AnonymBruker Skrevet 20. april 2021 #1 Skrevet 20. april 2021 Inpsirert av noen av de andre trådene. Hvilke merker foretrekker dere? Har dere hørt om NAIF care til baby? og hva bruker man egentlig, shampo, badesåpe, lotion og pudder? Anonymkode: 3b4cf...e45
AnonymBruker Skrevet 20. april 2021 #2 Skrevet 20. april 2021 Bruker ingenting til baby, det anbefales å bare bruke vann, eventuelt tilsatt en mild babyolje. Babyer er følsomme og skal ikke utsettes for masse greiere Av krem bruker jeg kun det legen har foreskrevet. Når barna begynner å gå og krabbe i hagen og gå i barnehagen så kan det være greit med en mild såpe/shampo. Anonymkode: 0b79f...066 3
solmåneogstjerner Skrevet 20. april 2021 #3 Skrevet 20. april 2021 (endret) I utgangspunktet bare olje. Jeg har brukt shampoo i tillegg da barna mine hadde mye hår og da ble håret fettete av oljen. Det er ikke nødvendig om barnet ikke har noe særlig hår. Litt skumsåpe er gøy når de begynner å nærme seg året. Men det trengs egentlig ikke. Lotion er stort sett ikke nødvendig når du bruker olje. Talkum kan brukes om du merker at det er nødvendig, det er det ofte ikke. Velg parfymefritt ihvertfall det første året. Endret 20. april 2021 av solmåneogstjerner
AnonymBruker Skrevet 20. april 2021 #4 Skrevet 20. april 2021 Du trenger bare babyolje og potetmel. En baby trenger ikke noen av de andre tullete produktene. Anonymkode: ea9ff...47f 1
AnonymBruker Skrevet 20. april 2021 #5 Skrevet 20. april 2021 Bruker stort sett kun naturlige produkter, eller egentlig alt annet enn Kohnson&Johnson som selges i dagligvare. Dette pga. alle rettssakene de har tapt hvor det har vist seg at mange av produktene er kreftfremkallende. Anonymkode: d41ce...d39 1
AnonymBruker Skrevet 20. april 2021 #6 Skrevet 20. april 2021 Aldri brukt babyolje, skjønner ikke hvorfor folk på død og liv skal ha det. Brukte såpe og shampo fra Natusan. Anonymkode: d58ae...6d5 1
AnonymBruker Skrevet 20. april 2021 #7 Skrevet 20. april 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Bruker stort sett kun naturlige produkter, eller egentlig alt annet enn Kohnson&Johnson som selges i dagligvare. Dette pga. alle rettssakene de har tapt hvor det har vist seg at mange av produktene er kreftfremkallende. Anonymkode: d41ce...d39 Det er så fjernt 🤦♀️ Anonymkode: d58ae...6d5
AnonymBruker Skrevet 20. april 2021 #8 Skrevet 20. april 2021 Jeg kjøpte inn babyolje og tenkte det fikk holde. Veldig glad for den milde skumsåpen i babyboxen fra rema. Den var gull verdt. At føttene til en baby kan stinke like ille tåfis som menn er det vanskelig å forestille seg før man opplever det selv, og da var det godt å ha denne såpen for hånden😆 nei, babyolje tar ikke den stanken. Da baby ble eldre har vi holdt oss til vitus sin egen barneshampo og badeskum. Lukter mildt av bringebær. Anonymkode: ea39e...049 1
AnonymBruker Skrevet 20. april 2021 #9 Skrevet 20. april 2021 28 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg kjøpte inn babyolje og tenkte det fikk holde. Veldig glad for den milde skumsåpen i babyboxen fra rema. Den var gull verdt. At føttene til en baby kan stinke like ille tåfis som menn er det vanskelig å forestille seg før man opplever det selv, og da var det godt å ha denne såpen for hånden😆 nei, babyolje tar ikke den stanken. Da baby ble eldre har vi holdt oss til vitus sin egen barneshampo og badeskum. Lukter mildt av bringebær. Anonymkode: ea39e...049 hva? hvorfor stinker babyføtter?? Anonymkode: 3b4cf...e45
AnonymBruker Skrevet 20. april 2021 #10 Skrevet 20. april 2021 46 minutter siden, AnonymBruker said: hva? hvorfor stinker babyføtter?? Anonymkode: 3b4cf...e45 Våres føtter stinket ikke 😂😂 Anonymkode: 0b79f...066 3
AnonymBruker Skrevet 20. april 2021 #11 Skrevet 20. april 2021 AnonymBruker skrev (48 minutter siden): hva? hvorfor stinker babyføtter?? Anonymkode: 3b4cf...e45 Fotsvette. Det stinker enten man er voksen eller barn altså😆 Anonymkode: ea39e...049 1
AnonymBruker Skrevet 20. april 2021 #12 Skrevet 20. april 2021 Just now, AnonymBruker said: Fotsvette. Det stinker enten man er voksen eller barn altså😆 Anonymkode: ea39e...049 lukter og passer mye søsters baby...alltid luktet en drøm..aldri luktet ekkelt eller i nærheten av svette så nå er jeg forvirret. Kanskje babyn din har sopp? Jeg har aldri luktet fotsvette selv...eller partner...eller andre for den saksskyld..:s Anonymkode: 3b4cf...e45 3
AnonymBruker Skrevet 20. april 2021 #13 Skrevet 20. april 2021 Du trenger tørrservietter og vann. Ellers brukte vi Weleda calendula serien. Såpe og nappy change cream. Har aldri hatt utslett eller andre problemer. Johnson og Johnson bør styres unna. Bare se på hva de har betalt i erstatning. Enkelt Google søk. Særlig baby pudderet bør styres unna. Er det behov for dette, så bruk potetmel. Anonymkode: 90a68...0c9 1
AnonymBruker Skrevet 20. april 2021 #14 Skrevet 20. april 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Det er så fjernt 🤦♀️ Anonymkode: d58ae...6d5 Les deg opp Anonymkode: 90a68...0c9
AnonymBruker Skrevet 20. april 2021 #15 Skrevet 20. april 2021 Jeg brukte og baby såpe og shampo fra natusan til baby, men masserte han med babyolje og. Anonymkode: e49ae...a50
AnonymBruker Skrevet 20. april 2021 #16 Skrevet 20. april 2021 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): lukter og passer mye søsters baby...alltid luktet en drøm..aldri luktet ekkelt eller i nærheten av svette så nå er jeg forvirret. Kanskje babyn din har sopp? Jeg har aldri luktet fotsvette selv...eller partner...eller andre for den saksskyld..:s Anonymkode: 3b4cf...e45 Babyer regulerer svette dårlig. Google "tåfis baby" så ser du at det er mange der ute med lignende erfaring som meg 😉 Anonymkode: ea39e...049 1
AnonymBruker Skrevet 21. april 2021 #17 Skrevet 21. april 2021 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Kohnson&Johnson som selges i dagligvare. Dette pga. alle rettssakene de har tapt hvor det har vist seg at mange av produktene er kreftfremkallende. Så enig i dette!! Styr unna Anonymkode: 87616...0e0
AnonymBruker Skrevet 21. april 2021 #18 Skrevet 21. april 2021 17 hours ago, AnonymBruker said: Babyer regulerer svette dårlig. Google "tåfis baby" så ser du at det er mange der ute med lignende erfaring som meg 😉 Anonymkode: ea39e...049 Ja, jeg tror jeg altså. Har bare aldri opplevd en baby som lukter på noe sett selv. Anonymkode: 3b4cf...e45 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå