Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei, 

Denne er til dere som føler dere krenka av hentesett-tråden. 

"Sier som alle de andre som ble krenka av hentesett-diskusjonen: LAG DIN EGEN TRÅD" 

Her kan dere diskutere hvor koselig dere synes det med tradisjoner og hjemmestrikk fra oldemor. 

Kjør!!! 

Anonymkode: 3810f...938

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Min nå avdøde mor hadde strikket til sitt oldebarn som ikke var unnfanget en gang da hun døde. ❤️

Anonymkode: cd8f2...02b

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Hei, 

"Sier som alle de andre som ble krenka av hentesett-diskusjonen: LAG DIN EGEN TRÅD" 

Her kan dere diskutere hvor koselig dere synes det med tradisjoner og hjemmestrikk fra oldemor. 

Kjør!!! 

du har virkelig lite å gjøre. Krangler i alle tråder...

Anonymkode: 4ad28...8ad

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Ok. Så nå har vi en tråd, som tar opp en annen tråd, som tok opp en tredje tråd. 

Og vi diskuterer fortsatt hentesett.

Midt i arbeidstiden.

Krysser fingrene for slutt på korona, god aktivitet i arbeidsmarkedet, og fine ferieturer til utlandet.... For nå går det mot nye rekorder når det gjelder krenking og i-landsproblemer. 

Anonymkode: 0e49b...d12

• Liker 14
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Min nå avdøde mor hadde strikket til sitt oldebarn som ikke var unnfanget en gang da hun døde. ❤️

Anonymkode: cd8f2...02b

Så fint❤

Anonymkode: 77c50...e7c

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

du har virkelig lite å gjøre. Krangler i alle tråder...

Feil, ville bare skille kranglefantene, så nå kan begge partene kose seg i hver sin tråd :)

AnonymBruker
Skrevet

Hva er det det har blitt uenighet om nå? Også hentesett, av alle ting? Fant denne tråden på forsiden. 

Anonymkode: f48e8...493

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Hva er det det har blitt uenighet om nå? Også hentesett, av alle ting? Fant denne tråden på forsiden. 

Anonymkode: f48e8...493

Først ba noen om tips om hentesett. Så var det noen som ikke så vitsen med hentesett, og opprettet sin egen motsvar-tråd. Som så tydeligvis har tatt fullstendig av igjen... Derav en ny tråd for de som likevel ser vitsen med hentesett. 

Ja, jeg kjeder meg i dag... 

Anonymkode: 0e49b...d12

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hadde jeg vist at et simpelt oppriktig lurende spørsmål skulle lage så mye styr - skulle jeg bare katt være å stille spørsmålet. :fnise:

De eneste som er surmaga lager oppgulp osv, er de av dere som ble dypt krenket og såret over at jeg spurte hva greia var. Jeg har aldri hørt om det før, så det var tydeligvis helt forferdelig av meg å spørre! 

Anonymkode: f0b18...1fe

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Hadde jeg vist at et simpelt oppriktig lurende spørsmål skulle lage så mye styr - skulle jeg bare katt være å stille spørsmålet. :fnise:

De eneste som er surmaga lager oppgulp osv, er de av dere som ble dypt krenket og såret over at jeg spurte hva greia var. Jeg har aldri hørt om det før, så det var tydeligvis helt forferdelig av meg å spørre! 

Neppe.

Var ingen som ble sure på deg i den tråden, men du fikk beskjed om å opprette en egen tråd så det ikke ble lange diskusjoner (slik tråden din endte opp som). TS i den opprinnelig tråden ville jo bare ha anbefalinger, ikke en diskusjon eller forklare deg hva det er. Ser at du fikk gode forklaringer likevel, så vet ikke hvorfor du opprettet en egen tråd? 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

lange diskusjoner OG AVSPORINGER skulle det stå :)

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Neppe.

Var ingen som ble sure på deg i den tråden, men du fikk beskjed om å opprette en egen tråd så det ikke ble lange diskusjoner (slik tråden din endte opp som). TS i den opprinnelig tråden ville jo bare ha anbefalinger, ikke en diskusjon eller forklare deg hva det er. Ser at du fikk gode forklaringer likevel, så vet ikke hvorfor du opprettet en egen tråd? 

Vel, jeg har ikke opprettet en eneste tråd om teamet. At ts ikke tåler et simpelt spørsmål når hun oppretter tråd på et diskusjonsforum må hun og dere ta på deres egen kappe. Makan til hormoner ute å går i dette underforumet! 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
35 minutter siden, AnonymBruker said:

Vel, jeg har ikke opprettet en eneste tråd om teamet. At ts ikke tåler et simpelt spørsmål når hun oppretter tråd på et diskusjonsforum må hun og dere ta på deres egen kappe. Makan til hormoner ute å går i dette underforumet! 

Nå må du kontrollere hormonene dine!! 😄 Tror du har misforstått. Et simpelt spørsmål? Et simpelt spørsmål ble faktisk besvart, ts svarte, selvom tråden ikke handlet om det. Det som skjer når man sporer sånn av er den andre tråden..det blir diskusjoner ut og inn og så er tråden til stakkars ts ødelagt. Det er derfor vi har regler på KG. Om man ønsker å diskutere ting som ikke handler om det TS etterspør, får man opprette sin egen tråd.

• Liker 2
Skrevet
20 hours ago, AnonymBruker said:

Hei, 

Kjør!!! 

😅😅😅😅🤣🤣🤣🤣

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...