AnonymBruker Skrevet 20. april 2021 #1 Skrevet 20. april 2021 Hun jeg bor sammen med sier hun elsker meg, men hun vil ikke ha sex. Jeg har spurt henne om hun har noen vonde opplevelser, om hun har blitt voldtatt eller noe, men hun sier bare at hun ikke har lyst. Hva tenker dere? Er dette vanlig? Anonymkode: 51618...583
AnonymBruker Skrevet 20. april 2021 #3 Skrevet 20. april 2021 Tenker du at du vil tilbringe resten av livet med en kvinne som ikke vil ha sex? Jeg tror du må revurdere dette forholdet... Anonymkode: dd491...120 4
Fioljenta Skrevet 20. april 2021 #4 Skrevet 20. april 2021 Det kan tenkes hun har responsiv sexlyst i stedet for spontant, altså at lysten må vekkes og ikke bare dukker opp av seg selv. Jeg kan gå uker uten å ha lyst på sex, men den dukker opp når jeg/vi legger til rette for den. Først trodde jeg at noe var galt siden jeg ikke lenger hadde lyst, men så innså jeg at lysten min bare hadde endret form. Den må vekkes. Så nå spiller vi på lag med den og det har gjort sexlivet MYE enklere og gøyere. 🤗 Utfordringen er å finne ut hva som vekker hennes lyst. At du prøver å snakke hennes kjærlighetsspråk, kan være skikkelig lurt. Det har i alle fall hjulpet oss masse, masse. Liker hun romantiske middager? Hva med kjærtegn uten å forvente noe mer? Hva med en skikkelig god massasje med stearinlys? Kanskje hun føler på at hun ikke er god nok? Kanskje hun føler hun må ha sex? Vi har også avtalt å ikke ha sex en stund bare for å slippe ned skuldrene. Min lyst kan ikke tvinges frem, men den kan legges til rette for. Å senke forventningene og fokusere på å nyte, er gull for meg. Kanskje det hjelper din kjære også? Jeg elsker å ha sex med mannen min og er fryktelig glad han ikke dumpa meg og gikk videre da lysten min gikk over i ny fase... 💜 2
AnonymBruker Skrevet 20. april 2021 #5 Skrevet 20. april 2021 Fioljenta skrev (12 minutter siden): Jeg elsker å ha sex med mannen min og er fryktelig glad han ikke dumpa meg og gikk videre da lysten min gikk over i ny fase... 💜 Men du, det er jo temmelig stor forskjell på det å si «jeg vil ikke ha sex, sånn er det bare» i starten av et forhold, eller for den saks skyld senere i et forhold, og det å si «lysten min har gått over i en ny fase, så vi må angripe dette på en ny måte». Blir man kjæreste med noen som ikke vil ha sex fra start, så er det nokså dødfødt, vil jeg si. Da skal man slippe å belastes med skam for at man ikke klarer å vekke lysten hos den andre og at man vil gå. Anonymkode: 2d19c...b36 2
Fioljenta Skrevet 20. april 2021 #6 Skrevet 20. april 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Men du, det er jo temmelig stor forskjell på det å si «jeg vil ikke ha sex, sånn er det bare» i starten av et forhold, eller for den saks skyld senere i et forhold, og det å si «lysten min har gått over i en ny fase, så vi må angripe dette på en ny måte». Det er sant... men jeg trodde jeg ikke ville ha sex. Helt i starten var jeg nysgjerrig på hva greia var med sex, men da jeg hadde prøvd, så var jeg liksom ferdig. Jeg skjønte ikke at lysten gikk over i en ny fase... (tror egentlig aldri at jeg har hatt spontan lyst - bare nysgjerrighet og responsiv lyst). Jeg tenker at det kan være greit å prøve å få det til å fungere først. Går det ikke, så går det ikke. Men da slipper man å lure.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå