 Du kan jo bare ta med deg dine barn på en egen ferie? Anonymkode: 0f7d0...632 5
AnonymBruker Skrevet 20. april 2021 #7 Skrevet 20. april 2021 Catalina Culès skrev (4 minutter siden): Barna kommer alltid først uansett hvor gamle de er. Det forstår selv jeg som ikke har barn. Jadzia skrev (Akkurat nå): Jeg reagerer på at du reagerer på at han prioriterer barna sine først... tar det som en selvfølge at unger går foran kjærester uansett hva! HVORFOR MÅ DET ENE OVERGÅ DET ANDRE. Hvorfor ikke alle sammen? Anonymkode: 2abbe...4cc 7
AnonymBruker Skrevet 20. april 2021 #8 Skrevet 20. april 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Umm.. hvorfor bare han og barna? I såfall hvorfor ikke "du, jeg tar barna mine med på en skikkelig rølpetur til vegas, men så skal jeg og du og x og y på ferie også, hvor kunne du tenkt deg?" Anonymkode: 2abbe...4cc Han tenker kanskje at mine barn er mye yngre enn hans, og reisen blir for tøff for de. Jeg har også planlagt den og den reisen med barnefar før det ble slutt, men må forholde meg til virkeligheten og at det er flere mennesker å ta hensyn til nå. Muligens tenker jeg helt feil. Anonymkode: d7409...619
AnonymBruker Skrevet 20. april 2021 #9 Skrevet 20. april 2021 Det ville jeg ikke reagert på, i det hele tatt. Tvert i mot ville jeg syntes det var flott med en mann som prioriterte tid med barna på denne måten, før de ble (helt) voksne og startet sine egne familier. Og når barna er så gamle som 16 og 20 ville jeg aldri gjennomført ferier, og prøvd å forme alle til "en familie". Dere har bare vært sammen i 1,5 år, det er ingenting når man er så voksen. Ville tatt med egne barn på egen ferie, og også planlagt en kjæreste-ferie. Anonymkode: 3bc37...e10 10
AnonymBruker Skrevet 20. april 2021 #10 Skrevet 20. april 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): HVORFOR MÅ DET ENE OVERGÅ DET ANDRE. Hvorfor ikke alle sammen? Anonymkode: 2abbe...4cc Kjærester kommer og går. Barna blir. Ihvertfall frem til de blir voksne og lever sine liv. FAMILIETID!!! Anonymkode: 9e9fc...fed 3
AnonymBruker Skrevet 20. april 2021 #11 Skrevet 20. april 2021 Jeg hadde ikke hatt lyst til å dra til Vegas med en 16- og en 20-åring, og jeg ville heller ikke tenkt på det som noen drømmeferie for mine (yngre) barn. Men glad på hans vegne? Mener du: "Ville du blitt lei deg for ikke å bli inkludert/spandert på/misunnerlig på stebarn/ønsket deg en dyr kjæresteferie?" Skjønner ikke helt problemstillingen, ønsker han at du skal oppriktig glede deg med ham? Hvorfor det? Positivt: - Han bryr seg om barna sine, prioriterer barna sine, kan kose seg på en ferie som åpenbart ikke er en kjæresteferie eller storfamilietur som sådan, det er en tenåring-og-far-tur, du slipper, du trenger ikke jenke deg etter han og barnas ønsker, de trenger ikke å ta hensyn til deg (og dine barn). Negativt for deg: Han bruker masse penger og ferietid uten deg. Han planlegger ikke ferie sammen med deg. Men du står jo fritt til å finne på noe med dine barn, livet er langt, og dere kan jo planlegge noe mindre ambisiøst dere to når det åpner? Anonymkode: 3bd30...e00 1
AnonymBruker Skrevet 20. april 2021 #12 Skrevet 20. april 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Umm.. hvorfor bare han og barna? I såfall hvorfor ikke "du, jeg tar barna mine med på en skikkelig rølpetur til vegas, men så skal jeg og du og x og y på ferie også, hvor kunne du tenkt deg?" Anonymkode: 2abbe...4cc Rølpetur? Har du vært der? Vegas er spektakulært. Det er så mye å se. Fantastiske show, imponerende bygninger, bassengområder.. Man tar en helikoptertur til Gran Canyon, og bruker noen timer på outlets og shopper merkeklær til en rimelig pris. Mulig en utflukt til death valley. En perfekt ferie med 16-20 år gamle barn, som vil få en opplevelse for livet. Anonymkode: 3bc37...e10 7
Anoia Skrevet 20. april 2021 #13 Skrevet 20. april 2021 Dere har ikke vært sammen kjempelenge, og selv om barna er store trenger de alenetid med faren sin. Kanskje det blir siste ordentlige ferie med de tre sammen før ungdommene starter sine egne familier, og det blir et minne for livet. Det blir sikkert nok av reiser med dere sammen fremover 4
AnonymBruker Skrevet 20. april 2021 #14 Skrevet 20. april 2021 Hvor gammel er dine barn, ts? Anonymkode: a9283...510
AnonymBruker Skrevet 20. april 2021 #15 Skrevet 20. april 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Rølpetur? Har du vært der? Vegas er spektakulært. Det er så mye å se. Fantastiske show, imponerende bygninger, bassengområder.. Man tar en helikoptertur til Gran Canyon, og bruker noen timer på outlets og shopper merkeklær til en rimelig pris. Mulig en utflukt til death valley. En perfekt ferie med 16-20 år gamle barn, som vil få en opplevelse for livet. Anonymkode: 3bc37...e10 Her jeg heter kalles det rølpetur når det blir action og opplevelser, var det du sa jeg egentlig mente men også at han kan jo planlegge en ferie med ts og de mindre barna også. En kjæresteferie liksom. Anonymkode: 2abbe...4cc
AnonymBruker Skrevet 20. april 2021 #16 Skrevet 20. april 2021 Da tenker jeg at det er på tide å spare til en reise bare deg og dine barn, TS. Anonymkode: 1e023...512 3
AnonymBruker Skrevet 20. april 2021 #17 Skrevet 20. april 2021 Jeg tenker at jeg heller drar alene med barna mine på en ferietur uten å spørre han om han vil være med. Som dere over sier da blir det også kvalitetstid på meg og barna mine. De er 6 og 10 år gamle. Anonymkode: d7409...619 3
AnonymBruker Skrevet 20. april 2021 #18 Skrevet 20. april 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Her jeg heter kalles det rølpetur når det blir action og opplevelser, var det du sa jeg egentlig mente men også at han kan jo planlegge en ferie med ts og de mindre barna også. En kjæresteferie liksom. Anonymkode: 2abbe...4cc Forstår, da er vi enige. Også i at en ferie med store og små barn i "nyfamilien" ikke er optimalt. Tror mange forbinder Vegas med gambling og fyll (noe rølpetur normalt viser til). Jeg er motstander av gambling, drikker moderat med alkohol, og stortrivdes likevel i Vegas Anonymkode: 3bc37...e10 3
AnonymBruker Skrevet 20. april 2021 #19 Skrevet 20. april 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg tenker at jeg heller drar alene med barna mine på en ferietur uten å spørre han om han vil være med. Som dere over sier da blir det også kvalitetstid på meg og barna mine. De er 6 og 10 år gamle. Anonymkode: d7409...619 Kan da love at både flytur (med transfer og 9 timer tidsforskjell), Vegas som raskt har 40+ grader, og få aktiviteter for barn (og en god del folk på fyllatur fra LA hver helg), ikke hadde vært optimalt. Men det at du nå ikke inviterer han med på deres ferie - Er dette begrunnet i å straffe han for hans valg, eller noe du ønsker for deg og dine barn? Tenk godt gjennom det spørsmålet, ellers risikerer du at du sitter og er skadefro og bitter som tar din hevn, mens han egentlig legger null-niks i å ikke bli bedt. Anonymkode: 3bc37...e10 4
AnonymBruker Skrevet 20. april 2021 #20 Skrevet 20. april 2021 Hvis barna dine er en del yngre enn hans, skjønner jeg jo godt at det ikke føles naturlig å dra dem med til Vegas på byferie. Det er ikke et sted jeg ville dratt med meg småunger. Faktisk ser jeg ikke på det som et feriested for noen under 21, en gang. Anonymkode: 2daef...19b 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå