Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan ville du ha reagert hvis du etter nesten tre år sammen med kjæresten i slutten av 20-årene, som du har hatt et nært forhold til hele denne tiden, fant sexleketøy øverst i nattbordskuffen som ikke er ment å brukes alene, for å si det slik? Du har aldri blitt fortalt om disse leketøyene eller blitt invitert til å bruke dem sammen med kjæresten din.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kommer an på hvilken leketøy det er. Noe kan brukes alene selv om det er ment til å bruke sammen. 

Så er det også hvor nytt det ser ut. Kanskje det ligger klar for en seanse der jeg skal bli overrasket? 

Anonymkode: bee24...7b2

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Kommer an på hvilken leketøy det er. Noe kan brukes alene selv om det er ment til å bruke sammen. 

Så er det også hvor nytt det ser ut. Kanskje det ligger klar for en seanse der jeg skal bli overrasket? 

Takk for svar. Det ser ikke nytt ut, og fordi jeg har skjønt at h*n liker slikt har jeg spurt om det er noe h*n ønsker eller savner når vi har sex, og svaret har vært nei. Og noe av det er iallfall ikke noe som kan brukes alene.

AnonymBruker
Skrevet

Da tror jeg at jeg ville snakket med han. IKKE anklagende. Alle har rett til sitt sexliv.

Se han i øynene når du snakker med han og ver åpen og imøtekommende.

Så får du tenke over hva han sier etterpå. På meg virker det som at du tenker utro-tanker? 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet det ikke er lov å innrømme det her på KG, men jeg hadde mistet tillit til partneren min og blitt såret.

Anonymkode: d42a6...3f1

Skrevet
Blamblaba skrev (36 minutter siden):

Hvordan ville du ha reagert hvis du etter nesten tre år sammen med kjæresten i slutten av 20-årene, som du har hatt et nært forhold til hele denne tiden, fant sexleketøy øverst i nattbordskuffen som ikke er ment å brukes alene, for å si det slik? Du har aldri blitt fortalt om disse leketøyene eller blitt invitert til å bruke dem sammen med kjæresten din.

Jeg ville still meg selv det spørsmålet om hvorfor jeg ikke har sett de leketøyene der før?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...