Gå til innhold

Fikk ikke leie, teit å spørre om hvorfor?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi var fire stykker å så på en leilighet med fire soverom. Den var annonsert som et og et rom, men alle rommene skulle bli ledig til sommeren, riktig nok til forskjellig dato. Vi sa vi var interessert i å leie alle rommene og at det gikk fint å overta til ulike datoer. Vi sa at vi hadde tenkt å leie et sted mellom 1 og 3 år. Huseier skulle bestemme seg raskt. 

Fikk melding om at det ikke ble oss, ikke noen begrunnelse for hvorfor. Men ser nå at leiligheten fortsatt ligger ute og er oppdatert med ny tekst og flere bilder. 

Kan vi spørre hvorfor det ikke ble oss? Det må jo være noe med oss som fikk utleier til å skygge unna. Han har jo tydeligvis ikke funnet noen andre enda... 

Anonymkode: d61d3...738

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
6 minutter siden, AnonymBruker said:

Vi var fire stykker å så på en leilighet med fire soverom. Den var annonsert som et og et rom, men alle rommene skulle bli ledig til sommeren, riktig nok til forskjellig dato. Vi sa vi var interessert i å leie alle rommene og at det gikk fint å overta til ulike datoer. Vi sa at vi hadde tenkt å leie et sted mellom 1 og 3 år. Huseier skulle bestemme seg raskt. 

Fikk melding om at det ikke ble oss, ikke noen begrunnelse for hvorfor. Men ser nå at leiligheten fortsatt ligger ute og er oppdatert med ny tekst og flere bilder. 

Kan vi spørre hvorfor det ikke ble oss? Det må jo være noe med oss som fikk utleier til å skygge unna. Han har jo tydeligvis ikke funnet noen andre enda... 

Anonymkode: d61d3...738

Du kan selvsagt spørre om hvorfor dere ikke fikk leie.. utleier kan selvsagt "velge" hvem h*n ønsker og leie ut til men du kan spørre om hvorfor det ikke ble dere.

Endret av Flowerlover
Skrevet

Det skader jo ingen om du spør, vet ikke om jeg ville gjort det selv da. Selv hadde jeg vel tenkt at vi ikke falt i smak av en eller annen grunn, om utleier er villig til å være ærlig om grunnen er jo en annen sak, tviler egentlig litt på det.

• 11 måneder senere...
AnonymBruker
Skrevet
On 4/20/2021 at 12:34 PM, FrøkenMånestråle said:

Det skader jo ingen om du spør, vet ikke om jeg ville gjort det selv da. Selv hadde jeg vel tenkt at vi ikke falt i smak av en eller annen grunn, om utleier er villig til å være ærlig om grunnen er jo en annen sak, tviler egentlig litt på det.

Dette!

Anonymkode: 7cf61...e9c

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Dette!

Anonymkode: 7cf61...e9c

11 måneders ventetid på et slikt opplysende, målrettet innlegg full av kunnskap, innlevelse, og omsorg?

Anonymkode: 918f0...66e

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...